Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За моторчето за празен ход ...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За моторчето за празен ход ...

    Връщаме се на проблема с нестабилните обороти след като смяната на температурния датчик не помогна Бравото си е все така - оборотите играят постоянно(и при студен и при загрял двигател), а като загрее на нормалната за работа температура, мощността се губи. Само това ми остана като вариант ... Интересувам се сега как може да се провери дали моторчето за празен ход е читаво?П.П. - Средното гърне е избушено и реве повече от нормалното Възможно ли е това да е някаква причина за придърпването?(като подам газ рязко първо се дави и след около секунда форсира)
    Bravo(TM) HGT

    #2
    А как ти е lambda сондата?Пробитото гърне може да я лъже за състоянието на сместа бедна/богата.

    Коментар


      #3
      Ами не знам как е сондата, но като изключа нейния куплунг, работата на двигатела не се променя, пак си играят оборотите.
      Bravo(TM) HGT

      Коментар


        #4
        Колега, проблема с оборотите е когато си на място ли? Щото аз доколкото разбрах оборотите ти играят като си в движение, което няма как е моторчето за празен ход или бъркам?
        FIAT Bravo 1.6 16V '97

        Коментар


          #5
          Mitko написа:
          blader написа:
          Колега, проблема с оборотите е когато си на място ли? Щото аз доколкото разбрах оборотите ти играят като си в движение, което няма как е моторчето за празен ход или бъркам?
          Моторчето в движение играе една важна функция. Като прочетох за нея се ударих по челото. При рязко подаване на газ повечето ЕКУ-та имат режим на принудително ускоряване. В този случай се впръсква много гориво, което за да може да изгори му трябва допълнително количество въздух. В този случай моторчето трябва да отвори клапата за въздух напълно.
          Мерси за инфото :D. Явно и аз имам малък проблем с моторчето, имах по сериозен, но след почистването сега точно при рязко подаване на газ на бензин има някакво леко замисляне което може би се дължи на въпросното моторче, а на газ го нямам този проблем
          FIAT Bravo 1.6 16V '97

          Коментар


            #6
            аз те съветвам да видиш въздушния филтър, че с това моторче и аз се бях видял в чудо а се оказа филтърче, и сега сичко е на 6 :D бтв. и ако това е проблена бих те посъветвал като мене да сложиш един К&Н филтър дето е за кутията

            Коментар


              #7
              При мен моторчето за празен ход е изключено изобщо, гасне като е студена, но бързо загрява и после нямам проблеми. Въпреки това, като подам рязко газ, колата просто не се удържа, няма никакво "замисляне". Просто прави "бензиновъртеж" в резервоара и се изнася далеч пред Голфове, Астри и разни други "автомобили" Вероятно ми е останала докрай отворена клапата на въздуха.Щом няма разлика при изключване на ламбда сондата, си мисля че тя нещо не е наред - т.е. изобщо не работи. Иначе изключването й би довело до моментална промяна на работата на двигателя.

              Коментар


                #8
                И пак да се върна на въпроса ми Интересувам се как може да се провери дали моторчето за празен ход е читаво? Оборотите играят доста и се чува на самия двигател, че се менят постоянно, а подам ли рязко газ се получава едно забавяне и ако съм вкарал 2-ра например в завой и дам рязко газ, се получава недостиг на въздух.
                Bravo(TM) HGT

                Коментар


                  #9
                  Палиш, когато е студена, след това откачаш кабела на моторчето. Ако работи ще се опита да гасне.
                  Lancia Delta II 2.0 LS 16V '93

                  Коментар


                    #10
                    syscop написа:
                    Палиш, когато е студена, след това откачаш кабела на моторчето. Ако работи ще се опита да гасне.
                    Няма да стане така. При подаване на контакт моторчето отваря клапана, толкова колкото е нужно в зависимост от температурата на двигателя и спира. Ако махнеш кабела моторът отдавна ще е спрял и ще има нужда от корекция чак когато температурата на ДВГ се промени.
                    Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
                    Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
                    BlueStorm transforms . . .
                    . . . !!!

                    Коментар


                      #11
                      При мен има някаква пружинка, която се грижи да се върне в определено положение т.е., когато е студена и изключа моторчето двигателя се мъчи да гасне, когато го включа си държи оборотите. При загрял двигател не оказва никакво влияние изключването му.
                      Lancia Delta II 2.0 LS 16V '93

                      Коментар


                        #12
                        И при мен има пружинка но тя само увеличава натиска допълнително за да може да затвори клапана плътно и сигурно. Всички възвратно-постъпателни движения на клапана идват от моторчето.
                        Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
                        Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
                        BlueStorm transforms . . .
                        . . . !!!

                        Коментар


                          #13
                          VeSSkO написа:
                          И пак да се върна на въпроса ми Интересувам се как може да се провери дали моторчето за празен ход е читаво? Оборотите играят доста и се чува на самия двигател, че се менят постоянно, а подам ли рязко газ се получава едно забавяне и ако съм вкарал 2-ра например в завой и дам рязко газ, се получава недостиг на въздух.
                          най сигурен признак на проверка е намираш такова моторче от приятел със същата кола и пробваш как ще се държи колата с него, или другия по несигурен вариянт е намираш моторче в някоя морга договаряш се с продавача че ако не работи няма да го плащаш ,монтираш го пред него и ако се оправи го купуваш /значи е било от моторчето/ ако не търсиш друга причина ,малко вероятно е и двете моторчета да се бъзикат по един и същи начин
                          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                          UNO 1.0 FIRE

                          Коментар


                            #14
                            Даа,прав е колегата СТЕФ.Само дето май няма да ти е лесно да намериш само моторче по моргите.Май остава първия вариант пък после ще му мислиш ако е от него.Но нищо не ти пречи да го свалиш,почистиш и обработиш с WD-40.Нерядко върши работа.Успех.
                            Lancia Dedra Integrale 2000 turbo,170hp, 835A8000,VIN: ZLA83500000177028, 1991г.

                            Коментар


                              #15
                              Mерси за информацията. Имам познат с Брава 1.6 16V. Ще стане ли размяната на Бравото ми?(1.4 12V)
                              Bravo(TM) HGT

                              Коментар

                              Working...
                              X