здравейте от както съм сложил усилвателя и бокса, съборих един акумулатор 44 A/H вече (една клетка липсва). Вярно е че беше в колата и не е чисто нов, но си замина...сега съм сложил нов - 55 A/H и имам още един 60 ампера. изчетах (мисля) всички теми за 2-ри акумулатор в форума, но мисля че информацията в тях няма да ми свърши работа. та въпроса ми е: ако свържа плюса и минуса които идват към усилвателя в 2-рия акумулатор, и от там вече свържа усилвателя, има ли нещо грешно в цялата система?Динамото ще успее ли да захране 2-та акумулатора по време на движение и има ли некаква опастност въобще за цялата ел система на колата ( Мареа 1,6 16V)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
свързване на втори акумулатор в кола
Collapse
X
-
както и да я върже след като усилвателя консумира повече отколкото алтенатора успява да възстанови за да не прецака компа на колата от слаб акомулатор или трябва да пипне алтенатора или да върже музиката само на втория акомулатор които да зарежда в къщи въпреки че това също не ми харесва много защото като падне втория акомулатор не знам какво ще каже сд-то и усилвателя или може би да си пуска музиката на почивки :D
Коментар
-
то зависи каква ти е колата оттам и алтенатора а наи много зависи на какви обороти я караш по принцип и какво е отношението работи /не работи усилвателя я пробваи вечер на фарове да караш бавно и да изшиваш музиката прдължително и виж като удари баса какво става с фаровете и помисли как се чувства компа на колата
Коментар
-
точно така верно е за вечерта - удари ли баса - табло, фарове и всякакви миждукащи светлини по таблото си правят цветомузикаа какво се има под по мощен алтернатор?вариант за евентуален автомобил от който мога да го намеряп.с. признавам си че токовете и икономиката не си ми от най силните страни
Коментар
-
По-скоро имаш нужда от нов и с значително по-голям капацитет акумулатор и кондензатор, който да предотврати пиковете и спадовете в консумираната мощност при удряне на баса. В случай, че алтернатора ти е технически изправен не би трябвало да имаш проблеми. Всичко останало е излишно заиграване и ненужни разходи. Ако слагаш допълнителен акумулатор в купето е необходимо да бъде захванат и да му бъде монтиран отдушник, а също така трябва да се използват доста дебели захранващи кабели и съответните бушони за пожарна безопасност..... Високите класове акумулатори имат доста сериозни показатели и биха могли да ти свършат работа дори и по един за непрофесионални цели. Всичко останало става с много пари.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
в зависимост от това какъв може да се събере на мястото на твоя с минимално приспособяване(немога точно да ти кажа защото на 1.6 са 2 или 3 модела)но някои от по голям мотор определено но след съпоставка на параметрите на твоя и на този които ти предлагат питаи някои които е правил подобна смяна точно на този мотор или наи добре отиди при доверен ел техник да огледа намясто и да ти препоръча модел от които да си търсиш алтенатор(може предварително да се посъветваш с ауто дата)
Коментар
-
На място казано, с добър кондензатор поне няма да ти премигват светлините при удар на баса.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
На Мареа 2.4 е по-голям алтернатора... Иначе за акумулаторите: препоръчително е да са еднакъв ампераж.. и това за кондензатора е малко изг.зия! Че той също е един вид акумулатор...и той се зарежда, обаче работата е, че с него като посвири малко баса на макс и се разрежда, а акумулатора е друго нещо. Също така цената на едното и на другото е еднаква... а дори ако искаш хубав, голям кондензатор ще се оръсиш доста повече отколкото за акумулатор. Колко вата РЕАЛНИ е тоя усилвател и какъв ти е говорителя? Колко са ти дебели кабелите? Сложи един 75Аh с голям стартов ток, един по голям алтернатор и си готов.... Ако усилвателя е 800-1000W с тея 45Аh или 55 само го раздразваш Yellow_Flash_Colorz_PDT_45 :DFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар