Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

свързване на втори акумулатор в кола

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    свързване на втори акумулатор в кола

    здравейте от както съм сложил усилвателя и бокса, съборих един акумулатор 44 A/H вече (една клетка липсва). Вярно е че беше в колата и не е чисто нов, но си замина...сега съм сложил нов - 55 A/H и имам още един 60 ампера. изчетах (мисля) всички теми за 2-ри акумулатор в форума, но мисля че информацията в тях няма да ми свърши работа. та въпроса ми е: ако свържа плюса и минуса които идват към усилвателя в 2-рия акумулатор, и от там вече свържа усилвателя, има ли нещо грешно в цялата система?Динамото ще успее ли да захране 2-та акумулатора по време на движение и има ли некаква опастност въобще за цялата ел система на колата ( Мареа 1,6 16V)
    Прикачени файлове

    #2
    защо винаги наи сложното а неможе ли един 72-75 Аh и готово а с яка музика и градско сменянето на алтенатора с по мощен ми се струва наложащо иначе каране на високи обороти или редовна среща с токоизправителпп не е лошо да има и волтметър
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      а защо не вържеш музиката след контакт

      Коментар


        #4
        както и да я върже след като усилвателя консумира повече отколкото алтенатора успява да възстанови за да не прецака компа на колата от слаб акомулатор или трябва да пипне алтенатора или да върже музиката само на втория акомулатор които да зарежда в къщи въпреки че това също не ми харесва много защото като падне втория акомулатор не знам какво ще каже сд-то и усилвателя или може би да си пуска музиката на почивки :D
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #5
          ами аз имам усилвател с бас каса и 2 големи херца и 4 други колони и никакви проблеми

          Коментар


            #6
            то зависи каква ти е колата оттам и алтенатора а наи много зависи на какви обороти я караш по принцип и какво е отношението работи /не работи усилвателя я пробваи вечер на фарове да караш бавно и да изшиваш музиката прдължително и виж като удари баса какво става с фаровете и помисли как се чувства компа на колата
            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

            Коментар


              #7
              точно така верно е за вечерта - удари ли баса - табло, фарове и всякакви миждукащи светлини по таблото си правят цветомузикаа какво се има под по мощен алтернатор?вариант за евентуален автомобил от който мога да го намеряп.с. признавам си че токовете и икономиката не си ми от най силните страни

              Коментар


                #8
                По-скоро имаш нужда от нов и с значително по-голям капацитет акумулатор и кондензатор, който да предотврати пиковете и спадовете в консумираната мощност при удряне на баса. В случай, че алтернатора ти е технически изправен не би трябвало да имаш проблеми. Всичко останало е излишно заиграване и ненужни разходи. Ако слагаш допълнителен акумулатор в купето е необходимо да бъде захванат и да му бъде монтиран отдушник, а също така трябва да се използват доста дебели захранващи кабели и съответните бушони за пожарна безопасност..... Високите класове акумулатори имат доста сериозни показатели и биха могли да ти свършат работа дори и по един за непрофесионални цели. Всичко останало става с много пари.
                Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                -------------------------------------------------------------

                Коментар


                  #9
                  в зависимост от това какъв може да се събере на мястото на твоя с минимално приспособяване(немога точно да ти кажа защото на 1.6 са 2 или 3 модела)но някои от по голям мотор определено но след съпоставка на параметрите на твоя и на този които ти предлагат питаи някои които е правил подобна смяна точно на този мотор или наи добре отиди при доверен ел техник да огледа намясто и да ти препоръча модел от които да си търсиш алтенатор(може предварително да се посъветваш с ауто дата)
                  ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                  ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                  Коментар


                    #10
                    искам да благодаря на всички за предложените бързи решенияднеска ми помогнахте с задната чистачка сега с токовете - май наистина само да почерпя остана :D

                    Коментар


                      #11
                      eh4ev07 написа:
                      виж като удари баса какво става с фаровете и помисли как се чувства компа на колата
                      Чувства си се добре защото най вероятно работи на 5V Има си стабилизатор в него който прави от 12 на 5 и никакви пикове не биха създали смущения в него.

                      Коментар


                        #12
                        Като начало си купи хубав кондензатор. Ако ще сменяш акумулатора и купиш по-голям с над десет ампер-часа от предвидения за двигателя ти сменяй и алтернатора! Това за втори акумулатор са щуротии... ако сложиш такъв ще ти трябва и втори алтернатор!
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #13
                          На място казано, с добър кондензатор поне няма да ти премигват светлините при удар на баса.
                          Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                          Коментар


                            #14
                            На Мареа 2.4 е по-голям алтернатора... Иначе за акумулаторите: препоръчително е да са еднакъв ампераж.. и това за кондензатора е малко изг.зия! Че той също е един вид акумулатор...и той се зарежда, обаче работата е, че с него като посвири малко баса на макс и се разрежда, а акумулатора е друго нещо. Също така цената на едното и на другото е еднаква... а дори ако искаш хубав, голям кондензатор ще се оръсиш доста повече отколкото за акумулатор. Колко вата РЕАЛНИ е тоя усилвател и какъв ти е говорителя? Колко са ти дебели кабелите? Сложи един 75Аh с голям стартов ток, един по голям алтернатор и си готов.... Ако усилвателя е 800-1000W с тея 45Аh или 55 само го раздразваш Yellow_Flash_Colorz_PDT_45 :D
                            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                            Коментар


                              #15
                              Преди време съм виждал хора да си ползват голям акумулатор 125А в багажника пък не знам някой да е сменял алтернатор заради по големия акумулатор.А кондензатора е съвсем друго нещо и той се слага защото може да се зареди много по бързо от който и да било акумулатор.

                              Коментар

                              Working...
                              X