Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Консултация покупка - Stilo 1.9 JTD - 2002 г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Само дето аз съм напълно сериозен.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      Хубави оферти, ноTърси се с 3 врати И май се намери
      "Let us die young or let us live forever, we don't have the power but we never say never"

      ------------------------------------------
      Fiat Stilo 1,9 JTD 115, 3 врати

      Коментар


        #18
        Ами с прости думи не ми беше удобно да говоря пред продавача, че колата е почти пълна щета.Та накратко по едни тези да отговоря от мое име:
        radoslavp написа:
        Колега от по-горе изброените проблеми мога да кажа следното. Втората степен на перката работи, просто Stilo JTD-тата са с динамичен контрол на перката според температурата (кутията с модула за управление е над перката и радиатора), там няма степени. Съответно нито една диагностична програма няма да пусне "втората степен" на перката, дори оригиналния егзаминер не го прави.
        В това сигурен ли си? Заложи нещо и да идвам да ти активирам перката на максимум.
        radoslavp написа:
        Странната ръжда, предполагам сте гледали дюзите ... всъшност е нормална и не е ръжда. Шумо и термоизолацията на черния пластмасов капак с времето се разпада по малко и е в такъв кафеникав цвят, една прахосмукачка и се маха до след месец.
        Да, странната ръжда беше дори и по горивния филтър. Няма болт в двигателното пространство, който да не беше 100% плътна ръзда + корозирал 90% алуминиеви детайли по двигателя. Ама хубава корозия. Примерно повечето главни маси не можеш да различиш клемата от болта, който ги държи към купето.
        radoslavp написа:
        Маховика създава проблеми при потегляне и ниски обороти с вибрации и придърпване ? Тракането при изгасване идва от butterfly valve-a който в този момент затваря прихода на въздух и е нормално за всяко JTD.
        Много хубава констатация от разстояние. А какво правим като и при палене на колата изтраква леко казано брутално? Може би клапана пак затваря? Или пък равномерно хубавата вибрация на празен ход при определени обороти?Да не споменаваме, че при 2000 оборота този автомобил на място дори не може да направи и 0.1 бара налягане на турбината.В този случай точно климатика ще бъде възможно най-малкото зло.Дано нямаш интерес да се продаде точно този автомобил, защото това определено няма да е много изгодно за купувача.Поздрави.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #19
          BO написа:
          Дано нямаш интерес да се продаде точно този автомобил, защото това определено няма да е много изгодно за купувача.Поздрави.
          Няма, гарантирам
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар

          Working...
          X