Здравейте, колеги,първо се извинявам, ако не е за този раздел темичката, моля да я преместите, където й е мястото.Бих искал да се посъветвам с вас. Обмислям възможността да си купя Фиат Стило 2002 г. 1.9 ЖТД. Уж съм изчел доста по темата, но все има неясноти, знаете как е тръпката.Това е колата, бих искал да попитам за съветhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...=detailsБих искал да се посъветвам с вас по следните въпроси:1. Като цяло мнението ви за тази кола в обявата? 2. Къде мога да я закарам да я диагностицират преди покупка? - можете ли да ми посочите места, на които това ад се случи и на които имате доверие?3. За какво да внимавам и да гледам под лупаДнес я карах. Въпреки многото километри - 300 хил. - колицата върви доста добре. Чипосана е и собственика твърди, че има поне 30 коня отгоре над тези 115. Показва разход около 7/100. Забелязах, че рейката лопа и е за смяна/рециклиране или както там му се казва. Други проблеми на пръв поглед не забелязах. Ще се радвам на всякакви насоки и коментари. Днес и утре ще изчета и всички останали теми за Стило във форума.Благодаря предварително за отзивчивостта и да стискаме палци всичко да е по вода.Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Консултация покупка - Stilo 1.9 JTD - 2002 г.
Collapse
X
-
Между другото, зачитайки се сега из форума, попаднах на мнения, че смяна на кормилна рейка струва около 2000 лв. Даже не знам какво е това, но звучи зловещо... А на този Фиат горния като го карах, при пълен ляв или пълен десен волан има тропане. Собственика вика "Спокойно кормилната рейка лопа, за 70 лв. в сервиза ще ти я рециклират и оправят"..."Let us die young or let us live forever, we don't have the power but we never say never"
------------------------------------------
Fiat Stilo 1,9 JTD 115, 3 врати
-
МЕжду другото никога не бих си взел кола на 300 000км,пък било то и ферари.Толкова ли не можа да си харесаш кола на по-малко километри? Иначе сервиз,който ще ти даде точна оценка е Екстрийм сервиз ( при Бобо ) в Орландовци.Има координатите му в магазини и сервизи,а ако не можеш да го откриеш пиши лично съобщение.Другият вариант е колегата BO. Той може да ти погледне компа и мотора,но не знам дали има възможност да прегледа окачването.И не на последно място ,след като продавача твърди,че рейката се оправя за 70 лева, поискай да я отремонтира. :DBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Прав си, че ме разубеждаваш заради високите километри... може би се подведох по външния вид и ABARTH тунинга, както и ниската цена (около 1500 лв. под останалите оферти)Гледам и други STILO-та, не съм се спрял окончателно на горното...например тези няколко, от частни лица, с доказана историяhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...=detailsили тазиhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...=detailsили тазиhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...=detailsили тазиhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...etailsНали знаеш човек как е в шах преди да се реши да избере нещо..."Let us die young or let us live forever, we don't have the power but we never say never"
------------------------------------------
Fiat Stilo 1,9 JTD 115, 3 врати
Коментар
-
Днес с колегата ВО от форума диагностицирахме следното Стило2002 г. JTD 1,9, 115 коняЦЕНА: 6500 лв.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...ailsПреди това беше направена пълна диагностика на ходовата част. Не бе установен нито един проблем. Единствено от некаране на колата 3-4 месеца беше хванала ръжда отдолу.Ходова част - ОКСлед това диагностиката на колегата ВО на двигателя и електрониката установи следното:- Дебитомер за смяна (около 400 лв. оригинален BOSCH с труда)- Климатикът въобще не работи (неясна причина, възможно е да е липса на фреон, но може и да има спукани тръбички някъде, не е ясно и цена за ремонта...)- Подгряващи свещи за смяна (не е спешно, може преди зимата, около 200-300 лв. с труда)- Турбото не давало необходимото налягане когато колата е на празен ход (възможно да иска само профилактика на геометрията, а възможно и да е нещо по-сериозно, цена неясна) Иначе в движение колата дърпа и ускорява много добре, нямам забележки- Втора степен на перката на радиатора не работи (неясна причина, неясна цена за ремонт, но мога да предположа, че едва ли е под 100-150 лв.)*оказва се фалшива тревога и перката работи- Демпферен маховик (според колегата ВО той трака при загасяне на колата или при потегляне) Не е спешно за смяна, но да речем, че ако се смени по-скоро ще е по-добре, защото да не навреди на съединителя или други чаркове) Ориентировъчна цена може да достигне и около 800 лв...- лампички на задния номер изгорели (дребен проблем, но пак към 50 лв.)- Пълно обслужване за ангренаж, ролки, масла, водна помпа ми искат 700 лв.- странна ръжда по двигателя и разните му там маркучища. Няма капало масло никъде, но тази ръжда е странна, чакам да ми каже собственика откъде е, баща му твърди, че е от заседяване.. момчето е в Германия и сега ще се чуя и с него*според колеги ръждата не е странна, а се дължи на разграждането на пластмасовата обвивка на двигателя, не е проблемдотук се виждат 2-2,5 хил. лв. разходи Направо съм в шах, ебаси колите И сега дилемата ми е, ако човекът даде колата за 4500-5000 лв. Дали да се захващам да си я отремонтирам. Или да търся друга...Не че съм спрял огледите де, но всяка диагностика на автомобил си отнема цял ден търчане + 50-100 лв. като цена..Съвети?"Let us die young or let us live forever, we don't have the power but we never say never"
------------------------------------------
Fiat Stilo 1,9 JTD 115, 3 врати
Коментар
-
Аз също съм на мнение, че не си заслужава да хвърляш толкова пари и най-вече време и нерви за ремонти на автомобил, който сега взимаш (предполага се с намерение да го караш, след едно рутинно обслужване, а не да ти стои по сервизите).Само проблемите с климатика, турбото и демпферния маховик за мен биха били достатъчни, за да се откажа.Така че моето мнение е да не съжаляваш за дадените пари за оглед и диагностика - по-добре няколко десетки лева сега, отколкото няколко хиляди след това, да не говорим за изгубеното време и разправиите. P.S. Ама как ги пишат тия обяви!ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Колега от по-горе изброените проблеми мога да кажа следното. Втората степен на перката работи, просто Stilo JTD-тата са с динамичен контрол на перката според температурата (кутията с модула за управление е над перката и радиатора), там няма степени. Съответно нито една диагностична програма няма да пусне "втората степен" на перката, дори оригиналния егзаминер не го прави. Странната ръжда, предполагам сте гледали дюзите ... всъшност е нормална и не е ръжда. Шумо и термоизолацията на черния пластмасов капак с времето се разпада по малко и е в такъв кафеникав цвят, една прахосмукачка и се маха до след месец.Маховика създава проблеми при потегляне и ниски обороти с вибрации и придърпване ? Тракането при изгасване идва от butterfly valve-a който в този момент затваря прихода на въздух и е нормално за всяко JTD. Като цяло, бих послушал Pecho, само климатроника като чуя за него забравям за тази кола, не искаш да имаш проблеми в тази област.Айде днес като дръннеш ще говориме.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
mnpenchev
-
mnpenchev
Реклама
Collapse
Коментар