Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Консултация покупка - Stilo 1.9 JTD - 2002 г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Консултация покупка - Stilo 1.9 JTD - 2002 г.

    Здравейте, колеги,първо се извинявам, ако не е за този раздел темичката, моля да я преместите, където й е мястото.Бих искал да се посъветвам с вас. Обмислям възможността да си купя Фиат Стило 2002 г. 1.9 ЖТД. Уж съм изчел доста по темата, но все има неясноти, знаете как е тръпката.Това е колата, бих искал да попитам за съветhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...=detailsБих искал да се посъветвам с вас по следните въпроси:1. Като цяло мнението ви за тази кола в обявата? 2. Къде мога да я закарам да я диагностицират преди покупка? - можете ли да ми посочите места, на които това ад се случи и на които имате доверие?3. За какво да внимавам и да гледам под лупаДнес я карах. Въпреки многото километри - 300 хил. - колицата върви доста добре. Чипосана е и собственика твърди, че има поне 30 коня отгоре над тези 115. Показва разход около 7/100. Забелязах, че рейката лопа и е за смяна/рециклиране или както там му се казва. Други проблеми на пръв поглед не забелязах. Ще се радвам на всякакви насоки и коментари. Днес и утре ще изчета и всички останали теми за Стило във форума.Благодаря предварително за отзивчивостта и да стискаме палци всичко да е по вода.Поздрави
    "Let us die young or let us live forever, we don't have the power but we never say never"

    ------------------------------------------
    Fiat Stilo 1,9 JTD 115, 3 врати

    #2
    Между другото, зачитайки се сега из форума, попаднах на мнения, че смяна на кормилна рейка струва около 2000 лв. Даже не знам какво е това, но звучи зловещо... А на този Фиат горния като го карах, при пълен ляв или пълен десен волан има тропане. Собственика вика "Спокойно кормилната рейка лопа, за 70 лв. в сервиза ще ти я рециклират и оправят"...
    "Let us die young or let us live forever, we don't have the power but we never say never"

    ------------------------------------------
    Fiat Stilo 1,9 JTD 115, 3 врати

    Коментар


      #3
      МЕжду другото никога не бих си взел кола на 300 000км,пък било то и ферари.Толкова ли не можа да си харесаш кола на по-малко километри? Иначе сервиз,който ще ти даде точна оценка е Екстрийм сервиз ( при Бобо ) в Орландовци.Има координатите му в магазини и сервизи,а ако не можеш да го откриеш пиши лично съобщение.Другият вариант е колегата BO. Той може да ти погледне компа и мотора,но не знам дали има възможност да прегледа окачването.И не на последно място ,след като продавача твърди,че рейката се оправя за 70 лева, поискай да я отремонтира. :D
      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

      Коментар


        #4
        Прав си, че ме разубеждаваш заради високите километри... може би се подведох по външния вид и ABARTH тунинга, както и ниската цена (около 1500 лв. под останалите оферти)Гледам и други STILO-та, не съм се спрял окончателно на горното...например тези няколко, от частни лица, с доказана историяhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...=detailsили тазиhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...=detailsили тазиhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...=detailsили тазиhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...etailsНали знаеш човек как е в шах преди да се реши да избере нещо...
        "Let us die young or let us live forever, we don't have the power but we never say never"

        ------------------------------------------
        Fiat Stilo 1,9 JTD 115, 3 врати

        Коментар


          #5
          Днес с колегата ВО от форума диагностицирахме следното Стило2002 г. JTD 1,9, 115 коняЦЕНА: 6500 лв.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...ailsПреди това беше направена пълна диагностика на ходовата част. Не бе установен нито един проблем. Единствено от некаране на колата 3-4 месеца беше хванала ръжда отдолу.Ходова част - ОКСлед това диагностиката на колегата ВО на двигателя и електрониката установи следното:- Дебитомер за смяна (около 400 лв. оригинален BOSCH с труда)- Климатикът въобще не работи (неясна причина, възможно е да е липса на фреон, но може и да има спукани тръбички някъде, не е ясно и цена за ремонта...)- Подгряващи свещи за смяна (не е спешно, може преди зимата, около 200-300 лв. с труда)- Турбото не давало необходимото налягане когато колата е на празен ход (възможно да иска само профилактика на геометрията, а възможно и да е нещо по-сериозно, цена неясна) Иначе в движение колата дърпа и ускорява много добре, нямам забележки- Втора степен на перката на радиатора не работи (неясна причина, неясна цена за ремонт, но мога да предположа, че едва ли е под 100-150 лв.)*оказва се фалшива тревога и перката работи- Демпферен маховик (според колегата ВО той трака при загасяне на колата или при потегляне) Не е спешно за смяна, но да речем, че ако се смени по-скоро ще е по-добре, защото да не навреди на съединителя или други чаркове) Ориентировъчна цена може да достигне и около 800 лв...- лампички на задния номер изгорели (дребен проблем, но пак към 50 лв.)- Пълно обслужване за ангренаж, ролки, масла, водна помпа ми искат 700 лв.- странна ръжда по двигателя и разните му там маркучища. Няма капало масло никъде, но тази ръжда е странна, чакам да ми каже собственика откъде е, баща му твърди, че е от заседяване.. момчето е в Германия и сега ще се чуя и с него*според колеги ръждата не е странна, а се дължи на разграждането на пластмасовата обвивка на двигателя, не е проблемдотук се виждат 2-2,5 хил. лв. разходи Направо съм в шах, ебаси колите И сега дилемата ми е, ако човекът даде колата за 4500-5000 лв. Дали да се захващам да си я отремонтирам. Или да търся друга...Не че съм спрял огледите де, но всяка диагностика на автомобил си отнема цял ден търчане + 50-100 лв. като цена..Съвети?
          "Let us die young or let us live forever, we don't have the power but we never say never"

          ------------------------------------------
          Fiat Stilo 1,9 JTD 115, 3 врати

          Коментар


            #6
            Ами колега каква е тая кола,те и да ти я подарят не трябва да я взимаш.Аз незнам как ги мислиш тези работи.Разбирам ,че си взимаш кола втора употреба но да си готов после да дадеш 2000-2500 за ремонти не мога да го разбера.
            ex. punto elx 1.2i
            Lancia Libra 1.6

            Коментар


              #7
              Аз също съм на мнение, че не си заслужава да хвърляш толкова пари и най-вече време и нерви за ремонти на автомобил, който сега взимаш (предполага се с намерение да го караш, след едно рутинно обслужване, а не да ти стои по сервизите).Само проблемите с климатика, турбото и демпферния маховик за мен биха били достатъчни, за да се откажа.Така че моето мнение е да не съжаляваш за дадените пари за оглед и диагностика - по-добре няколко десетки лева сега, отколкото няколко хиляди след това, да не говорим за изгубеното време и разправиите. P.S. Ама как ги пишат тия обяви!
              ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

              Коментар


                #8
                колега ако търсиш от най-евтините ще имаш много разходи със сигурност, аз платих за моето с нат 1500лв. някъде над пазарната и за 80000 км съм сменял само масла, филтри и предните носачи само

                Коментар


                  #9
                  Колега от по-горе изброените проблеми мога да кажа следното. Втората степен на перката работи, просто Stilo JTD-тата са с динамичен контрол на перката според температурата (кутията с модула за управление е над перката и радиатора), там няма степени. Съответно нито една диагностична програма няма да пусне "втората степен" на перката, дори оригиналния егзаминер не го прави. Странната ръжда, предполагам сте гледали дюзите ... всъшност е нормална и не е ръжда. Шумо и термоизолацията на черния пластмасов капак с времето се разпада по малко и е в такъв кафеникав цвят, една прахосмукачка и се маха до след месец.Маховика създава проблеми при потегляне и ниски обороти с вибрации и придърпване ? Тракането при изгасване идва от butterfly valve-a който в този момент затваря прихода на въздух и е нормално за всяко JTD. Като цяло, бих послушал Pecho, само климатроника като чуя за него забравям за тази кола, не искаш да имаш проблеми в тази област.Айде днес като дръннеш ще говориме.
                  '08 Alfa Romeo 147 Q2
                  ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

                  Коментар


                    #10
                    Аз за 6000 ще ти дам моето, дето е пълна пушка

                    Коментар


                      #11
                      А за 7000лв получаваш моето.
                      Octavia RS
                      Evo 10-служебната играчка.

                      Коментар


                        #12
                        Дайте снимки и информация де simionp@gmail.comТърси се дизел. 1.9 JTD, не под 115 коня. Godina sled 2002
                        "Let us die young or let us live forever, we don't have the power but we never say never"

                        ------------------------------------------
                        Fiat Stilo 1,9 JTD 115, 3 врати

                        Коментар


                          #13
                          За 8000 давам моето, всичко дето си написал по-горе съм го сменил и отговарям на условията ти Че и бонус ремап ако искаш
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            Аааа щом е така, моето го давам за 9000, къде се бутате с тея печки

                            Коментар


                              #15
                              Аз да предложа ли ... Тука стана далавера яко.
                              '08 Alfa Romeo 147 Q2
                              ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

                              Коментар

                              Working...
                              X