Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Оборотите спадат до 0 на скорост и на място, на газ и на бен

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Оборотите спадат до 0 на скорост и на място, на газ и на бен

    Здравейте, Карам Fiat Tempra 1.6i.e. 93г. Искам да Ви попитам дали някой знае откъде произлиза следния проблрм: както си работи колата, особенно на ниски обороти, изведнъж ми светва чека и оборотите рязко падат до нула и след това самостоятелно ги вдига, това ако е на място! А ако съм в движение се получава едно заглъхване на двигателя и придърпване. Също много често направо гасне! Прави го на скорост, на място, на газ, на бензин, дори докато е във обороти...Ако някой е имал същият дефект и знае от какво се плучава или е пускал подобна тема нека сподели, за да мога да си оправя колата, защото е много неприятно. Тъкмо и ремонтираха двигателя и проблема започна. Казаха ми, че колата губи ток и не било възможно да се хване къде го губи, докато не угасне веднъж за винаги. Много неприятно. Клемите ми бяха разхлабени след ремонта, затегнах ги, но същата работа... Сега във вторник отново ще я връщам в бокса.

    #2
    колега,проблема е в бобината.или не е замасена добре,или е здала багажа.
    ГРИЖА СЕ ЗА ФИАТА

    Коментар


      #3
      ПС....... при всички положения и се губи захранване от време на време,провери бушони,контактен ключ,замасяване.
      ГРИЖА СЕ ЗА ФИАТА

      Коментар


        #4
        Мерси

        Мерси за мнението! Ще погледна сам днес!

        Коментар


          #5
          Re: Оборотите спадат до 0 на скорост и на място, на газ и на

          dessoboy написа:
          Тъкмо и ремонтираха двигателя и проблема започна.
          Това означава, че почти сигурно проблема ти е свързан с този ремонт. Започни огледа на всички кабели и букси свързани с двигателя. Ако намериш друга кола като твоята, ще е най-добре. Като сравняваш кабелите на едната и другата верочтно много лесно ще откриеш проблема. Успех!

          Коментар


            #6
            Не съм гледал кабелите, но освен че гасне и придърпва, ами и почна от време на време да ускорява сама като тези дефектните автоматици. Хубавото е, че имам съединител и освобождавам от скорост, но оборотите отиват на 6-7000 и падат после, а ако не паднат, не издържам и гася двигателя? Някаква идея?

            Коментар


              #7
              Преди време мой приятел имаше почти същия проблем с Мареа. Пак след ремонт. Падаха оборотите до нула, лампата светваше за секунда и после всичко ОК. В движение пак така - забива муцуната, лампата светва за секунда и после се оправя. Понякога гаснеше. Само дето нямаше самофорсирането като при теб.Оказа се, че при сглобяването на всичко под капака, майстора е изпуснал да завие една малка маса(земя) към двигателя и проблема идва от там. Като е запален двигателя тази маса се опира до него, но като се раздруса малко от работата и за секунда контакта прекъсва и проблема се появява. След една седмица търсене, най-накрая открихме от какво се получава така.
              Fiat Punto 1.1 '97

              Коментар


                #8
                Прегледах всички букси и кабели, изглежда, че всичко е наред. Дори пуснах втора маса от минуса на акумулатора и пак губи обороти за части от секундата. Може ли да е от повреден катализатор? Вода в катализатора?

                Коментар


                  #9
                  колега,търси причината по обстойно,ще запитам нещо,с колко бобини си,имаш ли компютър в колата,виж датчика за управление на предварението но за мен е преди всичко хлабави връзки някъде,а датчика е на шайбата на коляновия вал,или не е стегнат добре,или пак хлабава връзка.
                  ГРИЖА СЕ ЗА ФИАТА

                  Коментар


                    #10
                    А за катализатора забравих,не е от него.Ако си на газ се отделя вода при работа на двигателя но тя бива изхвърлена от скороста на движение на газовете.
                    ГРИЖА СЕ ЗА ФИАТА

                    Коментар


                      #11
                      Нз къде е бобината. Нали съм с електронно запалване. Има ли бобина при такова? С компютър е колата. Мога да я занеса да я закачат да прочетат грешките. Ще разбутам кабелите на МДА-датчика за който говориш.

                      Коментар


                        #12
                        Извинявай, имах предвид МАП сензора. Ще погледна неговите връзки, ще пробвам да го откача направо да видя дали нещата няма да се нормализират. Четох в един форум, че се минавало автоматично в авариен режим и оборотите спирали да играят. И можело да се кара без него. А междудругото като разкачах разните букси под въздушния филтър на темпрата колата си работеше и си палеше и без тях. Не знам, защо е претруфена с толкова електроника, а дори да и спра тока към инжекторите на газ си върви дигателя. С изключено стъпково моторче пак си държи 1000 оборота. Ама нещо ми се струва, че трака като дизелов двигател това моторче, когато е на бензин, на газ се изключва. Намира се точно под филтъра и се захранва с най-голямата букса.

                        Коментар


                          #13
                          стъпковото е на входа на смукателната част на главата,и е след филтъра.това което ти щрака вероятно е някаква клапа за въздуха.ще е добре да си го свалиш и почистиш стъпковото де.винаги има ефект.
                          ГРИЖА СЕ ЗА ФИАТА

                          Коментар


                            #14
                            Изтрихме 4-5 грешки - стъпково моторче, ламбда сонда, датчик на температурата на двигателя и дроселна клапа. Утре пак ще ида да видим дали ще има грешки след известно каране. Май няма да хванем от къде губи тока...

                            Коментар


                              #15
                              недей да вадиш кабели когато колата е на контакт,независимо дали работи или не.така трупа излишно грешки.
                              ГРИЖА СЕ ЗА ФИАТА

                              Коментар

                              Working...
                              X