Колеги,да ви попитам колко масло трябва да има в казанчето на хидравликата...При мен за да не вие хидравликата трябва да има масло буквално до ръба на казанчето (до капачката). Нормално ли е? Благодарности
При Пунтото не знам как е, но на Темпрата си си отбелязани МАКС и МИН нивата на маслото.А когато маслото ти е до ръба, ако завъртиш волана на загасен мотор и ще прелее....
При мен хидравликата вие. Със БРАВА 1.9 JTD съм, и течността ми е под минимума в казанчето... Като завивам в движение вие, като е на място и навивам волана - също.Май трябва да сменя хидравличната течност. Бихте ли ми казали за този мотор каква трябва да е и как да направя интерференцията сам....Благодаря предварително
99' Fiat Brava HSX 1.9JTD 105Hp -> 05' Fiat Croma 1.9 MJET 16v 150Hp
Нещо по кормилната рейка се откачаше, за да се източи маслото. Има тема.Аз като сменях моето ме достраша да барам там, затова действах по лесната процедура. Изтеглих старото (със спринцовка) колкото можах от казанчето и налях ново. После няколко пъти волана наляво-надясно. Процедурата я повтаярях докато се избистри маслото.
Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
колега със сигурност не е добре да е до ръба.На капачката има мерителна щека ,на която са отбелязани нивата.Предполагам че има за какво да има мин и макс.
Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.
Ами тогава къде да търся проблема ?? Нещо по маркучите ако са запушени ,помпа ? Също да кажа че като нивото на течноста падне до началото на гърлото на казанче освен че почва да вие а и маслото се пеняви ....
Не са маркучите, просто помпите имат определен живот! Изтъркват им се едни зъби и понеже вече не може да създаде необходимото налягане, особено на място, започва да вие!
||El PasoPerformance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Ами ако помпата е с лопатки? Какво се износва тогава?Гледай маслото да е в нормите и дали при запален мотор се пени, ако да от някъде смучи въздух и затова и ръмжи и се пени. Моята хидравлика понеже сълзи и затова го карам малко над максимума но никога не го оставям да падне под минимума. Незнам с кво масло го караш но ако е по рядко може също да си ръмжи леко.
На скоро бях в сервиза заради алтернатор и майстора беше разкачил хидравликата и сипал друго масло , обаче ми се струва че е различно по рядко и не червенее толкова ..
Коментар