Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Koлко трябва да е компресията?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    На Фиат Типо 1.4 инджекция, което купих на родителите си, компресията беше 12.5, 13.0, 13.0, 13.5.На моето Типо никога не съм я измервал.
    минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
    Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

    Коментар


      #32
      NixXxan_Racing написа:
      Колега на Ладата требва да ти е 12атм. това е нормалното,а на тебе ти е паднала на половината
      Kato e bila nova predi 30 godini-da Като е била нова преди 30 години - да Кирилицата!Митко

      Коментар


        #33
        Не е задължително да е нова и да е преди 30 години.И сега да и направиш основен ремонт пак ще си е с 12 компресия

        Коментар


          #34
          ДА се върнем малко на темата колеги Аз карам Брава 1,8 16-ка, колко по спецификация би трабвало да и е компресията, някой има ли идея ?
          Карам Brava 1,8 16V EL & BSM LPG

          Коментар


            #35
            Атака и аз искам да видя колко я дават компресията по книга а не да ми пи6ете за жигулки

            Коментар


              #36
              Митко а за на6те ма6ини не знае6 ли от колкко до колко требва да е?Ти на Типото с 1.6 ли си?

              Коментар


                #37
                не искам да пускам нова тема затова направо тук да си попитам , на браво 1.6 103 колко трябва да е налягането на МАСЛОТО защото мойто не е особено високо - 0.5 бара като загрее на 90 градуса.
                Fiat Stilo JTD ....sold
                Volvo C 70 ....

                Коментар


                  #38
                  0.5bar при празен ход ли? Всъщност дори и при празен ход ми се струва малко. Не! Не е възможно да е така. За Bravo 1.4 12V - 1bar при празен ход и 4bar при 4000 об. Ниското налягане на масло е голям проблем. Дано си установил това в самото начало...
                  Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

                  Коментар


                    #39
                    mme написа:
                    0.5bar при празен ход ли? Всъщност дори и при празен ход ми се струва малко. Не! Не е възможно да е така. За Bravo 1.4 12V - 1bar при празен ход и 4bar при 4000 об. Ниското налягане на масло е голям проблем. Дано си установил това в самото начало...
                    ами виж сега , когато не е загряла на празен ход дава 1.0 bar. след като загрее 90 градуса отива на 0.6 - 0.5 . Знам че е сериозен проблем и сега незнам какво ми предстои , всъщност казаха ми , но не ми се вярва направо . Колата ми е на 3 седмици и изведнъж това
                    Fiat Stilo JTD ....sold
                    Volvo C 70 ....

                    Коментар


                      #40
                      Mescalin написа:
                      mme написа:
                      0.5bar при празен ход ли? Всъщност дори и при празен ход ми се струва малко. Не! Не е възможно да е така. За Bravo 1.4 12V - 1bar при празен ход и 4bar при 4000 об. Ниското налягане на масло е голям проблем. Дано си установил това в самото начало...
                      ами виж сега , когато не е загряла на празен ход дава 1.0 bar. след като загрее 90 градуса отива на 0.6 - 0.5 . Знам че е сериозен проблем и сега незнам какво ми предстои , всъщност казаха ми , но не ми се вярва направо . Колата ми е на 3 седмици и изведнъж това
                      Според мен не ти е добро маслото, или по някаква причина се е разредило с бензин. Щом на студен двигател си е в нормите, а при загрял налягането пада, най-вероятно причината е фалшиво масло, което не може да си задържи вискозитета при повишени температури. При всички случаи започни от по-лесния вариант - смени маслото и веднага след това си направи теста със загряването и налягането. Ако е ОК - ясно, но след известен пробег направи ново замерване, да не се окаже че по някаква причина ти се разваля вискозитета на маслото.
                      минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
                      Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

                      Коментар


                        #41
                        Колеги... защо ли ми се струва, че основните различия в спора идват от двата различни метода на измерване на компресия и то там различните данни!? За съжаление не мода да ви дам подробности, но определено има два метода за измерване на компресия, дори в техническите характеристики срещу данните за компресия е изписан начина на измерване. Може малко, като каруцар да се изразявам, но определено имаше нещо с меренето при, което един двигател показва 9 при едното и 12 при другото мерене
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #42
                          Вчера бях в ауто италиа за диагностикя. оказа се че компресията ми е :1 цилиндър : 14.22 цилиндър: 153 цинлиндър: 14.44 цилиндър: 15.8Мако странни ми изглеждат тея стойности, за това съм склонен да си мисля че измерването не е много коректно. Автомобила е на близо 230 000 км, не гори масло и не пуши за вървенето нямам забележки Разбрах също че носачите ми са за смяна, което не ме изненада имайки предвид пътищата ни.Централата на аирбага (чипа за управление ) също дал фира.За 100 лева толко инфо за диагностика, ако искате и да ви смянят нещо в тези пари , по-добре не ходете в оторизираните сервизи.
                          Карам Brava 1,8 16V EL & BSM LPG

                          Коментар


                            #43
                            haliban написа:
                            За 100 лева толко инфо за диагностика, ако искате и да ви смянят нещо в тези пари , по-добре не ходете в оторизираните сервизи.
                            Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                            Коментар


                              #44
                              Еми за вариантите с един вал ме интересува но то не е ли една и са6та компресията и при двувалките?Напи6и ми за кои имаш имформация че никои не знае колко требва да е

                              Коментар


                                #45
                                Я да попитам аз за една бензинка 1.8мІ дават и 10 компресия на 4-те цилиндара а е с 13-9-9-8 тва нормално ли е???

                                Коментар

                                Working...
                                X