Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Koлко трябва да е компресията?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Абе ти луд ли си да я продавам бе тя на 2-ра ми прави 100км/ч на гас бе.

    Коментар


      #17
      NixXxan_Racing написа:
      Абе ти луд ли си да я продавам бе тя на 2-ра ми прави 100км/ч на гас бе.
      Като си толкова отворен с тези 100 на втора що ни занимаваш с твоите глупости бе, човека ти е отговорил както трябва.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #18
        NixXxan_Racing написа:
        Абе ти луд ли си да я продавам бе тя на 2-ра ми прави 100км/ч на гас бе.
        Това не е особен аргумент. Дали ще прави на 2-ра 10км/ч зависи само от максималните обороти на двигателя и коефициентите на предаване на трансмисията. По-интересен е въпросът за колко време ги прави тези 100км/ч? Моята например вместо за 9сек както е по каталог ги прави за 12, като на високите обороти и липсва въртящ момент - което определено не е добре, така че полагам усилия да оправя нещата. Като се има предвид какво карам ( и ми харесва ) - Ритмо 1984г. Аз съм последният човек, който ще те посъветва да продаваш - казах просто, че повечето хора постъпват така, пред перспективата да правят тежък и скъп основен ремонт. И още един път за компресията: Не е спешно, но ремонта ти се задава и е добре да го планираш за да не те изненада след още 20 000 км примерно...
        Fiat Ritmo 105TC
        1600cc 105к.с.

        Коментар


          #19
          NixXxan_Racing написа:
          Абе ти луд ли си да я продавам бе тя на 2-ра ми прави 100км/ч на гас бе.
          :D :D То и Жегулата ще ги направи толкова.Ама за колко време Дедрата ми 2.0 не може да вдигне на 2ра 100 Да я изхвърля ли П.П. не се заяждам,просто констатирам

          Коментар


            #20
            Dedra 2.0 написа:
            То и Жегулата ще ги направи толкова.
            На 1-ва жигулата прави 60 и буталцата бият по капака. За втора - не знам - не съм пробвал, защото щеше много да и дойде, пък и толкова дълги пътища няма.
            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
            Нека Силата на бъде с Нас...

            Коментар


              #21
              На 2-ра жигулите прават 80-90 некаде,ама то на руските не им от4ита то4но километража

              Коментар


                #22
                NixXxan_Racing написа:
                На 2-ра жигулите прават 80-90 некаде,ама то на руските не им от4ита то4но километража
                xaxaxaxaxaxaxaxax :D
                селото се оказа точно в града

                Коментар


                  #23
                  мен ми прави 100 на 3та :D ,по къси предавки по добро ускорение
                  селото се оказа точно в града

                  Коментар


                    #24
                    С любезното съдействие на Alex12 публикувам страница от един достатъчно вехт негов учебник...
                    Прикачени файлове
                    Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

                    Коментар


                      #25
                      NixXxan_Racing написа:
                      Абе ти луд ли си да я продавам бе тя на 2-ра ми прави 100км/ч на гас бе.
                      Ц, не ме кефиш (не че е задължително де). Колегата johnfound е изписал 3 кб текст за да ти разясни проблема и ти го посрещаш с "ти луд ли си". Не, не е луд, гарантирам ти. Въпроса е на тебе какъв ти е случая, утре за друго ще дойдеш да питаш...Да ма прощават админите и модовете, че се праа на т’ва дет’ не съм...
                      Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                      Коментар


                        #26
                        тука поне половината от темите, вкл. и мойта имат яко общо с темата за компресията. иначе и аз на 131ицата правех 100км/ч на втора а с бравото не мога, ма това не е най-точния критерий за състоянието на колата.
                        "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                        (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                        Коментар


                          #27
                          $ abarth $ написа:
                          NixXxan_Racing написа:
                          На 2-ра жигулите прават 80-90 некаде,ама то на руските не им от4ита то4но километража
                          xaxaxaxaxaxaxaxax :D
                          То4ен е-на западните има около 10%+ с цел bezopasno 6ofirane!!!

                          Коментар


                            #28
                            Мом4ета, не бъркайте ладата в този спор, тя е ку4е в това отношение. Преди да я продам имаше 5 до 6 атм. компресия, гореше 1л. масло на 7000км. и вървеше като самолет

                            Коментар


                              #29
                              max-2 написа:
                              Мом4ета, не бъркайте ладата в този спор, тя е ку4е в това отношение. Преди да я продам имаше 5 до 6 атм. компресия, гореше 1л. масло на 7000км. и вървеше като самолет
                              уааау
                              селото се оказа точно в града

                              Коментар


                                #30
                                Колега на Ладата требва да ти е 12атм. това е нормалното,а на тебе ти е паднала на половината

                                Коментар

                                Working...
                                X