Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Само феродов диск + лагер?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Виенето се чува когато натисна съединителя, пусна ли го спира

    Коментар


      #17
      piftho написа:
      Съгласен съм напълно с всички мнения Доста адекватни отговори и нито е един от тях според мен не е грешен. Но в интерес на истината смятам, че може би е удачно да се смени всичко. Като се има на предвид, че Фифи най-вероятно е със заводския съединител. Макар, че никога не ми е превъртал, не ми тресе и т.н., но чакам да ми се обадят да кажат в какво положение е и ще направя евентуално снимки стига да има какво да се снима от старите части. А от някой майстори съм чувал, че самия огледален диск е от някакъв много як метал, който може и колата да надживее, но това ще разберем в последствие.
      моят съвет е ако имаш възможност първо да свалиш, да видиш и тогава да купуваш- направи така. може да се окаже, че в Италия е сменяно всичко без лагер, макар и супер малко вероятно.... по мои наблюдения отигиналния съединител държи от 150 до 250 000 км, според зависи от много фактори, най-вече как се кара колата- градско или не
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #18
        pakumba написа:
        piftho написа:
        Съгласен съм напълно с всички мнения Доста адекватни отговори и нито е един от тях според мен не е грешен. Но в интерес на истината смятам, че може би е удачно да се смени всичко. Като се има на предвид, че Фифи най-вероятно е със заводския съединител. Макар, че никога не ми е превъртал, не ми тресе и т.н., но чакам да ми се обадят да кажат в какво положение е и ще направя евентуално снимки стига да има какво да се снима от старите части. А от някой майстори съм чувал, че самия огледален диск е от някакъв много як метал, който може и колата да надживее, но това ще разберем в последствие.
        моят съвет е ако имаш възможност първо да свалиш, да видиш и тогава да купуваш- направи така. може да се окаже, че в Италия е сменяно всичко без лагер, макар и супер малко вероятно.... по мои наблюдения отигиналния съединител държи от 150 до 250 000 км, според зависи от много фактори, най-вече как се кара колата- градско или не
        И от водача какви навици си е създал да ползва съединителя.Може да изкара и 300000 клм.

        Коментар


          #19
          При мен има една дилема, която не съм споменал Значи колата е купувана НОВА от България, карана е тук, и е била сервизирана в Александър Ауто (не правя реклама), защото момчето от което я взех работеше там и я е сервизирало там, по обясними причини В момента съм на 263 к км. и не вярвам да не му се е наложило да сменя съединител но ........ То не е за хвалба, но за първи път видях изгнил фиат и то Моя дори и приятелите ми който са фенове на талянките се учудват, че моята гние. Но със сигурност ще погледна преди да предприемам смяна на всичко, защото ако е само лагера некси не ме кефи да се ръся за комплект. А преди малко като се чух с "майстора", ми обясни, че за моя двигател, за да отвори съединителя свалял некви мостове, рамена .... знам, че няма място и да падне игла там ама чак пък толкова..... или май се опитва да ме метне нещо....
          Skoda AMfabia 1.2 12v
          exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)

          Коментар


            #20
            Преди две седмици сменях съединителя на жена ми, комплект [Fiat Punto MK1].И понеже съм пинтия, звънях телефони, питах. Мнението и на майстора ми и на Hit-ko, от когото купих комплекта, беше че като се дават пари за демонтаж и монтаж, по добре да се смени всичко, комплект.Ако ще си го правиш сам, ОК, но ако ще си плащаш ремонта, по добре комплект, а не след 20К пак да правите същата процедура.Разбира се, това при условие, че комплекта струва около 120 лева, както при мен.При повечко пари, дилемата се усложнява.
            .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
            www.cyxap.com

            Коментар


              #21
              Е ти, който и да питаш майстор ще ти каже, че всичко се сменя.Затова сваляш и преценяш - ако не можеш да прецениш - сменяш всичко.Беше ми втръснало от маховици и съединители
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                Ако съединителя си отделя нормално, не трсе и не буксува, изобщо не го сваляй. Извади си кутията, смени си лагера (само да не е бреда) и я събирай.Колкото изкара. Следващия път цял комплект. Това е ако си я правиш сам, ако даваш пари на маистор за смяна сменяй всичко че да не се набуташ още една смяна след 20/30 хиляди. Успех.

                Коментар


                  #23
                  VIN написа:
                  Ако съединителя си отделя нормално, не трсе и не буксува, изобщо не го сваляй. Извади си кутията, смени си лагера (само да не е бреда) и я събирай.Колкото изкара. Следващия път цял комплект. Това е ако си я правиш сам, ако даваш пари на маистор за смяна сменяй всичко че да не се набуташ още една смяна след 20/30 хиляди. Успех.
                  аз сложих точно лагер Бреда, нямаше другдокога ще изкара?
                  Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                  Коментар


                    #24
                    Да се похваля, Взех си днес Фифи-то от сервиза. Като видях на какво прилича лагера, феродовия и притискателя ......... ми се доплака....Оня ****** ме е излъгал, че е сменял съединител. Нямаше грам фородо, лъчите на притискателя бяха се изкривили от лагера, а самия лагер беше да си ***** майката. Запален направо някаш го бях хвърлил в огън. Сега колата е като нечия друга. Съединителя не се усеща, да не говорим за вървенето. Имаше един шум, който се съмнявахме с баща ми, че е от скоростната кутия.... сега няма такъв. Единствено не успях да направя снимки, ама съм си запазил лагера, да го покажа на някоя неделна среща,.... сега съм с "нова" Фифи и продължавам да твърдя и да съм убеден, че няма по красива и изящна от талянската кола ............ :P
                    Skoda AMfabia 1.2 12v
                    exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)

                    Коментар


                      #25
                      При мен утре пристига комплект Валео на цена към 280лв с 20% отстъпка от реалната цена, сега само трябва да посъберем малко парички за смяната и всичко ще е ок

                      Коментар

                      Working...
                      X