Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Само феродов диск + лагер?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Само феродов диск + лагер?

    Колеги едно бързо въпросче... По принцип с отделянето на съединителя, хъркане, приплъзване и така нататък НЯМАМВие ми аксиалния лагер, но не виждам защо да не сменя и феродото? Вече за цял комплект парите няма да ми стигнат.. удачен ли е варианта според вас? И никъде немога да намеря феродо на Валео освен в АХМ ауто.. някой ако знае в Стара Загора къде може да се открие.. ще е добре

    #2
    ако колата ти не е карана преди теб тук и съответно съединителя ти е от белите страни, не го пипай. то се вижда колко феродо има като се свали, ествтвено ако е износен на 90%, че ще го смениш. обаче, щом лагера е завил е най-вероятно всичко да си заминава. а и феродовия диск е също толкова важен като огледалния, не го пренебрегвай. аз лично бих направил така- отваряне, ако феродовия и огледалния са ок- не пипам, ако са тръгнали и след 20 000 ще отварям пак- смяна на комплект.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      А да те попитам пакумба. Защо след като лагера свири всичко отива на цял комплект. Доколкото ми е известно най-вероятно е да е износен само феродовия диск и лагера разбира се. Защо трябва да се смени целия съединител? Питам, защото преди 1 час я вкарах точно за това. Миличкото ми Фифи
      Skoda AMfabia 1.2 12v
      exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)

      Коментар


        #4
        Може и да изчакам някой друг ден да си взема направо феродо и притискател на Валео, лагер си взех на Бреда

        Коментар


          #5
          GarrettT4 написа:
          Може и да изчакам някой друг ден да си взема направо феродо и притискател на Валео, лагер си взех на Бреда
          моя лагер също се разсвириотворих го, феродов и притискателен бяха наредсмених лагера с Бредасега карам, да видим колко ще издържи
          Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

          Коментар


            #6
            Беги далеч от таз бреда.

            Коментар


              #7
              piftho написа:
              А да те попитам пакумба. Защо след като лагера свири всичко отива на цял комплект. Доколкото ми е известно най-вероятно е да е износен само феродовия диск и лагера разбира се. Защо трябва да се смени целия съединител? Питам, защото преди 1 час я вкарах точно за това. Миличкото ми Фифи
              ами защото като цяло всеки производител, поне сериозен проиводител си прави сметката и ако една част може д аиздържи максимум 50 000 км, то няма нужда другата част от комплекта да издържи 200 000, като така и така се продава комплект. наскоро поръчах съединител от един английски сайт, ами никой не продава само феродов диск, всичко е комплект. както е и с ролките, сменя се ангренаж с ролки, а не само ангренаж. разбира се има изключения според начина на каране, както казах няма лошо да смениш само лагер, ако например си сменил преди 5 000 км комплект всичко и лагера е ментак и издаде багажа за 5 000 км, естествено ще смениш само него, скоро ще махам съединител на 220 000 и най-вероятно е заводския, нямам никакъв шум, ама никакъв, дори не приплъзва, обаче почва да не иска да вкарава 1 скорост и ще споделя, според мен всички части ще са горе долу еднакво износени
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                GarrettT4 написа:
                Може и да изчакам някой друг ден да си взема направо феродо и притискател на Валео, лагер си взех на Бреда
                Ми като си взел бреда, тамън ще посъбереш за хував комплект и бредата ще изцвили
                Никой не може да върне стоката на село!!

                Коментар


                  #9
                  След отварянето може да се прецени кое да се смени. Някога да не се сменяше всичко комплект, сменяш феродото и се кефиш. В момента обаче така правят нещата, че щом лагера има проблем има голяма вероятност да е наранен притиска теля на мястото където контактува с лагера и само заради това да се наложи да смениш комплект. Аз лично бих сменил само феродо ако всичко друго си е ОК и не е много трудоемко да се смени.

                  Коментар


                    #10
                    pakumba написа:
                    piftho написа:
                    А да те попитам пакумба. Защо след като лагера свири всичко отива на цял комплект. Доколкото ми е известно най-вероятно е да е износен само феродовия диск и лагера разбира се. Защо трябва да се смени целия съединител? Питам, защото преди 1 час я вкарах точно за това. Миличкото ми Фифи
                    ами защото като цяло всеки производител, поне сериозен проиводител си прави сметката и ако една част може д аиздържи максимум 50 000 км, то няма нужда другата част от комплекта да издържи 200 000, като така и така се продава комплект. наскоро поръчах съединител от един английски сайт, ами никой не продава само феродов диск, всичко е комплект. както е и с ролките, сменя се ангренаж с ролки, а не само ангренаж. разбира се има изключения според начина на каране, както казах няма лошо да смениш само лагер, ако например си сменил преди 5 000 км комплект всичко и лагера е ментак и издаде багажа за 5 000 км, естествено ще смениш само него, скоро ще махам съединител на 220 000 и най-вероятно е заводския, нямам никакъв шум, ама никакъв, дори не приплъзва, обаче почва да не иска да вкарава 1 скорост и ще споделя, според мен всички части ще са горе долу еднакво износени
                    Не си прав.Смяната на целия комплект се наложи в последните години от чисто комерсиални съображения.Никога,в никакви случаи не сменявам всичко преди да отворя и преценя кое е за смяна и кое не.И не купувам нищо предварително. Има случаи,когато отварям и установявам само износено феродо.Свалям старото,набивам си ново за 15 лв комплекта и поставям всичко старо обратно.Даже и механиката на феродовия диск не сменявам-оставам старата.Имал съм случаи,когато притискателен диск и лагер издържат три смени на феродо при нормално каране.Няма да се очудя,ако след време не измислят че трябва да се сменя и маховик комплект,когато се сменя съединител.Най лесно се печели от невежеството на хората.Това важи за всяка една професия.

                    Коментар


                      #11
                      напълно си прав-за всичко и аз съм анти привърженик на налагащата се последните години комерсиализация, че видиш ли трябва да смениш рамената на чистачките с перата, че трябва да сменяш цял носач за един шарнир и т.н. Но има съществена разлика в друго отношение- аз предпочитам да сменя комплект всичко, разчитайки, че няма да се предаде след 20 000 км, защото смяната на съединител един път плащам труда, втори път плащам времето за смяната му, като седя един ден без кола и трети път си пестя евентуални неприятности на път ако не сменя комплект, пътна помощ и отново след това да платя труд по смяна и да седя още един ден без кола по същата причина. Като тегля тази черта ми излиза по-евтино да сменя комплекта, при положение че един съединител трябва да кара поне 100 000. Така е погледнато от моята камбанария, а и нали един огледален диск е 50 лв в крайна сметка, това е голямото пестене в конкретния случай
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        Съгласен съм напълно с всички мнения Доста адекватни отговори и нито е един от тях според мен не е грешен. Но в интерес на истината смятам, че може би е удачно да се смени всичко. Като се има на предвид, че Фифи най-вероятно е със заводския съединител. Макар, че никога не ми е превъртал, не ми тресе и т.н., но чакам да ми се обадят да кажат в какво положение е и ще направя евентуално снимки стига да има какво да се снима от старите части. А от някой майстори съм чувал, че самия огледален диск е от някакъв много як метал, който може и колата да надживее, но това ще разберем в последствие.
                        Skoda AMfabia 1.2 12v
                        exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)

                        Коментар


                          #13
                          Сега въпроса ми е друг Закс или Валео - съответно 390лв и 343лв ( притискател + феродо + лагер ) КОМПЛЕКТ

                          Коментар


                            #14
                            Ako ще я караш колата - Закс.А между другото кога се чува виенето ?
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              emzo написа:
                              Ako ще я караш колата - Закс.
                              Подкрепям.Може и Luk

                              Коментар

                              Working...
                              X