Колеги едно бързо въпросче... По принцип с отделянето на съединителя, хъркане, приплъзване и така нататък НЯМАМВие ми аксиалния лагер, но не виждам защо да не сменя и феродото? Вече за цял комплект парите няма да ми стигнат.. удачен ли е варианта според вас? И никъде немога да намеря феродо на Валео освен в АХМ ауто.. някой ако знае в Стара Загора къде може да се открие.. ще е добре
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Само феродов диск + лагер?
Collapse
X
-
ако колата ти не е карана преди теб тук и съответно съединителя ти е от белите страни, не го пипай. то се вижда колко феродо има като се свали, ествтвено ако е износен на 90%, че ще го смениш. обаче, щом лагера е завил е най-вероятно всичко да си заминава. а и феродовия диск е също толкова важен като огледалния, не го пренебрегвай. аз лично бих направил така- отваряне, ако феродовия и огледалния са ок- не пипам, ако са тръгнали и след 20 000 ще отварям пак- смяна на комплект.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
А да те попитам пакумба. Защо след като лагера свири всичко отива на цял комплект. Доколкото ми е известно най-вероятно е да е износен само феродовия диск и лагера разбира се. Защо трябва да се смени целия съединител? Питам, защото преди 1 час я вкарах точно за това. Миличкото ми ФифиSkoda AMfabia 1.2 12v
exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)
Коментар
-
piftho написа:А да те попитам пакумба. Защо след като лагера свири всичко отива на цял комплект. Доколкото ми е известно най-вероятно е да е износен само феродовия диск и лагера разбира се. Защо трябва да се смени целия съединител? Питам, защото преди 1 час я вкарах точно за това. Миличкото ми ФифиLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
След отварянето може да се прецени кое да се смени. Някога да не се сменяше всичко комплект, сменяш феродото и се кефиш. В момента обаче така правят нещата, че щом лагера има проблем има голяма вероятност да е наранен притиска теля на мястото където контактува с лагера и само заради това да се наложи да смениш комплект. Аз лично бих сменил само феродо ако всичко друго си е ОК и не е много трудоемко да се смени.
Коментар
-
pakumba написа:piftho написа:А да те попитам пакумба. Защо след като лагера свири всичко отива на цял комплект. Доколкото ми е известно най-вероятно е да е износен само феродовия диск и лагера разбира се. Защо трябва да се смени целия съединител? Питам, защото преди 1 час я вкарах точно за това. Миличкото ми Фифи
Коментар
-
напълно си прав-за всичко и аз съм анти привърженик на налагащата се последните години комерсиализация, че видиш ли трябва да смениш рамената на чистачките с перата, че трябва да сменяш цял носач за един шарнир и т.н. Но има съществена разлика в друго отношение- аз предпочитам да сменя комплект всичко, разчитайки, че няма да се предаде след 20 000 км, защото смяната на съединител един път плащам труда, втори път плащам времето за смяната му, като седя един ден без кола и трети път си пестя евентуални неприятности на път ако не сменя комплект, пътна помощ и отново след това да платя труд по смяна и да седя още един ден без кола по същата причина. Като тегля тази черта ми излиза по-евтино да сменя комплекта, при положение че един съединител трябва да кара поне 100 000. Така е погледнато от моята камбанария, а и нали един огледален диск е 50 лв в крайна сметка, това е голямото пестене в конкретния случайLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Съгласен съм напълно с всички мнения Доста адекватни отговори и нито е един от тях според мен не е грешен. Но в интерес на истината смятам, че може би е удачно да се смени всичко. Като се има на предвид, че Фифи най-вероятно е със заводския съединител. Макар, че никога не ми е превъртал, не ми тресе и т.н., но чакам да ми се обадят да кажат в какво положение е и ще направя евентуално снимки стига да има какво да се снима от старите части. А от някой майстори съм чувал, че самия огледален диск е от някакъв много як метал, който може и колата да надживее, но това ще разберем в последствие.Skoda AMfabia 1.2 12v
exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар