Ланчата е на мой колега. Това което ми обясни е че е с мотор 1.6 75 коня моноинжекция, предполагам че го има при някоя от модификациите на Типо/Темпра.Та проблема е следния: След запалване (без газ) мотора вибрира и оборотите играят някъде около 500. При леко подаване на газ като че ли нещо се "отпушва" и оборотите се вдигат около 1200 и след това си слизат плавно на 800.Някакви идеи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питанка за една Ланча?
Collapse
X
-
Питанка за една Ланча?
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.orgЕтикети: –
-
Re: Питанка за една Ланча?
zgabrovski написа:Ланчата е на мой колега. Това което ми обясни е че е с мотор 1.6 75 коня моноинжекция, предполагам че го има при някоя от модификациите на Типо/Темпра.Та проблема е следния: След запалване (без газ) мотора вибрира и оборотите играят някъде около 500. При леко подаване на газ като че ли нещо се "отпушва" и оборотите се вдигат около 1200 и след това си слизат плавно на 800.Някакви идеи?FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
-
Мотора е наистина моноинжексион-система Motronik Bosch.Произвежда се да към 95-96 год.Аналог при Фиат Типо,Темпра е 835.С1.000.Проблема е следния:в щока на мотора на регулатора на празния ход се намира един микропревключвател на които функцията е да подаде информация на контролера кога двигателя се намира в режим на празен ход или казано датчик за затворено положение на дроселовата клапа.Точно този датчик не работи коректно.Т.е. липсва сигнал.Проблема се решава по два начина:подмяна на цялия възел.Така практикуват в сервизите.Или отваряне,вапреки че е капсоловано но има такава вазможност и почистване с фиксване.Но това е много прецизна деиност за много добър и опитен специалист.Такива в сервизите няма.Желая Ви успех.
Коментар
-
Имаш предвид подмяна на тоя микропревключвател ли или той е част от този възел който се подменя изцяло?Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Fiat Bravo 1.4 12V. Според колегата Stefan Nikolov съм със същия проблем: http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=5806Какви пари върви в такъв случай този регулатор?Bravo(TM) HGT
Коментар
-
VeSSkO написа:Fiat Bravo 1.4 12V. Според колегата Stefan Nikolov съм със същия проблем: http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=5806Какви пари върви в такъв случай този регулатор?
Коментар
-
Колега Весско,новото моторче стррува скъпо и няма да искаш да го купиш.Трябва да го търсиш втора употреба,но с уговорка че ако не работи се враща.Моторчето става от Голф 1.6 и 1.8,от Ауди 1,8 и 2,0,от Пежо 106,306,205,от Ланча 1,6,Фиат 1,6 и 1,4.Всички са производство на Бошш.Както казва Хитко наистина може да се измери лесно с омметър.Куплунга е с 4 крачета.Две за моторчето и две за датчика.Тези на датчика трябва при натискане на щока да отчита 0 и безкраиност.Но ако колата няма мощност при по голями натоварвания и глахне,наистина трябва да се провери налягането на помпата.Трябва да бъде 1 плюс/ минус 0,1 бара.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар