Исках да попитам колигите който се занимават с ремонт на наще италианки и по точно Фиат Браво 1.6 16 103 коня за скоростна кутия? Проблемът е че скоро счупих съединител и ходих да ми го сменят, майсторите ми казаха че маншоните на вътрешни карета държали маслото от скоростите да не изтича. Вапроса ми е найстина ли е така или има накаква фтулка, фланец нещо друго освен маншона...много ми е спешно колеги защото ми тече маслото и се чувствам измамен ((
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Амън от майстори, каре, маншон?
Collapse
X
-
Humppa
Сигурен ли си, че маншоните са пълни с масло от скоростната кутия? Тогава за какво се хабят усилия да се набиват семеринги на полуоските?
Коментар
-
Мерси колеги работата е там че майсторите са ги вързали с свински опашки и сега сложих масло в скоростите и започна да ми тече много здраво и с две думи 30 кинта на земята Значи има нещо което го спира това масло но пуска по малко за смазване така ли?АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.
Fiat 1100L 42г.
Коментар
-
Мерси за отговорите колеги много ми помогнахте имам вапрос: възможно ли е този чарк които колегата по горе е постнал да са го счупили или да не е сложен и дали изобщо трябва да се извади като се вади карето?АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.
Fiat 1100L 42г.
Коментар
-
няма нужда да се сваля ако е за смяна само на карето. той седо след маншона посока главината. те просто си протичат и трудно се намират читави лагери, има 2 размера и се разбира кой е твоя единствено като свалиш стария. аз си взех от ахм ауто лагер и вече 40-50 000 км нямам проблем с него, преди това с бреда си протече от 1 денLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар