Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Амън от майстори, каре, маншон?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Амън от майстори, каре, маншон?

    Исках да попитам колигите който се занимават с ремонт на наще италианки и по точно Фиат Браво 1.6 16 103 коня за скоростна кутия? Проблемът е че скоро счупих съединител и ходих да ми го сменят, майсторите ми казаха че маншоните на вътрешни карета държали маслото от скоростите да не изтича. Вапроса ми е найстина ли е така или има накаква фтулка, фланец нещо друго освен маншона...много ми е спешно колеги защото ми тече маслото и се чувствам измамен ((
    АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
    Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.

    Fiat 1100L 42г.

    #2
    Между маншона и полуоската има лагер и семеринг. Виж от къде тече маслото, дали е скъсан маншона, семеринга ли се е скапал или не са затегнали хубаво скобата която хваща маншона към скоростите.

    Коментар


      #3
      правилно са ти казали майсторите. има лагер семеринг набит на полуоската, а маншона е неподвижен и е пълен с масло от скоростите. като се скъса...сещаш се какво става.
      Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
      Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

      Коментар


        #4
        Сигурен ли си, че маншоните са пълни с масло от скоростната кутия? Тогава за какво се хабят усилия да се набиват семеринги на полуоските?

        Коментар


          #5
          на полуоската има лагер-семеринг, на него се надява и стяга маншона и това е цялата философия.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Humppa написа:
            Сигурен ли си, че маншоните са пълни с масло от скоростната кутия? Тогава за какво се хабят усилия да се набиват семеринги на полуоските?
            Не се ли сещаш какво ще стане ако няма лагер-семеринг между маншона и полуоската.Снимка на лагер-семеринг-а
            Прикачени файлове

            Коментар


              #7
              В маншоните има част от маслото в скоростната кутия, тоест при скъсване намалява маслото но съвсем не изтича всичкото.
              Фиат Крома 1.9 16v+
              Фиат Браво 1.6 16v
              Фиат Мареа 1.6 16v

              Коментар


                #8
                Мерси колеги работата е там че майсторите са ги вързали с свински опашки и сега сложих масло в скоростите и започна да ми тече много здраво и с две думи 30 кинта на земята Значи има нещо което го спира това масло но пуска по малко за смазване така ли?
                АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
                Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.

                Fiat 1100L 42г.

                Коментар


                  #9
                  никой на никого не пуска нищо, маслото от скорстите влиза в маншона и си се плиска там, а не трябва да излиза навън. смени свинските им опашки с метални скоби, като ги отвориш и после затвориш и стегни.
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    Мерси за отговорите колеги много ми помогнахте имам вапрос: възможно ли е този чарк които колегата по горе е постнал да са го счупили или да не е сложен и дали изобщо трябва да се извади като се вади карето?
                    АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
                    Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.

                    Fiat 1100L 42г.

                    Коментар


                      #11
                      няма нужда да се сваля ако е за смяна само на карето. той седо след маншона посока главината. те просто си протичат и трудно се намират читави лагери, има 2 размера и се разбира кой е твоя единствено като свалиш стария. аз си взех от ахм ауто лагер и вече 40-50 000 км нямам проблем с него, преди това с бреда си протече от 1 ден
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        Мерси колега натегнах свинската и спря тече а скоро като правя цялостен ремонт ще го направя като хората
                        АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
                        Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.

                        Fiat 1100L 42г.

                        Коментар


                          #13
                          Маншоните стават по твърди с времето и си трябва по добро стягане след махане на скобата. А щом са хванати със свински опашки си е нормално да тече. При мен също се разтече след сваляне и качване на скобата, смених ги с такива с винт които се натягат и няма проблем.

                          Коментар


                            #14
                            може ли да дадете снимка на тези маншони, за кои техни скоби говорите - да се затягат
                            Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                            Коментар


                              #15
                              маншона си е най-просто маншон за каре, но с по-голям отвор към полуоската. скобите са едни леко по-специални, като оригиналните стягат се и е фиксирана, а не е с винт
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X