Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Шлайфане на глава в Русе

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Шлайфане на глава в Русе

    Здравейте, някой може ли да ми каже в Русе шлайфат ли глави и в кой сервиз биха се заели с двигателя, без много много чакане и разбира се да знаят какво правят, когато работят по колата. Темпрата ми прегря и спука гарнитура, утре ще я вземат от пътна помощ от село, ама нз къде да я карам след това докато е на камиона. Симптомите бяха, че хвърляше вода през капачката на антифриза 3-4 пъти, чуваше се къркорене на течност, когато беше студена колата, чат пат ми е гръмвала при палене, позагряваше заради въздуха който поемаше и водата която хвърляше. Много е зле положението. А й правихме основен ремонт преди 30 000 км. Мислехме, че водата изтича от радиатора, но явно е влизала и при маслото... Неприятно, но се случва...

    #2
    Re: Шлайфане на глава в Русе

    Колега,напиши каква е Темпрата де.
    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

    Коментар


      #3
      Здрасти, Иво! С теб сме се виждали, преди идвах на срещите на форума, ама се почнаха гаджетата и т.н. Фиат темпра 1.6 i.e. е.

      Коментар


        #4
        Колата вече е в сервиза до Ялта, от страната на военното поделение.Не съм много запознат с устройството на двигателя, но мисля, че колата не е успяла да смеси вода и масло, няма такива белези като боза от масло и вода. Колата е била прегряла, защото гарнитурата на главата е поддала, а налягането на буталата е накарало водата да хвърчи през казанчето и така ми се е обезводнявала колата като е изхвърляла водата. Дори като въртяхме стартера без свещи хвърляше охладителна течност от дупките им. Криво ляво я докарахме до Русе, ама на 30 км от село, на Русофилите, съвсем случайно се запали. Случайно угасна за пореден път, а на майка ми и замириса на изгоряло тогава. Баща ми отиде да провери дали всичко е наред и малко след отварянето на капака лумнал огън. Напръкал го с пожарогасителя вегнага и спрял притока на газ, а като дошла пътна помощ веднага разкачила акумулатора да не даде на късо и да се възпламени нещо отново или да не изгори някоя електроника. Запалването се оказало, че е от спукано маркуче на бензина, което почнало да капе върху горещите колектори. Днес сме имали късмет да не ни изгори цялата кола. и общо взето това е моята история за деня.

        Коментар


          #5
          dessoboy написа:
          ...Криво ляво я докарахме до Русе, ама на 30 км от село, на Русофилите, съвсем случайно се запали. ....
          Правилно ли съм разбрал: Карали сте колата на собствен ход до Русе? Който ти е дал тоя съвет, мозък няма ... толкова ли не можахте да я завлачите на въже, ако няма кой с колесар да помогне ...
          Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

          Коментар


            #6
            Мда, на собствен ход. А преди това сме я карали поне 1000 км. Защото си мислехме, че има въздушен балон в охладителната система и кара водата да излезе и доливахме само. Но при последното връщане загряваше на 5-10 км. Щеше да стигне до сервиза, но се запали от напукани маркучета на бензина. Решихме да не я дърпаме, защото като е угасена, няма спирачки, нямаи хидравлика и си е опасно, а 40 км пресечена местност са много дори да спираме с ръчна. И решихме без да я прегряваме лека полека да я докараме до Русе. Днес от сервиза трябва да се обадят и да кажат как е двигателя.

            Коментар


              #7
              dessoboy написа:
              Запалването се оказало, че е от спукано маркуче на бензина, което почнало да капе върху горещите колектори. Днес сме имали късмет да не ни изгори цялата кола. и общо взето това е моята история за деня.
              Извадили сте късмет, че всички сте живи и здрави
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                да, това най-вече

                Коментар

                Working...
                X