може би едно мерене на компресия няма да ти се отрази зле,смяна на сегменти не е кой знае колко скъпо, ама не оправя проблема за дългоако не ти се дават пари повече за таз кола закърпвай и продавай
Меренето на компресия няма нищо общо с маслените пръстени.Но ако са ти свършили компресионите пръстени ,може да е от тях.Защото те испускат горивна смес която утива в картера ,и там става голямо налягане .Не лошо да ти замерят компресиа .Един вапрос на колко хиляди ти е типото
Меренето на компресия няма нищо общо с маслените пръстени
Ахам, така е. Ако намериш някой с подходящ манометър, провери си налягането в цилиндрите, ако е ок тогава пак ще мислим. Но това е типичен признак за износени бутални пръстени. Само това "от два дни" мие малко ’’Х’’, според мен не са напълно износени, а имаш счупен пръстен. Ама така говорим хипотетично. Мери и пак пиши!
двигателят е на 97 000,6 години беше в гараж без да се кара,дори и не е била палена.Преди 2 дни и долях 2 литра масло и днес пак ми светна.Говорих с един приятел който разбира и ще отваряме двигателят имам нови бутала със сегменти и най вероятно ще ги сложим тях.до колкото знам ако са здухали сегментите трябва да има по голяма компресия и трябва да върви повечко колата,а тя повече от 110 неможе и то със зор,Преди 3 седмици ходих до Плевен и си потдържаше 140-160 на газ без проблеми,на бензин като я настъпа и след 20 метра забива муцуна,като тръгна да я паля задължително с педала на газта до долу и след 5,6 сегунди въртене пали.Ако някой знае цените на всички гарнитури за типо 1.4 колко струват нека да сподели.
Щом ще отваряте двигателя, ако е на 97 хил. км. то още ще се вижда хонинга по цилиндрите. Ако има счупен пръстен, прегледайте да няма поражения по стената на цилиндъра за всеки случай. Пиши после какво е станало.
до колкото знам ако са здухали сегментите трябва да има по голяма компресия и трябва да върви повечко колата,а тя повече от 110 неможе и то със зор,Преди 3 седмици ходих до Плевен и си потдържаше 140-160 на газ без проблеми,на бензин като я настъпа и след 20 метра забива муцуна,като тръгна да я паля задължително с педала на газта до долу и след 5,6 сегунди въртене пали
Е ясно щом е седяла и не е карана толко време сигорно ,са се спекли маслените прастени.Или другия вариант е да са гумички на клапаните,и от там също бяга много масло.
засега само прегоряла гарнитура на главата,забравих да кажа 4е бях я карал около 10 км на 120 градуса преди 2 месеца.следва да махнем буталата ама кат се постопли че вчера с какъв акъл
Коментар