Колеги дайте малко инфо. как да сменя гарнитурата на капака на клапаните за Фиат Брава 1.8 Благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
смяна на гарнитура на капака на клапаните
Collapse
X
-
Хах, и аз ще я сменям... иска се да имаш ключ торкс, да си купиш гарнитура... и силикон за гарнитури сигурно н.з. И по принцип после се стяга със специален ключ и определена сила, но ти сигурно го нямаш....та затова отиди да ти я сменят няй добре, хем няма да цепниш капака, или да скъсаш резба от пренавиване, хем ще я направят така че да не просълзи пак след времеТова според мен де....пък и няма да ти вземат многоFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
-
Първо провери дали имаш нужните инструменти. Задължително почисти и обезмасли местата, където ще легне новата гарнитура! Върху гарнитурата нанеси тънък слой маслоустойчив силикон. Болтовете се затягат на кръст от средата към двата края. Не е нужен динамометричен ключ за целта, все пак това не е главата на мотора!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Ползвайте я тази пуста търсачка! Например:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...c.php?p=336149ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Re: кола
Vladim написа:kluchar написа:не се слага силикон само се почиства"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Еми, с динамометричен ключ се стяга, за да не се счупят ушите на капака и да си отвори колегата двойна работа, а не да му казвате че това не е главата, че да се стяга със специален ключ. Аз затова казвам и да отиде на майстор... та да може той ако не затяга с ключ и направи поразия, да се оправя Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 От друга страна ако се внимава повече с презатягането, може да остане хлабава и да прокапе....все в г.зFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Re: кола
charlie написа:точно заради това се стяга с динамометричен ключ!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
PaUnOff написа:Еми, с динамометричен ключ се стяга, за да не се счупят ушите на капака и да си отвори колегата двойна работа, а не да му казвате че това не е главата, че да се стяга със специален ключ. Аз затова казвам и да отиде на майстор... та да може той ако не затяга с ключ и направи поразия, да се оправя Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 От друга страна ако се внимава повече с презатягането, може да остане хлабава и да прокапе....все в г.зFiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
От стар майстор знам - силикон се слага само от аджамии и за да се отбие номера!От мой опит знам - където тече и сложа силикон върху гума - протича по-силно. Ако някой иска - може да тестваSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:...От мой опит знам - където тече и сложа силикон върху гума - протича по-силно. Ако някой иска - може да тестваFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Има разни гарнитури дето им викат "течна гарнитура" - само те - са ок. Но наистина и аз съм виждал "закърперни" положения дето теча е спрял...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар