Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

смяна на гарнитура на капака на клапаните

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    смяна на гарнитура на капака на клапаните

    Колеги дайте малко инфо. как да сменя гарнитурата на капака на клапаните за Фиат Брава 1.8 Благодаря.
    pistaka

    #2
    Хах, и аз ще я сменям... иска се да имаш ключ торкс, да си купиш гарнитура... и силикон за гарнитури сигурно н.з. И по принцип после се стяга със специален ключ и определена сила, но ти сигурно го нямаш....та затова отиди да ти я сменят няй добре, хем няма да цепниш капака, или да скъсаш резба от пренавиване, хем ще я направят така че да не просълзи пак след времеТова според мен де....пък и няма да ти вземат много
    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

    Коментар


      #3
      Първо провери дали имаш нужните инструменти. Задължително почисти и обезмасли местата, където ще легне новата гарнитура! Върху гарнитурата нанеси тънък слой маслоустойчив силикон. Болтовете се затягат на кръст от средата към двата края. Не е нужен динамометричен ключ за целта, все пак това не е главата на мотора!
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        Ползвайте я тази пуста търсачка! Например:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...c.php?p=336149
        ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

        Коментар


          #5
          кола

          не се слага силикон само се почиства
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Re: кола

            kluchar написа:
            не се слага силикон само се почиства
            Да де... и аз така направих първият път, но протече бързо!
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              Re: кола

              Vladim написа:
              kluchar написа:
              не се слага силикон само се почиства
              Да де... и аз така направих първият път, но протече бързо!
              точно заради това се стяга с динамометричен ключ!
              "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
              (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

              Коментар


                #8
                Еми, с динамометричен ключ се стяга, за да не се счупят ушите на капака и да си отвори колегата двойна работа, а не да му казвате че това не е главата, че да се стяга със специален ключ. Аз затова казвам и да отиде на майстор... та да може той ако не затяга с ключ и направи поразия, да се оправя Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 От друга страна ако се внимава повече с презатягането, може да остане хлабава и да прокапе....все в г.з
                Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                Коментар


                  #9
                  Re: кола

                  charlie написа:
                  точно заради това се стяга с динамометричен ключ!
                  Хайде, хайде... дай сега и гумите да си затягаме с динамометричен ключ! Ако човек има опит и най-вече усет няма да изкриви капака! Моята кола си дойде от Италия със сълзяща гарнитура по края на капака и следи от малко силикон точно по тези краища. Преди година и половина я смених за втори път, като сложих силикон... еми не е мръднала!
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #10
                    PaUnOff написа:
                    Еми, с динамометричен ключ се стяга, за да не се счупят ушите на капака и да си отвори колегата двойна работа, а не да му казвате че това не е главата, че да се стяга със специален ключ. Аз затова казвам и да отиде на майстор... та да може той ако не затяга с ключ и направи поразия, да се оправя Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 От друга страна ако се внимава повече с презатягането, може да остане хлабава и да прокапе....все в г.з
                    Колега, работата не е толкова сложна, че да тичаш на сервиз. Стяга на усет, е може да се случи да омажеш някоя резба (както аз направих преди време на старата кола), но човек се учи докато е жив За мен е въпрос на мерак.
                    Fiat Marea 1.8 16V ELX

                    Коментар


                      #11
                      От стар майстор знам - силикон се слага само от аджамии и за да се отбие номера!От мой опит знам - където тече и сложа силикон върху гума - протича по-силно. Ако някой иска - може да тества
                      Steliyan's Life!
                      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                      Коментар


                        #12
                        jenshen73 написа:
                        ...От мой опит знам - където тече и сложа силикон върху гума - протича по-силно. Ако някой иска - може да тества
                        Приятелю... факт е, че при мен без силикон течеше, а с него няма никакъв проблем! Да не говорим, че на старият ми Опел заводски имаше уплътнения от чист силикон и от тях никога не течеше. А иначе, ако всичко се прави по учебник наистина капакът трябва да се стяга с динамометричен ключ!
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #13
                          Не че нещо ново се каза в тази тема..., ама нейсе. И аз не съм привърженик на
                          ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                          Коментар


                            #14
                            Pecho написа:
                            Не че нещо ново се каза в тази тема..., ама нейсе....
                            Даам... моят дизеляк точно на сгъвките бе протекъл. След употребата на силикон всичко се оправи! :D
                            Frontera Sport, X20SE март 1998

                            Коментар


                              #15
                              Има разни гарнитури дето им викат "течна гарнитура" - само те - са ок. Но наистина и аз съм виждал "закърперни" положения дето теча е спрял...
                              Steliyan's Life!
                              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                              Коментар

                              Working...
                              X