Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

смяна на гарнитура на капака на клапаните

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    jenshen73 написа:
    Има разни гарнитури дето им викат "течна гарнитура" - само те - са ок. Но наистина и аз съм виждал "закърперни" положения дето теча е спрял...
    Еми да... маслоустойчивите силикони вършат работа. И определено е по-евтино да използваш такъв силикон, а не да си купиш нов идеално прав капак!
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #17
      Относно гарнитурата на капака на клапаните

      Вчера я смених днес викам да отида до едно място паля няма проблем. като отидох до бензиностанцията да заредя видях една ГОЛЯМА локва масло като отворих да видя двигателя целия беше мармалад (целия в масло) оказа се че гарнитурата е изпускала през целия път от както съм я запалил. Въпроса ми е със каква сила трябва да се натяга с динамометричния ключ ? Имам си гарнитура имам си червен силикон на MASTER. Нещо друго аз чистя капака и около клапаните дето е била старата гарнитура с Кореселин има ли връзка и това ,че съм затягал без такъв ключ (ами с 10-ка)
      Punto MK2 1.2 16v 80hp HLX
      Fabbrica Italiana per Automobili di Torino

      Коментар

      Working...
      X