Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Oтлепяне на надписите на калника Bravo SX, FIAT, и 16V103

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Oтлепяне на надписите на калника Bravo SX, FIAT, и 16V103

    Колеги здравейте искам да питам нещо което можеби ще ви се стори много глупаво,но ...надписите 16V103 i bravo_sx i fiat,които са на калника и под стопа ако се махнат,остават ли дупки на ламарината или са само залепениизвинете още веднъж за въпросаИзбирай по-описателни заглавия на темите си. Редактирано заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    всички надписи са залепени
    Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
    Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

    Коментар


      #3
      Минаваш с едно по-здраво рибарско влакно под тях и се свършва с тази мъка.
      .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
      www.cyxap.com

      Коментар


        #4
        Няма дупки. Само двойнозалепящо тиксо.

        Коментар


          #5
          И после боята остава леко факана
          Fiat Bravo 1.6 16v 103HP + ГИ Lovato

          Коментар


            #6
            Въобще не става факана, идеално се маха двойнолепящото. Не остава дори следа.
            .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
            www.cyxap.com

            Коментар


              #7
              Ако остане факано :D се маха с паста....(такава за полиране на боя) или Cif и яко търкане с парцала
              Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
              Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
              Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

              Коментар


                #8
                Памучен обаче.
                .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                www.cyxap.com

                Коментар


                  #9
                  Под моите остана факано, и го махнах с коресилин (НЕДЕЙТЕ ДА ПРЕКАЛЯВАТЕ С НЕГО, ЧЕ МОЖЕ ДА ПАДНЕ И БОЯТА). Иначе свалянето е супер лесно. Както каза колегата с корда или някакъв здрав конец. Ако искаш да ги освежаваш и после пак да ги залепиш, може да минеш и без "стъргане" на остатъците от двойно лепещото тиксо, като направо ги залепиш със силикон на старите им места.
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    #10
                    Следователно не е факана боята след отлепянето, а има лепкави остатъци от "лепилото" върху боята.Които се махат и с водичка и малко повече търкане. Няма нужда нито от коресилин, нито от някакъв разредител.
                    .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                    www.cyxap.com

                    Коментар

                    Working...
                    X