Отдавна ми се искаше да си пуснем тема за Фиат Мултипла.Има вече много коли от този модел.Моля, всички притежаващи или притежавали от тези коли да бъдат съпричастни с темата.Има дизели,бензинови,на Метан,пропан-бутан.Вероятно всеки се е сблъсквал с някакъв проблем.Тук и сега му е времето да започнем да споделяме опит,знания,да си задаваме въпроси.Или пък да даваме отговори.Ще се радвам ако темата се развие.Понеже няма официален внос на тази марка в България,то и автосервизите нямат необходимия софтуер за диагностика.Та идеята е да си помагаме доколкото можем сами.Здраве на всички участници в нашия форум с уважение nikos.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Мултипла
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Браво на Никос за темата.Доста неща мога да напиша за моята Мис Зиги (жената е кръсника),но ще карам едно по едно.Ако ви се наложи да сваляте стоповете отзад,махате капаците до тях.Единия е този дето се крие крика.Другия е на алогичното място отдясно.Намирате си дълъг една педя глух ключ 10 или подходящо гедоре.Двете гайки се виждат и се свалят лесно дори и с обикновен ключ 10,ноооооооо третата не се вижда .Не махайте страничните пластмасови кори а само чопа който е предвиден за закачане на задните колани когато задните седалки са прибрани напред.Та точно зад този чоп е третата гайка.Тук наистина ви трябва дълъг глух ключ и резервна гайка ,понеже оригиналната най-вероятно ще падне зад кората.Това е!FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
-
Оригиналното ЕТ на джантите е 29,5 .Никой друг фиат не е с такова ЕТ.Гадно нали!В книжката за посочени размери за гуми 185/65/15 или 195/60/15.На мойта отпред съм с джанти с ЕТ 49,5 ,тоест два сантиметра навътре.Гумите са 196/65/15.Проблеми няма,не опира никъде.Одзад джантите са също 49,5 гумите са 195/60/15 но без фланци опира на калобраните като пада в дупки.Сложих фланци 9мм от Купе и всичко заспа.Другото важно нещо е ,че оригиналните болтове за стоманените джанти идват къси.Болта трябва да държи поне с 5 навивки.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
При мене отказа лампата на стопа.Свалям лампата-здрава.Свалих целия плафон,пробната лампа светна,като дам на клемите,ама цокъла не може да пасне хубаво,самите пъпки на клемите бяха влезнали навътре.Пооправих ги с клещите и стопа светна.Как се сваля съм описал по горе.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Ами идеята е добра за такава тема.Аз отдавна мислех да я пускам ,но поради липса на такива се отказах.Моята предполагам ,че сте я виждали.Беше мисля първата която влезе в България .Когато я взех беше на 1 г. и 10 мес.Всички я гледаха като полезно изкопаемо,а колегите ме обявиха за луд.Да не дава господ не съм имал проблеми големи.Счупих диференциала и съм късал един тампон отзад.По мотора съм сменил дроселовата клапа.Видях,че сте се сблъскали с гадното сменяне на крушки отзад.Мноооого ги псувах първия път.Ако има нещо питайте и ще доразвиваме темата.Късмет ! Ето я мойта МуцаMULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
И аз с моята имам проблем,който не реших съвсем правилно.Проблема е следния,разбит тампон на задния мост от ляво предния тампон.Започнах търсене и от това се оказа,че тампона е същия като на темпра и типо съгласно каталозите на няколко производителя,но се оказа че не е така.Тампона който закупих няма нищо общо с тези по каталозите и с посочения в ЕПЕР, а е по- висок и по-широк.Иначе нямам никакви други проблеми.Имам една молба,ако някой има информация за цената на петата врата,втора употреба разбира се да помогне.
Коментар
-
Това е мултимедиен диск с техническо ръководство за мултиплите,на английски.Писах на модераторите,скоро ще го има и в даунлоуд секцията на форума.http://www.megaupload.com/?d=C4MWH6A4FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
колега заради това,че ми прекъсваше-сторих следното.купих възможно най-евтините свещи-Бриск,по 2 лв парчето.махнах иридиевите,коригирах разтоянието на евтините на 0.6 мм те са еднополюсни.Запалих и не мога да я стигна.Ще карам така докато си събера пари за нова бобина.върви си идеално.ГРИЖА СЕ ЗА ФИАТА
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар