Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Мултипла

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Да опознаем Фиат Мултипла

    Отдавна ми се искаше да си пуснем тема за Фиат Мултипла.Има вече много коли от този модел.Моля, всички притежаващи или притежавали от тези коли да бъдат съпричастни с темата.Има дизели,бензинови,на Метан,пропан-бутан.Вероятно всеки се е сблъсквал с някакъв проблем.Тук и сега му е времето да започнем да споделяме опит,знания,да си задаваме въпроси.Или пък да даваме отговори.Ще се радвам ако темата се развие.Понеже няма официален внос на тази марка в България,то и автосервизите нямат необходимия софтуер за диагностика.Та идеята е да си помагаме доколкото можем сами.Здраве на всички участници в нашия форум с уважение nikos.
    ГРИЖА СЕ ЗА ФИАТА

    #2
    Браво на Никос за темата.Доста неща мога да напиша за моята Мис Зиги (жената е кръсника),но ще карам едно по едно.Ако ви се наложи да сваляте стоповете отзад,махате капаците до тях.Единия е този дето се крие крика.Другия е на алогичното място отдясно.Намирате си дълъг една педя глух ключ 10 или подходящо гедоре.Двете гайки се виждат и се свалят лесно дори и с обикновен ключ 10,ноооооооо третата не се вижда .Не махайте страничните пластмасови кори а само чопа който е предвиден за закачане на задните колани когато задните седалки са прибрани напред.Та точно зад този чоп е третата гайка.Тук наистина ви трябва дълъг глух ключ и резервна гайка ,понеже оригиналната най-вероятно ще падне зад кората.Това е!
    FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

    Коментар


      #3
      Оригиналното ЕТ на джантите е 29,5 .Никой друг фиат не е с такова ЕТ.Гадно нали!В книжката за посочени размери за гуми 185/65/15 или 195/60/15.На мойта отпред съм с джанти с ЕТ 49,5 ,тоест два сантиметра навътре.Гумите са 196/65/15.Проблеми няма,не опира никъде.Одзад джантите са също 49,5 гумите са 195/60/15 но без фланци опира на калобраните като пада в дупки.Сложих фланци 9мм от Купе и всичко заспа.Другото важно нещо е ,че оригиналните болтове за стоманените джанти идват къси.Болта трябва да държи поне с 5 навивки.
      FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

      Коментар


        #4
        Аз пък леко грейнах е въздушната горелка задните подкалници и никакъв проблем.
        ГРИЖА СЕ ЗА ФИАТА

        Коментар


          #5
          Зимните ми гуми бяха 195/65/15
          ГРИЖА СЕ ЗА ФИАТА

          Коментар


            #6
            Снимката е от Никос!
            Прикачени файлове
            FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

            Коментар


              #7
              Не ми свети отзад лампата за мъгла
              ГРИЖА СЕ ЗА ФИАТА

              Коментар


                #8
                При мене отказа лампата на стопа.Свалям лампата-здрава.Свалих целия плафон,пробната лампа светна,като дам на клемите,ама цокъла не може да пасне хубаво,самите пъпки на клемите бяха влезнали навътре.Пооправих ги с клещите и стопа светна.Как се сваля съм описал по горе.
                FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                Коментар


                  #9
                  явно и при моя случай ще е нещо подобно
                  ГРИЖА СЕ ЗА ФИАТА

                  Коментар


                    #10
                    Ами идеята е добра за такава тема.Аз отдавна мислех да я пускам ,но поради липса на такива се отказах.Моята предполагам ,че сте я виждали.Беше мисля първата която влезе в България .Когато я взех беше на 1 г. и 10 мес.Всички я гледаха като полезно изкопаемо,а колегите ме обявиха за луд.Да не дава господ не съм имал проблеми големи.Счупих диференциала и съм късал един тампон отзад.По мотора съм сменил дроселовата клапа.Видях,че сте се сблъскали с гадното сменяне на крушки отзад.Мноооого ги псувах първия път.Ако има нещо питайте и ще доразвиваме темата.Късмет ! Ето я мойта Муца
                    Прикачени файлове
                    MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                    "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                    R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                    Коментар


                      #11
                      само клапата ли смени или цялото блокче със моторчетата
                      ГРИЖА СЕ ЗА ФИАТА

                      Коментар


                        #12
                        И аз с моята имам проблем,който не реших съвсем правилно.Проблема е следния,разбит тампон на задния мост от ляво предния тампон.Започнах търсене и от това се оказа,че тампона е същия като на темпра и типо съгласно каталозите на няколко производителя,но се оказа че не е така.Тампона който закупих няма нищо общо с тези по каталозите и с посочения в ЕПЕР, а е по- висок и по-широк.Иначе нямам никакви други проблеми.Имам една молба,ако някой има информация за цената на петата врата,втора употреба разбира се да помогне.

                        Коментар


                          #13
                          Това е мултимедиен диск с техническо ръководство за мултиплите,на английски.Писах на модераторите,скоро ще го има и в даунлоуд секцията на форума.http://www.megaupload.com/?d=C4MWH6A4
                          FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                          Коментар


                            #14
                            Колеге,кажете с какви свещи карате и има ли ефект върху разхода?
                            FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                            Коментар


                              #15
                              колега заради това,че ми прекъсваше-сторих следното.купих възможно най-евтините свещи-Бриск,по 2 лв парчето.махнах иридиевите,коригирах разтоянието на евтините на 0.6 мм те са еднополюсни.Запалих и не мога да я стигна.Ще карам така докато си събера пари за нова бобина.върви си идеално.
                              ГРИЖА СЕ ЗА ФИАТА

                              Коментар

                              Working...
                              X