При каране предимно на къси разстояния се получава много конденз.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Мултипла
Collapse
Заключена тема
X
X
-
u_bo
-
Здравейте, отскоро се сдобих с метанова Multipla и за сега всичко е наред. Надявам се някой да може да ми помогне за следното: искам да почистя пластмасите на вентилацията на централната конзола, защото са ужасно мръсни - няма как да се измият без да се свалят. Опитах да налучкам как се сваля цялата сива пластмаса, в която са вградени, но ударих на камък - не мога да разбера как се свалят корите на двете жабки откъм стъклото. Лявата я понадигнах и бяз да я свалям развих 2-3 болта, които държат сивата платмаса, но дясната кора не може да се надигне достатъчно, а и там има еърбег, та гледам да не пипам грубо. Ако някой знае как става, ще съм благодарен да сподели.
Коментар
-
Аз ги зачистих със спирт и 10-тина гъбички за чинии, без да разглобявам, директно на място.Трябва си доста търкане и трудно се чисти около решетките, но честно да си кажа хич не ме бърка и вече не ми прави впечатление.Една питанка към колегите с метанки преди 2002:Като палите на студен мотор, директно на метан, как работи двигателя? Тресене, менене на обороти, нещо? При подаване на газ форсира ли се нормално?При мен стартера върти доста време докато запали, около 7-8-10 завъртания... Отделно тресе, играят оборотите и не мога да я изфорсирам докато не поработи 40-50-60 секунди.Подозирам, че дюзите са за чистене.Може ли да разясните как да ги разкача? Развивам тръбата от редуктора до рейката или директно откачам дюзите от рейката, без да пипам тръбата?Малко ме е шубе да пипам там, ама няма начин..."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Еми че тя никога не пали директно на метан. Първите няколко секунди докато смени горивата има падане в оборотите и е малко мудна докато поработи малко,но това зависи и от горивото което са ти сипали. (специално намеквам заради качеството в Гоце Делчев)А пък за тези пластмаси,нямам идея какво трябва да се направи за да се махнат тия покрития дето приличат на тефлон. Ние свалихме държача за чаши и пробвахме да ги изчегъркаме,ама нищо не стана .Може би трябва да се занесат на някоя фирма която се занимава професионално.
Коментар
-
Моята метанка никога не е имала проблем с вървенето на метан. Дори и ако тръгнеш след 1 секунда, след като обърне на метан.Но беше Евро-3, където пали винаги на бензин и след ~3 секунди обръща на метан. Точно в момента на преминаване от бензин на метан се вижда едно такова леко колебание на оборотите, но това колебание е от порядъка на 0.5 секунди. Но и на -20 градуса винаги си е вървяла така, както и лятото на +40 градуса, без никаква разлика дали антифриза е бил и той -20 градуса или 90 градуса.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Много го мислиш бе. Хващай бика за рогата и сваляй. Не е философия.Ето ти малко видео за смелост:http://www.youtube.com/user/MrCrasch69/videosA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
M5kov написа:А за чистенето на дюзите нещо да кажеш? :}MULTIPLA 286.77D.3.0
Коментар
-
В събота правих някаква имитация на чистене...Свалянето е детска играчка, просто очаквах изпускане на повече газ, когато отвия рейката, а то нищо и половина, все едно съм пръснал с дезодоранта.Та да опиша как ги чистих....Спирт 95%, аварийно компресорче за помпене на гуми и 50 см маркуч.Забивам маркуча в дюзата, пълня го със спирт и забивам компресорчето в другия край.Пускам компресорчето и натискам иглата на дюзата с нокът. Това го повторих по 3 пъти на всяка дюза.Тая сутрин, като запалих имаше разлика в поведението към по-добро. Запали почти от раз, чуденето беше по-малко, като цяло потеглих почти нормално.Май ще повторя процедурата от клипа по-горе, че ми се вижда по-надеждна.С бензиновите дюзи не ми се занимава, понеже на бензин работи добре, а и са на кофти място...Може ли да кажете само къде се намира въпросното филтърче и да пратите някакъв линк на лично от къде да го поръчам"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Със спирт само ги гъделичкаш. Ако ползваш обаче нещо много агресивно спрямо пластмаса свали цедките, които са вътре в инжектораПо назад в темата колегата е постнал полезнотийкаu_bo написа:MULTIPLA 286.77D.3.0
Коментар
-
Днес взехме една мултипла 1.6 бензин за служебна кола,но не работи вентилатора на парното,не работят клапата за външен въздух и климатика,като дори и бутоните им не светват,затова си мисля че са някакви бушони,но не разбрах къде да ги търся,а ако не са те да ме насочите какво друго да гледам?Fiat Marea 1.8 16v HLX
Hyundai Terracan 2.9 CRDI
Коментар
-
В жабката над волана са бушоните. На капачето е обозначено кой за какво е.Вчера ръчках там... Ако не е бушона, провери една голяма букса, която се намира в ляво от вентилатора, дали е свързана коректно.Quietmadness, благодаря за снимката. Чак сега я видях"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Здравей колега не отива ток до вентилатора, пък бушоните над волана са здрави,не тръгват още климатика и клапата за външен въздух,като дори и бутоните не светват,та ми се струва че е един и същ проблема на всички,но пък къде да го търся?Някакви други главни бушони дали има под капака примерно?Fiat Marea 1.8 16v HLX
Hyundai Terracan 2.9 CRDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар