Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Мултипла

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    При каране предимно на къси разстояния се получава много конденз.

    Коментар


      Провери си утаниците под поленовия филтър и дрежите във багажника, както и утаниците във вратите.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        Здравейте, отскоро се сдобих с метанова Multipla и за сега всичко е наред. Надявам се някой да може да ми помогне за следното: искам да почистя пластмасите на вентилацията на централната конзола, защото са ужасно мръсни - няма как да се измият без да се свалят. Опитах да налучкам как се сваля цялата сива пластмаса, в която са вградени, но ударих на камък - не мога да разбера как се свалят корите на двете жабки откъм стъклото. Лявата я понадигнах и бяз да я свалям развих 2-3 болта, които държат сивата платмаса, но дясната кора не може да се надигне достатъчно, а и там има еърбег, та гледам да не пипам грубо. Ако някой знае как става, ще съм благодарен да сподели.

        Коментар


          Аз ги зачистих със спирт и 10-тина гъбички за чинии, без да разглобявам, директно на място.Трябва си доста търкане и трудно се чисти около решетките, но честно да си кажа хич не ме бърка и вече не ми прави впечатление.Една питанка към колегите с метанки преди 2002:Като палите на студен мотор, директно на метан, как работи двигателя? Тресене, менене на обороти, нещо? При подаване на газ форсира ли се нормално?При мен стартера върти доста време докато запали, около 7-8-10 завъртания... Отделно тресе, играят оборотите и не мога да я изфорсирам докато не поработи 40-50-60 секунди.Подозирам, че дюзите са за чистене.Може ли да разясните как да ги разкача? Развивам тръбата от редуктора до рейката или директно откачам дюзите от рейката, без да пипам тръбата?Малко ме е шубе да пипам там, ама няма начин...
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            Еми че тя никога не пали директно на метан. Първите няколко секунди докато смени горивата има падане в оборотите и е малко мудна докато поработи малко,но това зависи и от горивото което са ти сипали. (специално намеквам заради качеството в Гоце Делчев)А пък за тези пластмаси,нямам идея какво трябва да се направи за да се махнат тия покрития дето приличат на тефлон. Ние свалихме държача за чаши и пробвахме да ги изчегъркаме,ама нищо не стана .Може би трябва да се занесат на някоя фирма която се занимава професионално.

            Коментар


              Моята метанка никога не е имала проблем с вървенето на метан. Дори и ако тръгнеш след 1 секунда, след като обърне на метан.Но беше Евро-3, където пали винаги на бензин и след ~3 секунди обръща на метан. Точно в момента на преминаване от бензин на метан се вижда едно такова леко колебание на оборотите, но това колебание е от порядъка на 0.5 секунди. Но и на -20 градуса винаги си е вървяла така, както и лятото на +40 градуса, без никаква разлика дали антифриза е бил и той -20 градуса или 90 градуса.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                А за чистенето на дюзите нещо да кажеш? :}
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  Много го мислиш бе. Хващай бика за рогата и сваляй. Не е философия.Ето ти малко видео за смелост:http://www.youtube.com/user/MrCrasch69/videos
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    M5kov написа:
                    А за чистенето на дюзите нещо да кажеш? :}
                    Сваляне и чистене. Като го правиш го направи и на бензиновите и на метановите, смяна на филтърчето в метановия редуктор също.Варианти за чистене има много от това да го направи някой специалист до това да го направиш сам.И задължителна проверка всеки инжектор дали работи както трябва след почистването.Ето примерно видео, ако решиш сам, само не задържай много да не си изгориш инжектора.Безаварийна!
                    MULTIPLA 286.77D.3.0

                    Коментар


                      В събота правих някаква имитация на чистене...Свалянето е детска играчка, просто очаквах изпускане на повече газ, когато отвия рейката, а то нищо и половина, все едно съм пръснал с дезодоранта.Та да опиша как ги чистих....Спирт 95%, аварийно компресорче за помпене на гуми и 50 см маркуч.Забивам маркуча в дюзата, пълня го със спирт и забивам компресорчето в другия край.Пускам компресорчето и натискам иглата на дюзата с нокът. Това го повторих по 3 пъти на всяка дюза.Тая сутрин, като запалих имаше разлика в поведението към по-добро. Запали почти от раз, чуденето беше по-малко, като цяло потеглих почти нормално.Май ще повторя процедурата от клипа по-горе, че ми се вижда по-надеждна.С бензиновите дюзи не ми се занимава, понеже на бензин работи добре, а и са на кофти място...Може ли да кажете само къде се намира въпросното филтърче и да пратите някакъв линк на лично от къде да го поръчам
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        Със спирт само ги гъделичкаш. Ако ползваш обаче нещо много агресивно спрямо пластмаса свали цедките, които са вътре в инжектораПо назад в темата колегата е постнал полезнотийка
                        u_bo написа:
                        Ето това е филтърчетоПоследно най-тънко беше в Евро 07. В Полша намерих фирма която също ги прави, но нямат представител в БГ (предложиха ми да им стана диструбутор ), при тях излизаше под 4 лева.Ето схема на редуктора не съм сигурен в момента дали е за същия модел, но би трябвало да се ориентираш.Снимката не се получи много добре, че беше доста слънчево.Заграденото в червено е капачката на филтъра.
                        Прикачени файлове
                        MULTIPLA 286.77D.3.0

                        Коментар


                          Днес взехме една мултипла 1.6 бензин за служебна кола,но не работи вентилатора на парното,не работят клапата за външен въздух и климатика,като дори и бутоните им не светват,затова си мисля че са някакви бушони,но не разбрах къде да ги търся,а ако не са те да ме насочите какво друго да гледам?
                          Fiat Marea 1.8 16v HLX
                          Hyundai Terracan 2.9 CRDI

                          Коментар


                            В жабката над волана са бушоните. На капачето е обозначено кой за какво е.Вчера ръчках там... Ако не е бушона, провери една голяма букса, която се намира в ляво от вентилатора, дали е свързана коректно.Quietmadness, благодаря за снимката. Чак сега я видях
                            "Без сърца, сме просто машини"
                            Toyota Prius 1.5 Hybrid
                            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                            Коментар


                              колега,включи на контакт дай на 4 вентилатора и си провери дали на кабелните обувки боцнати на вентилатора има ток,моята го прави същото но като натисна обувките веднага тръгва
                              ГРИЖА СЕ ЗА ФИАТА

                              Коментар


                                Здравей колега не отива ток до вентилатора, пък бушоните над волана са здрави,не тръгват още климатика и клапата за външен въздух,като дори и бутоните не светват,та ми се струва че е един и същ проблема на всички,но пък къде да го търся?Някакви други главни бушони дали има под капака примерно?
                                Fiat Marea 1.8 16v HLX
                                Hyundai Terracan 2.9 CRDI

                                Коментар

                                Working...
                                X