Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Мултипла

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Здравейте колеги,някой случайно да знае как се сваля от пред средната седалка.Една пружина паднанякъде от долу искам да разбера от къде е.
    Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

    Коментар


      Сваляш другите две. Гадничко е, ама аз не намерих друг начин начин.
      MULTIPLA 286.77D.3.0

      Коментар


        Quietmadness написа:
        Сваляш другите две. Гадничко е, ама аз не намерих друг начин начин.
        Точно така се сваля.

        Коментар


          Имам съвсем малка утечка на метан от съединението на метановата рейка /тръбата/ с армирания маркуч от редуктора.Някакви идеи за уплътняване?Мисля си за тефлонова шайба...

          Коментар


            u_bo написа:
            Имам съвсем малка утечка на метан от съединението на метановата рейка /тръбата/ с армирания маркуч от редуктора.Някакви идеи за уплътняване?Мисля си за тефлонова шайба...
            Аз съм с гумено , 4 години нищо му няма , нещо което се използва при водопродите или крановете на батериите използвах , защото го извадих от ВиК куфара но не помня какво.
            FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

            Коментар


              Колеги имам следният проблем колата сама си превключва на метан и бензин.Къде ли не ходих по сервизи и ме пращат в АутоИталия като чуят фабричен метан.Някой може ли да ми препоръча сервиз.

              Коментар


                ivoper77 написа:
                Колеги имам следният проблем колата сама си превключва на метан и бензин.Къде ли не ходих по сервизи и ме пращат в АутоИталия като чуят фабричен метан.Някой може ли да ми препоръча сервиз.
                Превключва сама от метан на бензин при някакъв проблем при метановата (рязък пад или скок на налягането , проблемна дюза).От бензин на метан самоволно не ми се е случвало досега.В една друга тема се заговорихме за MES и стана ясно , че втората фаза на метановата вече успешно се чете от МЕS 1.7 с ЕLM кабел.Днес пробвах дали първата фаза (тази без датчици на рейката) с отделен метанов комп (има и без отделен изпълнение) ще се свърже с MES 1.7 но не стана . Дава ми грешка при комуникацията ELM-Metatron5D0 , тоест не става с този кабел. Някой ако има наличен KKL може да пробва с него.Тук :http://forum.multiecuscan.net/viewto...3&t=3644май е отговора на въпроса ми .
                FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                Коментар


                  Nikolow написа:
                  ivoper77 написа:
                  Колеги имам следният проблем колата сама си превключва на метан и бензин.Къде ли не ходих по сервизи и ме пращат в АутоИталия като чуят фабричен метан.Някой може ли да ми препоръча сервиз.
                  Превключва сама от метан на бензин при някакъв проблем при метановата (рязък пад или скок на налягането , проблемна дюза).От бензин на метан самоволно не ми се е случвало досега.В една друга тема се заговорихме за MES и стана ясно , че втората фаза на метановата вече успешно се чете от МЕS 1.7 с ЕLM кабел.Днес пробвах дали първата фаза (тази без датчици на рейката) с отделен метанов комп (има и без отделен изпълнение) ще се свърже с MES 1.7 но не стана . Дава ми грешка при комуникацията ELM-Metatron5D0 , тоест не става с този кабел. Някой ако има наличен KKL може да пробва с него.Тук :http://forum.multiecuscan.net/viewto...3&t=3644май е отговора на въпроса ми .
                  Да, последния пост е интересен - чакам да пишеш, че си си сменил Метатрона А за уплътнението - с ВиК не ми хареса - затова решението е:Изрязано уплътнение от капак на клапани на 21412 - тази гарнитура е абсолютно плоска и маслоустойчива.

                  Коментар


                    Имам още един комп , но е същия като моя -първия метатрон.Ако падне от някъде ще пробвам с друг.При мен няма реално какво да се гледа , датчика за високо налягане му знам характеристиките , датчика за температура на метана - също.Интересни са ми само времената на дюзите , но ако разхода е добър и да ги гледам и да не ги гледам все тая.При тези които имат комбиниран датчик на рейката нещата са вече по-различни.
                    FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                    Коментар


                      Имам една универсална почти нова ламбда сонда и се чудя дали да я бодна, за да видя дали ще изчезне притрисането.След смяната изисква ли се адаптация на ЕКУ-то? Гледах, че в екускана има опция да я ресетна...И другото питане> поръчах си модул за централно заключване с 2 дистанционни, китайче.Връзвали ли сте нещо подобно? Къде да го позиционирам? Ако имате някакви напътствия към монтажа ще черпя
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        M5kov написа:
                        Имам една универсална почти нова ламбда сонда и се чудя дали да я бодна, за да видя дали ще изчезне притрисането.След смяната изисква ли се адаптация на ЕКУ-то? Гледах, че в екускана има опция да я ресетна...И другото питане> поръчах си модул за централно заключване с 2 дистанционни, китайче.Връзвали ли сте нещо подобно? Къде да го позиционирам? Ако имате някакви напътствия към монтажа ще черпя
                        към снопа за предна шофьорска врата се вързва,но към кой цвят кабел - или си определи с мултицета или някой да каже.

                        Коментар


                          M5kov написа:
                          Имам една универсална почти нова ламбда сонда и се чудя дали да я бодна, за да видя дали ще изчезне притрисането.След смяната изисква ли се адаптация на ЕКУ-то? Гледах, че в екускана има опция да я ресетна...
                          Задължително се прави. Даже ECU-то на моята. ако не ме лъже паметта само изрева по въпроса.В упътването на китаеца пише (в повечето случаи) как се вързва. Поне на тези на които съм попадал.
                          MULTIPLA 286.77D.3.0

                          Коментар


                            Колеги , скоро ще сменям съединител. Ако сте сменяли и има нещо специфично за модела моля споделете!
                            FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                            Коментар


                              Вземи си LUK. Супер мек става педала и е много приятно
                              "Без сърца, сме просто машини"
                              Toyota Prius 1.5 Hybrid
                              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                              Коментар


                                Никой не написа нищо за съединителя и ще взема да напиша аз.След дълго канене от моя страна кога да сменя съединителя , лагера реши да се предаде , блокира и запуши здраво докато се изпари смазката в него. Добре , че стана на паркинга пред нас.Съединител комлект в познатия магазин е на цена 208лв , с отстъпката 200лв ама има и пътни така че все тая.Накарах сервиза да поръча от там (на колко са го вземали те не знам) и общо труд и съединител комплект ми излезна 290лв.Смятам ,че 90лв е добра цена особенно след като видях за какво става дума.-Разкачане на двата шарнира (не целите носачи а само шарнира от макферсона).-Кормилни накрайници не се разкачаха но се развиха болтовете на кормилната кутия за да се освободи и да може да се работи около нея.- Болтовете на "магарето" се развиха почти напълно за да може да падне максимално надолу.-Свалиха се и двете полуоски.-Отгоре се маха акумулатора и филтърната кутия.-Сваля се стартера.След всичко това вече можеше да се извади и скоростната кутия . Сваля се съединителя, сменя се и започва сглабянето.Всичко това от един човек със ползване на подемник и необходимите инструменти става за един ден.За да спестя 90лв труд никога не бих се захванал да правя това упражнение сам на канал.
                                FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                                Коментар

                                Working...
                                X