ferryman написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Мултипла
Collapse
Заключена тема
X
X
-
u_bo
-
Смених свещите.Италианските бяха NGK BKR6нещоси.Сложих същите, обаче се чудя дали има нещо притеснително в цвета на левите (4-ти и 3-ти цилиндър)Имам едно леко тресене когато е студена и се чудя с какво да го лекувам..."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
u_bo
3-ти и 4-ти цилиндър са най-далеч от водната помпа.може би ти е малко по-горещо в тези цилиндри.
Коментар
-
u_bo
u_bo написа:3-ти и 4-ти цилиндър са най-далеч от водната помпа.може би ти е малко по-горещо в тези цилиндри.
Коментар
-
u_bo
Според това:http://www.ngksparkplugs.com/tech_su...mlбелите са нормалнието два примера за прегряване - леко и тежко http://www.ngk-sparkplugs.jp/english/techinfo/qa/q15/
Коментар
-
Да се оплача, че продължава притрисането докато е студена.От почистване на дюзите дали ще има ефект?Как да ги почистя?"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
u_bo
M5kov написа:Да се оплача, че продължава притрисането докато е студена.От почистване на дюзите дали ще има ефект?Как да ги почистя?
Коментар
-
Ако само притриса , а не падат оборотите, значи губиш цилиндър за някой друг такт.Свещи , кабели ,бобина , дюзи.Аз имах подобен проблем зимата , само на метан се появяваше .Нови свещи , нови кабели , почистени дюзи и редуктор - ефект никакъв.Накрая купих нова бобина и нещата заспаха.Метана е по-трудно запалим от бензина и всичко по ел. инсталацията трябва да е перфектно.До скоро бях с иридиеви свещи сега съм със сребърни , силиконови кабели Тесла (предните бяха Йанмор) , наличен филтър в редуктора и подмяната му поне един път в годината и почистване на дюзите пак един път годишно. Това ми е профилактиката.И свещите на 0,8мм. , еднополюсни само.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Всъщност и на бензин го има, следователно не е от дюзите.Само притрисане е, усеща се как купето се люшка леко Не ме дразни чак толкова, че да дам 200 лв. за кабели и бoбина ей така за спорта :DАко започне да се засилва ок, но за сега съм пас.Филтър от къде мога да взема и дали изобщо го има в калинките преди 2002?"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Такаа... Днес ударих на греда...Смених тампоните и лагерите на двата макферсона, старите бяха в плачевно състояние, но все още има кофти набиращото инерция тропане при завъртане на волана, което е характерно именно за проблемни лагери/тампони. И един акъл да дам - не ползвайте такива скоби за пружини, че много лесно се изправят, понеже няма как да захванат и четирите лапи.Не говоря за конкретната марка, а за модела, тези от снимката може и да са по-качествени."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
По съвет на колегата Николов си сложих манометър на рейката.Реших да не я дупча,а манометъра да монтирам на отделен преходник.Ето какво се получи:Имам грешка от няколко десети от милиметъра,затова е в това положение.Но не чак толкова фатално.Налягането в рейката е м/у 9и10,5 атм.При запален двигател редуктора се стреми да поддържа 9атм.На тази снимка мотора не работи.А на последните две снимки се вижда импровизираният ми багажник на тавана:FIAT MULTIPLA 1.6 BI POВWER 2001g.
Коментар
-
Да и това е подходящо място за монтаж.по характеристиките на редуктора , които съм дал някъде назад в темата, при пълни бутилки (220-240 бара) до рейката трябва да достига 9,5 бара налягане , а при почти празни (преди да прехвърли на бензин) трябва да е 6,5 бара.При мен при празни пада под 6ара и не е проблем.На самия редуктгор има предпазен клапан който ще отвори ако налягането към рейката превиши определена граница , но не знам на колко е настроен.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар