Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Мултипла

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ferryman написа:
    И докато сме на темата Нямам ток на гнездата за ел. уреди ( и на това до запалката и другото в багажника). На запалката имам а и всички предпазители са здрави " май " . Някаква идея?
    Само на контакт има ток там.

    Коментар


      u_bo написа:
      ferryman написа:
      И докато сме на темата Нямам ток на гнездата за ел. уреди ( и на това до запалката и другото в багажника). На запалката имам а и всички предпазители са здрави " май " . Някаква идея?
      Само на контакт има ток там.
      Знам, но няма и на контакт

      Коментар


        Смених свещите.Италианските бяха NGK BKR6нещоси.Сложих същите, обаче се чудя дали има нещо притеснително в цвета на левите (4-ти и 3-ти цилиндър)Имам едно леко тресене когато е студена и се чудя с какво да го лекувам...
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          3-ти и 4-ти цилиндър са най-далеч от водната помпа.може би ти е малко по-горещо в тези цилиндри.

          Коментар


            u_bo написа:
            3-ти и 4-ти цилиндър са най-далеч от водната помпа.може би ти е малко по-горещо в тези цилиндри.
            Бих погледнал водния радиатор - все пак нов е около 90 лв.

            Коментар


              Бедна смес на двата цилиндъра от които си извадил двете свещи с бял нагар. Размени местата на дюзите и ще се види така ли е.
              FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

              Коментар


                Според това:http://www.ngksparkplugs.com/tech_su...mlбелите са нормалнието два примера за прегряване - леко и тежко http://www.ngk-sparkplugs.jp/english/techinfo/qa/q15/

                Коментар


                  Да се оплача, че продължава притрисането докато е студена.От почистване на дюзите дали ще има ефект?Как да ги почистя?
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    M5kov написа:
                    Да се оплача, че продължава притрисането докато е студена.От почистване на дюзите дали ще има ефект?Как да ги почистя?
                    А сигурен ли си че е САМО на метан?На бензин претриса ли?

                    Коментар


                      Ако само притриса , а не падат оборотите, значи губиш цилиндър за някой друг такт.Свещи , кабели ,бобина , дюзи.Аз имах подобен проблем зимата , само на метан се появяваше .Нови свещи , нови кабели , почистени дюзи и редуктор - ефект никакъв.Накрая купих нова бобина и нещата заспаха.Метана е по-трудно запалим от бензина и всичко по ел. инсталацията трябва да е перфектно.До скоро бях с иридиеви свещи сега съм със сребърни , силиконови кабели Тесла (предните бяха Йанмор) , наличен филтър в редуктора и подмяната му поне един път в годината и почистване на дюзите пак един път годишно. Това ми е профилактиката.И свещите на 0,8мм. , еднополюсни само.
                      FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                      Коментар


                        Всъщност и на бензин го има, следователно не е от дюзите.Само притрисане е, усеща се как купето се люшка леко Не ме дразни чак толкова, че да дам 200 лв. за кабели и бoбина ей така за спорта :DАко започне да се засилва ок, но за сега съм пас.Филтър от къде мога да взема и дали изобщо го има в калинките преди 2002?
                        "Без сърца, сме просто машини"
                        Toyota Prius 1.5 Hybrid
                        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                        Коментар


                          Назад в темата е писано за филтъра.
                          FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                          Коментар


                            Такаа... Днес ударих на греда...Смених тампоните и лагерите на двата макферсона, старите бяха в плачевно състояние, но все още има кофти набиращото инерция тропане при завъртане на волана, което е характерно именно за проблемни лагери/тампони. И един акъл да дам - не ползвайте такива скоби за пружини, че много лесно се изправят, понеже няма как да захванат и четирите лапи.Не говоря за конкретната марка, а за модела, тези от снимката може и да са по-качествени.
                            "Без сърца, сме просто машини"
                            Toyota Prius 1.5 Hybrid
                            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                            Коментар


                              По съвет на колегата Николов си сложих манометър на рейката.Реших да не я дупча,а манометъра да монтирам на отделен преходник.Ето какво се получи:Имам грешка от няколко десети от милиметъра,затова е в това положение.Но не чак толкова фатално.Налягането в рейката е м/у 9и10,5 атм.При запален двигател редуктора се стреми да поддържа 9атм.На тази снимка мотора не работи.А на последните две снимки се вижда импровизираният ми багажник на тавана:
                              FIAT MULTIPLA 1.6 BI POВWER 2001g.

                              Коментар


                                Да и това е подходящо място за монтаж.по характеристиките на редуктора , които съм дал някъде назад в темата, при пълни бутилки (220-240 бара) до рейката трябва да достига 9,5 бара налягане , а при почти празни (преди да прехвърли на бензин) трябва да е 6,5 бара.При мен при празни пада под 6ара и не е проблем.На самия редуктгор има предпазен клапан който ще отвори ако налягането към рейката превиши определена граница , но не знам на колко е настроен.
                                FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                                Коментар

                                Working...
                                X