Проблема решен.Наистина са сложили лапа от дизеляк. u_bo ми даде оригиналния номер на лапата и в интернет се оказа,че ползват лапите от браво,брава 1.6 16v бензинка за мултиплата 1.6 16v бензинка(номер на лапата 46418273)Близката морга-10 кинта и проблема решен.А лапата за дизеловите мултипли (оригинален номер 46423429),докато търсих за моята,се оказа,че отговарят на ланча,браво,брава 1.4 бяха с същия номер,както и мареа.Ако ви потрябват по-натам да знаете.Тампона от 100 кинта дето го взех левия за скоростите,разликата с бравото е около 3 см...,но централния(задния) се оказа с 3 мм разлика.Малко шмиргел и готово.Цялото удоволствие - ляв тампон - 100 лв,десен - 50 лв , централен - 10 лв от браво 2ра ръка без забележки(напукано по гумата или ръжда по чашката).U_bo режеш гайката на болта откъм лапата и го избиваш заедно с тампона.И ти остава резервна лапа.
Тук:http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=2783208 (иска регистрация)има още едно eLearn ръководство за Мултипла.От едно бързо преглеждане:-Минималното налягане на бутилките при които работи метановата е 14 бара.-Налягане след редуктора около 10 бара.-Характеристики на соленоидите на клапаните по метановото трасе.-Характеристики на датчика за високо налягане 250(200)-0 бара.-Характеристика на температурен и датчик за налягане монтирани на рейката (които ги имат тези датчици , след май месец 2004г)-Характеристика на метановите дюзи.На първо четене това е по метановата уредба.
Колега ти беше писал , че си регулирал налягането след редуктора - ще споделиш ли как?
Тук:http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=2783208 (иска регистрация)има още едно eLearn ръководство за Мултипла.От едно бързо преглеждане:-Минималното налягане на бутилките при които работи метановата е 14 бара.-Налягане след редуктора около 10 бара.-Характеристики на соленоидите на клапаните по метановото трасе.-Характеристики на датчика за високо налягане 250(200)-0 бара.-Характеристика на температурен и датчик за налягане монтирани на рейката (които ги имат тези датчици , след май месец 2004г)-Характеристика на метановите дюзи.На първо четене това е по метановата уредба.
Колега ти беше писал , че си регулирал налягането след редуктора - ще споделиш ли как?
Налягането зависи от силата на пружината , или подменяш пружината или подлагашпръстени под нея. Според мен първо провери какво е в момента , при мен минималното пада до пет бара и няма проблем ,максималното е около десет бара при 240 в бутилките.
а как точно го мериш налягането в рейката?можеш ли да щракнеш една снимка на мястото за мерене което споменаваш?
На рейката съм пробил една дупка в противоположния на меката връзка край и съм навил един манометър до 12 бара.На редуктора оригинално няма място за поставяне на манометър.
Колеги, дайте някаква схема къде може да има бушон за помпата на пръскалките на фаровете, че не стига ток до там.Беше клеясала нещо и при тест директно на акумулатора лепеше кабелите, по което съдя, че някой бушон го е отнесъл.
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Колеги, дайте някаква схема къде може да има бушон за помпата на пръскалките на фаровете, че не стига ток до там.Беше клеясала нещо и при тест директно на акумулатора лепеше кабелите, по което съдя, че някой бушон го е отнесъл.
Колеги, дайте някаква схема къде може да има бушон за помпата на пръскалките на фаровете, че не стига ток до там.Беше клеясала нещо и при тест директно на акумулатора лепеше кабелите, по което съдя, че някой бушон го е отнесъл.
И докато сме на темата Нямам ток на гнездата за ел. уреди ( и на това до запалката и другото в багажника). На запалката имам а и всички предпазители са здрави " май " . Някаква идея?
Коментар