Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Мултипла
Collapse
Заключена тема
X
X
-
u_bo
-
Проблема решен.Наистина са сложили лапа от дизеляк. u_bo ми даде оригиналния номер на лапата и в интернет се оказа,че ползват лапите от браво,брава 1.6 16v бензинка за мултиплата 1.6 16v бензинка(номер на лапата 46418273)Близката морга-10 кинта и проблема решен.А лапата за дизеловите мултипли (оригинален номер 46423429),докато търсих за моята,се оказа,че отговарят на ланча,браво,брава 1.4 бяха с същия номер,както и мареа.Ако ви потрябват по-натам да знаете.Тампона от 100 кинта дето го взех левия за скоростите,разликата с бравото е около 3 см...,но централния(задния) се оказа с 3 мм разлика.Малко шмиргел и готово.Цялото удоволствие - ляв тампон - 100 лв,десен - 50 лв , централен - 10 лв от браво 2ра ръка без забележки(напукано по гумата или ръжда по чашката).U_bo режеш гайката на болта откъм лапата и го избиваш заедно с тампона.И ти остава резервна лапа.Миг невнимание - цял живот умрял...
Коментар
-
Re: заден амортисор
bozhe написа:колеги...скапа ми се заден десен амортисор....оказа се че това е най- тъпо измислената и недостъпна конструкция и няма достъп до горното закрепване .FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
u_bo
Nikolow написа:Тук:http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=2783208 (иска регистрация)има още едно eLearn ръководство за Мултипла.От едно бързо преглеждане:-Минималното налягане на бутилките при които работи метановата е 14 бара.-Налягане след редуктора около 10 бара.-Характеристики на соленоидите на клапаните по метановото трасе.-Характеристики на датчика за високо налягане 250(200)-0 бара.-Характеристика на температурен и датчик за налягане монтирани на рейката (които ги имат тези датчици , след май месец 2004г)-Характеристика на метановите дюзи.На първо четене това е по метановата уредба.
Коментар
-
u_bo написа:Nikolow написа:Тук:http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=2783208 (иска регистрация)има още едно eLearn ръководство за Мултипла.От едно бързо преглеждане:-Минималното налягане на бутилките при които работи метановата е 14 бара.-Налягане след редуктора около 10 бара.-Характеристики на соленоидите на клапаните по метановото трасе.-Характеристики на датчика за високо налягане 250(200)-0 бара.-Характеристика на температурен и датчик за налягане монтирани на рейката (които ги имат тези датчици , след май месец 2004г)-Характеристика на метановите дюзи.На първо четене това е по метановата уредба.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
u_bo
а как точно го мериш налягането в рейката?можеш ли да щракнеш една снимка на мястото за мерене което споменаваш?
Коментар
-
u_bo написа:а как точно го мериш налягането в рейката?можеш ли да щракнеш една снимка на мястото за мерене което споменаваш?FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Колеги, дайте някаква схема къде може да има бушон за помпата на пръскалките на фаровете, че не стига ток до там.Беше клеясала нещо и при тест директно на акумулатора лепеше кабелите, по което съдя, че някой бушон го е отнесъл."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:Колеги, дайте някаква схема къде може да има бушон за помпата на пръскалките на фаровете, че не стига ток до там.Беше клеясала нещо и при тест директно на акумулатора лепеше кабелите, по което съдя, че някой бушон го е отнесъл.
Коментар
-
ferryman написа:M5kov написа:Колеги, дайте някаква схема къде може да има бушон за помпата на пръскалките на фаровете, че не стига ток до там.Беше клеясала нещо и при тест директно на акумулатора лепеше кабелите, по което съдя, че някой бушон го е отнесъл."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар