Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Мултипла

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Коментар


      Проблема решен.Наистина са сложили лапа от дизеляк. u_bo ми даде оригиналния номер на лапата и в интернет се оказа,че ползват лапите от браво,брава 1.6 16v бензинка за мултиплата 1.6 16v бензинка(номер на лапата 46418273)Близката морга-10 кинта и проблема решен.А лапата за дизеловите мултипли (оригинален номер 46423429),докато търсих за моята,се оказа,че отговарят на ланча,браво,брава 1.4 бяха с същия номер,както и мареа.Ако ви потрябват по-натам да знаете.Тампона от 100 кинта дето го взех левия за скоростите,разликата с бравото е около 3 см...,но централния(задния) се оказа с 3 мм разлика.Малко шмиргел и готово.Цялото удоволствие - ляв тампон - 100 лв,десен - 50 лв , централен - 10 лв от браво 2ра ръка без забележки(напукано по гумата или ръжда по чашката).U_bo режеш гайката на болта откъм лапата и го избиваш заедно с тампона.И ти остава резервна лапа.
      Миг невнимание - цял живот умрял...

      Коментар


        заден амортисор

        колеги...скапа ми се заден десен амортисор....оказа се че това е най- тъпо измислената и недостъпна конструкция и няма достъп до горното закрепване .
        bozhe

        Коментар


          Re: заден амортисор

          bozhe написа:
          колеги...скапа ми се заден десен амортисор....оказа се че това е най- тъпо измислената и недостъпна конструкция и няма достъп до горното закрепване .
          Сменя се за минути , имаш достъп до горния болт , огледай и опипай добре мястото като чужда булка!
          FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

          Коментар


            Nikolow написа:
            Тук:http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=2783208 (иска регистрация)има още едно eLearn ръководство за Мултипла.От едно бързо преглеждане:-Минималното налягане на бутилките при които работи метановата е 14 бара.-Налягане след редуктора около 10 бара.-Характеристики на соленоидите на клапаните по метановото трасе.-Характеристики на датчика за високо налягане 250(200)-0 бара.-Характеристика на температурен и датчик за налягане монтирани на рейката (които ги имат тези датчици , след май месец 2004г)-Характеристика на метановите дюзи.На първо четене това е по метановата уредба.
            Колега ти беше писал , че си регулирал налягането след редуктора - ще споделиш ли как?

            Коментар


              u_bo написа:
              Nikolow написа:
              Тук:http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=2783208 (иска регистрация)има още едно eLearn ръководство за Мултипла.От едно бързо преглеждане:-Минималното налягане на бутилките при които работи метановата е 14 бара.-Налягане след редуктора около 10 бара.-Характеристики на соленоидите на клапаните по метановото трасе.-Характеристики на датчика за високо налягане 250(200)-0 бара.-Характеристика на температурен и датчик за налягане монтирани на рейката (които ги имат тези датчици , след май месец 2004г)-Характеристика на метановите дюзи.На първо четене това е по метановата уредба.
              Колега ти беше писал , че си регулирал налягането след редуктора - ще споделиш ли как?
              Налягането зависи от силата на пружината , или подменяш пружината или подлагашпръстени под нея. Според мен първо провери какво е в момента , при мен минималното пада до пет бара и няма проблем ,максималното е около десет бара при 240 в бутилките.
              FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

              Коментар


                а как точно го мериш налягането в рейката?можеш ли да щракнеш една снимка на мястото за мерене което споменаваш?

                Коментар


                  u_bo написа:
                  а как точно го мериш налягането в рейката?можеш ли да щракнеш една снимка на мястото за мерене което споменаваш?
                  На рейката съм пробил една дупка в противоположния на меката връзка край и съм навил един манометър до 12 бара.На редуктора оригинално няма място за поставяне на манометър.
                  FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                  Коментар


                    Дблиран пост.
                    FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                    Коментар


                      Колеги, дайте някаква схема къде може да има бушон за помпата на пръскалките на фаровете, че не стига ток до там.Беше клеясала нещо и при тест директно на акумулатора лепеше кабелите, по което съдя, че някой бушон го е отнесъл.
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        M5kov написа:
                        Колеги, дайте някаква схема къде може да има бушон за помпата на пръскалките на фаровете, че не стига ток до там.Беше клеясала нещо и при тест директно на акумулатора лепеше кабелите, по което съдя, че някой бушон го е отнесъл.
                        Ето тук са дадени всички предпазители и кой за какво е. От страница 195 : http://www.nick.hostwith.me.uk/test/multipla.pdf

                        Коментар


                          ferryman написа:
                          M5kov написа:
                          Колеги, дайте някаква схема къде може да има бушон за помпата на пръскалките на фаровете, че не стига ток до там.Беше клеясала нещо и при тест директно на акумулатора лепеше кабелите, по което съдя, че някой бушон го е отнесъл.
                          Ето тук са дадени всички предпазители и кой за какво е. От страница 195 : http://www.nick.hostwith.me.uk/test/multipla.pdf
                          Златен!Бушона е номер 40 в кутията до акумулатора се намира. Само дано в него да е проблема И аз го имам този файл, ама кой да се сети да погледне....
                          "Без сърца, сме просто машини"
                          Toyota Prius 1.5 Hybrid
                          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                          Коментар


                            И докато сме на темата Нямам ток на гнездата за ел. уреди ( и на това до запалката и другото в багажника). На запалката имам а и всички предпазители са здрави " май " . Някаква идея?

                            Коментар


                              Здравейте колеги,имам един въпрос относно изключването на пасажерския еарбег,трябва ли да свети някаква индекация на таблото?
                              Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

                              Коментар


                                Трябва да свети тая жълтата, която светва и гасне като подадеш на контакт
                                "Без сърца, сме просто машини"
                                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                                Коментар

                                Working...
                                X