Направих малко километри магистрално напоследък и установих, че ми каталясва десния крак да натискам газта.Явно Мултито е замислено предимно за градска кола. Поразрових и не намерих за метановите круиз контрол фабрично не се предлага.Заврях се като прасе в тикви в мрежата и от няколко марки се спрях на круиз контрол на Waeco.Хубаво ама немога да реша MS-400 или MS-700?Някакви идеи актуатора (серво механизма) по-добре да е електрически или вакуумен?
цените са от 2200 лв. до към 450 лв. за неясен модел
След разговор с представителя им цифрата, която се оформя е по-малко от 300 кинта, което напълно ме устройва.За момента обаче няма наличност. Опитах се да поръчам от германския и английския Conrad, но казаха "В наличност след 30.04.2014"Така, че се надявам да се появят скоро.
След разговор с представителя им цифрата, която се оформя е по-малко от 300 кинта, което напълно ме устройва.За момента обаче няма наличност. Опитах се да поръчам от германския и английския Conrad, но казаха "В наличност след 30.04.2014"Така, че се надявам да се появят скоро.
Ами не съм разговарял за цена с монтаж.Предполагам ще отнеме повече от описаните 3-4 часа за монтаж за модел който не познават. Ta предпочитам да го направи "доверения" ми автомонтьор, въпреки изразите от рода "А’е брат ми, от къде ти хрумна тая глупост сега."
Забелязах, че от извънземното капе някаква вода някъде около крайното гърне, където свършват бутилките в средата. Конденз ли ще да е това, но интересното е, че понякога локвичката не е малка и ми е странно чак толкова вода да събира. Не е мазно и не мирише.Знаете ли къде минава маркуча за задната чистачка? Вътре в купето или някъде там долу?Другото ми питане: при въртене на волана ляво/дясно се чува препукване. Това ще да е от лагерите на макферсона. Само лагерите ли се сменят или и тампона, или след като я разглобя да преценя за тампона?Да допълня с малко данни за средният ми разход за последните 1185 км - 5,96 кг/100 км.Около 500 са с включен климатик и около 350 са градско из Плевен.При цена на метана в Плевен от 1.92, средният ми разход е 11.50 лв./100 км
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Колега, Лагерите и тампоните могат да се сменят отделно. При шарнирите не е толкова ясно изразено и няма такова постоянство в пукането както при лагерите.Има малка вероятност да е от каретата на волана, но това ми се е случвало на друга кола.Водата най-вероятно е от конденз от изпускателната система, ако се случва често.Също е възможно да е от бутилките, при изпускането на метана се охлаждат и понякога върху тях има конденз, който може да прокапе, но за това трябват определени метеорологични условия.От климатика кондез до там да стигне малко вероятно. Не би трябвало да е и течност за чистачки, най-малкото щеше да я познаеш по ароматизатора в нея.Ма много висока е станала цената на метан в Плевен Т’ва 1.92 баси убийството. Загубена държава сме. Преди в Пловдив цената беше по-висока от София, Стара Загора и Плевен, и неможех да си го обясня. Сега като чувам за почти два лева се чудя какво става.В Пловдив цената варира от 1.65 до 1.85 и ми е странно, при другите горива няма такива разлики.Всички са закачени на една тръба в края на краищата, тока за компресорите не е с по-различна цена, и другите разходи не са им с различни цени. От къде ги вадят тия разлики в цените ???
И аз знам, че лагера и тампона са отделни елементи и си се продават отделно, но да не е да сложа нов лагер и той да се скапе по-бързо заради стария тампон?Водата предполагам, че е от конденз, ще снимам другият път снимка да видите.За цената си напълно прав, живо изнудване си е, но няма друга алтернатива в района и за това си правят каквото искат.Но въпреки високата цена, комбинирания разход от 11.50 ме устройва в сравнение с 13.50 при обикновенната газова и около 15 лв. при дизела, които карах.И да знаете, ако ви се наложи да зареждате в Плевен, че не приемат плащания с карти, само кешовица...
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Ами досега при колите, които съм карал, стане ли време за смяна на лагери обикновенно и тампоните са заминали :D . Само тампони съм сменял, но само лагери не. Ако няма да го правиш ти, по-добре на веднъж (е малко повече е инвестицията).
Помощ.Вчера тръгнах да сменям тампоните на двигателя - ляв и десен.Обаче левия не пасва.По каталог го дават същият,но не пасва.Свалих лапата дето го държи и въведох номера(http://www.yoyoparts.com/oem/7390495...-46423429.html)и в интернет,излязоха ми 3 модела MULTIPLA JTD.С тази лапа тампона седи под напрежение.Аз съм с метанка... Та ми е интересно тези лапи имат разлика между метанката и JTD -то.Дали джамбазите не са сложили това дето имат,само и само да мине номера.А не мога да намеря такава лапа в нета за да я сравня.Ако някои знае да помага.Да не я поръчам от метанка,пък да доиде същата като моята.
Така като сравнявам с поглед тампоните, трябва и лапите да са различни, но няма как да ти кажа със сигурност http://axm-auto.com/index2.php?brand...at=104Нищо чудно лапата да е сменена с каквото са намерили, понеже тея коли не са на всяка крачка.
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Помощ.Вчера тръгнах да сменям тампоните на двигателя - ляв и десен.Обаче левия не пасва.По каталог го дават същият,но не пасва.Свалих лапата дето го държи и въведох номера(http://www.yoyoparts.com/oem/7390495...-46423429.html)и в интернет,излязоха ми 3 модела MULTIPLA JTD.С тази лапа тампона седи под напрежение.Аз съм с метанка... Та ми е интересно тези лапи имат разлика между метанката и JTD -то.Дали джамбазите не са сложили това дето имат,само и само да мине номера.А не мога да намеря такава лапа в нета за да я сравня.Ако някои знае да помага.Да не я поръчам от метанка,пък да доиде същата като моята.
Качваи ги.Ето снимките на тази дето свалих.То резбата не е в самата лапа,а е с гаика.Самия болт клеясва в тампона предимно.Там заяждат и се къса болта.Така ще режа главата на десния болт,за да сваля тампона.Болта отдолу тръгва да се върти,но тампона го държи и само се осуква гумата на тампона малко и пак се връща.Прави четвърт оборот и обратно.Левия се разви като по чудо.
Коментар