ferryman написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Мултипла
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Quietmadness написа:ferryman,колата LPG ли е или CNG, ако е LPG течна фаза или не, дай малко повече информация коя година е за да може някой, ако е имал такива случки или пък да има инфо да помогне.
Коментар
-
Днес най-накрая намерих буксата за диагностика (не, че до сега съм я търсил) и прочетох ЕКУ-то с помоща на МЕС и кабела по-долу.Бях останал с впечатлението, че става само с ЕЛМ кабел и бях приятно изненадан като се върза Като грешки бяха записани само U1600 и 2 за еърбеговете за прекъснато захранване. Като цяло никакви проблеми и трите грешки изчезнаха.Видях някакви 250 000 часа работа на еърбега (май), дали това означава, че и толкова е работил двигателя? http://img11.prodavalnik.com/images_..._1_800x600.jpg"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
u_bo
ferryman написа:Quietmadness написа:ferryman,колата LPG ли е или CNG, ако е LPG течна фаза или не, дай малко повече информация коя година е за да може някой, ако е имал такива случки или пък да има инфо да помогне.
Коментар
-
Multipla 1.6 i,103k.c.,фабричен метанов инжекцион 2000 годинаЗдравейте имам 2 въпроса: От къде взимате проклетите тампони за двигателя (трите : ляв на скоростната кутия,десен(не знам какво държи) и централен -за двигателя ).Обърнах Кюстендил никъде го няма,а и не могат да ми го доставят,искат 260 лв (този за скоростната кутия)за доставка от Германия(10 дни доставка).Втория е за метановите дюзи(инжектори - не знам как им викате).Има ли ефект от продухването и тези ултразвукови бани ли са,идея си нямам.Двата средни инжектора не работят както трябва,би трябвало да са запушени.След като я подкарам на 1ва до 4500-5000 оборота и започнат да работят горе долу нормално.Преди това колата все едно е на 2-3 цилиндъра.Проблема го реших временно с 1 изпарител и дюзите работят на празен ход.Понеже разбрах,че новите са около 200 кинта парчето.Свързан е професионално и всичко минава през компютъра на колата(пак прехвърля автоматично колата като преди,без палчета по купето и разни датчици) .Каза ми като си реша проблема с дюзите,че има 5-10 мин работа да разкачи изпарителя и 2-3 жички и колата започва да си работи като преди.Mежду другото оборотите на тази кола са доста високички(100 км - 3100 ,3200 оборота).По принцип бързооборотни ли са тези коли или?Предварително Благодаря за съдействието.Миг невнимание - цял живот умрял...
Коментар
-
http://www.axm-auto.com/index2.php?b...=1Открих това чудо,дали е същото?Миг невнимание - цял живот умрял...
Коментар
-
Draac написа:http://www.axm-auto.com/index2.php?brand=5&model=65&modif=406&cat=14&subca t=104&prod=6777&numenkl=1&show=1Открих това чудо,дали е същото?Fiat Brava 1.4 12v. 75hp
Коментар
-
u_bo
За тампоните - така си е - или от AXM или по подобни магазини.Какво точно е правено с допълнителния изпарител ??? Ще обясниш ли?Draac написа:Multipla 1.6 i,103k.c.,фабричен метанов инжекцион 2000 годинаЗдравейте имам 2 въпроса: От къде взимате проклетите тампони за двигателя (трите : ляв на скоростната кутия,десен(не знам какво държи) и централен -за двигателя ).Обърнах Кюстендил никъде го няма,а и не могат да ми го доставят,искат 260 лв (този за скоростната кутия)за доставка от Германия(10 дни доставка).Втория е за метановите дюзи(инжектори - не знам как им викате).Има ли ефект от продухването и тези ултразвукови бани ли са,идея си нямам.Двата средни инжектора не работят както трябва,би трябвало да са запушени.След като я подкарам на 1ва до 4500-5000 оборота и започнат да работят горе долу нормално.Преди това колата все едно е на 2-3 цилиндъра.Проблема го реших временно с 1 изпарител и дюзите работят на празен ход.Понеже разбрах,че новите са около 200 кинта парчето.Свързан е професионално и всичко минава през компютъра на колата(пак прехвърля автоматично колата като преди,без палчета по купето и разни датчици) .Каза ми като си реша проблема с дюзите,че има 5-10 мин работа да разкачи изпарителя и 2-3 жички и колата започва да си работи като преди.Mежду другото оборотите на тази кола са доста високички(100 км - 3100 ,3200 оборота).По принцип бързооборотни ли са тези коли или?Предварително Благодаря за съдействието.
Коментар
-
Направих малко километри магистрално напоследък и установих, че ми каталясва десния крак да натискам газта.Явно Мултито е замислено предимно за градска кола. Поразрових и не намерих за метановите круиз контрол фабрично не се предлага.Заврях се като прасе в тикви в мрежата и от няколко марки се спрях на круиз контрол на Waeco.Хубаво ама немога да реша MS-400 или MS-700?Някакви идеи актуатора (серво механизма) по-добре да е електрически или вакуумен?MULTIPLA 286.77D.3.0
Коментар
-
Здравейте!Днес огледах подробно табелата при двигателя и нещо доста се пообърках По документи и в действителност колата е G power, което предполага- 76 KWНо по табелата в моторния отсек Версия: 186AGB1A . Където и да го напиша излиза че е 70KWМного ще се зарадвам, ако в действителност е по-малката мощност - знаете защо :D Ако в действителност е така, то как да процедирам? Ето и снимка на самата табела:Поздрави!
Коментар
-
Ами зависи как е записано в големия талон от КАТ.А те го гледат от документите с които колата е влязла в страната, спецификациите според производителя в БГ няма кой да ги гледа.И моята има Евро 3, ама познай дали са го отбелязали в Пловдиския КАТ. Хем миналото лято е регистрирана и е тяхно задължение да го отбележат.Нали трябва да напълнят гушите на някой фирми.Ако по табела излиза друго и искаш да е както го пише те чака дълго и неприятно преживяване.MULTIPLA 286.77D.3.0
Коментар
-
nikos1954 написа:ако някой си мисли,че дори в кат да са писали евро3,няма да го огрее с намаляване на данъка.Мултиплата е 76кв-103коняMULTIPLA 286.77D.3.0
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар