Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Мултипла

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ferryman написа:
    Здравейте колеги!Най после и аз съм "горд" собственик на Мултипла газ/бензин :D Още когато я видях преди десетина години, аз знаех, че ще взема такава. Но няма пълно щастие. С взимането и и започнаха проблемите Карайки я към Бургас, в нищото, по средата на отсечката Карнобат- Бургас колата придърпа и спря. Изсмука всичкия бензин! Кой да гледа какво става по таблото! :D Ясно ви е в какъв филм влязох докато ми донесат живото спасяващата течност. 2 часа се правих че пикая край колата На онези с другите коли няма да им доставя удоволствието да се подиграват на патето ми я :D И сега към проблема. Когато стартирам двигателя Преминава на газ и след няколко минути си превключва на бензин. Забелязах че когато съм почивал повече, тоест е поизстинал двигателя, си работи по-дълго на газ. Казвайте къде е проблема и читав майстор в Бургас. Помагайте да махна кавичките от "горд" А също така ми предстои регистрация и ми трябва номера на двигателя. Де да го търся и него? Поздрави на всички! :D
    Дете пита майка си:- Мамо! Мамо! Къе отиват колите когато умрат?- Е къде къде! Баща ти ги купува ! :D Мерак за кола с фабрично газово.... Май забравих къде живея.Поздрави на всички и дано вашите са по-читави!

    Коментар


      ferryman,колата LPG ли е или CNG, ако е LPG течна фаза или не, дай малко повече информация коя година е за да може някой, ако е имал такива случки или пък да има инфо да помогне.
      MULTIPLA 286.77D.3.0

      Коментар


        Quietmadness написа:
        ferryman,колата LPG ли е или CNG, ако е LPG течна фаза или не, дай малко повече информация коя година е за да може някой, ако е имал такива случки или пък да има инфо да помогне.
        Колата с течна фаза. Най-странното е че всичко се оправи. Дори дясното огледало при стартиране бягаше максимално на пред, но от вчера и то и газовото си работят без проблем. Ще си другаруваме с нея .. Но все пак събирам парички за газово :D А патето си ме кефи много!

        Коментар


          Днес най-накрая намерих буксата за диагностика (не, че до сега съм я търсил) и прочетох ЕКУ-то с помоща на МЕС и кабела по-долу.Бях останал с впечатлението, че става само с ЕЛМ кабел и бях приятно изненадан като се върза Като грешки бяха записани само U1600 и 2 за еърбеговете за прекъснато захранване. Като цяло никакви проблеми и трите грешки изчезнаха.Видях някакви 250 000 часа работа на еърбега (май), дали това означава, че и толкова е работил двигателя? http://img11.prodavalnik.com/images_..._1_800x600.jpg
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            ferryman написа:
            Quietmadness написа:
            ferryman,колата LPG ли е или CNG, ако е LPG течна фаза или не, дай малко повече информация коя година е за да може някой, ако е имал такива случки или пък да има инфо да помогне.
            Колата с течна фаза. Най-странното е че всичко се оправи. Дори дясното огледало при стартиране бягаше максимално на пред, но от вчера и то и газовото си работят без проблем. Ще си другаруваме с нея .. Но все пак събирам парички за газово :D А патето си ме кефи много!
            имаше писано как колегите с течна фаза слагат филтър преди бутилкатаВсе пак нова помпа течна фаза е над 600 лв

            Коментар


              Multipla 1.6 i,103k.c.,фабричен метанов инжекцион 2000 годинаЗдравейте имам 2 въпроса: От къде взимате проклетите тампони за двигателя (трите : ляв на скоростната кутия,десен(не знам какво държи) и централен -за двигателя ).Обърнах Кюстендил никъде го няма,а и не могат да ми го доставят,искат 260 лв (този за скоростната кутия)за доставка от Германия(10 дни доставка).Втория е за метановите дюзи(инжектори - не знам как им викате).Има ли ефект от продухването и тези ултразвукови бани ли са,идея си нямам.Двата средни инжектора не работят както трябва,би трябвало да са запушени.След като я подкарам на 1ва до 4500-5000 оборота и започнат да работят горе долу нормално.Преди това колата все едно е на 2-3 цилиндъра.Проблема го реших временно с 1 изпарител и дюзите работят на празен ход.Понеже разбрах,че новите са около 200 кинта парчето.Свързан е професионално и всичко минава през компютъра на колата(пак прехвърля автоматично колата като преди,без палчета по купето и разни датчици) .Каза ми като си реша проблема с дюзите,че има 5-10 мин работа да разкачи изпарителя и 2-3 жички и колата започва да си работи като преди.Mежду другото оборотите на тази кола са доста високички(100 км - 3100 ,3200 оборота).По принцип бързооборотни ли са тези коли или?Предварително Благодаря за съдействието.
              Миг невнимание - цял живот умрял...

              Коментар


                http://www.axm-auto.com/index2.php?b...=1Открих това чудо,дали е същото?
                Миг невнимание - цял живот умрял...

                Коментар


                  Draac написа:
                  http://www.axm-auto.com/index2.php?brand=5&model=65&modif=406&cat=14&subca t=104&prod=6777&numenkl=1&show=1Открих това чудо,дали е същото?
                  Да, от там можеш да си ги закупиш, бачкат с Еконт и няма да е проблем да ти ги изпратят до всяка точка на България.А в сервиза им в Ямбол бачкат много кадърни хора знам от опит.
                  Fiat Brava 1.4 12v. 75hp

                  Коментар


                    За тампоните - така си е - или от AXM или по подобни магазини.Какво точно е правено с допълнителния изпарител ??? Ще обясниш ли?
                    Draac написа:
                    Multipla 1.6 i,103k.c.,фабричен метанов инжекцион 2000 годинаЗдравейте имам 2 въпроса: От къде взимате проклетите тампони за двигателя (трите : ляв на скоростната кутия,десен(не знам какво държи) и централен -за двигателя ).Обърнах Кюстендил никъде го няма,а и не могат да ми го доставят,искат 260 лв (този за скоростната кутия)за доставка от Германия(10 дни доставка).Втория е за метановите дюзи(инжектори - не знам как им викате).Има ли ефект от продухването и тези ултразвукови бани ли са,идея си нямам.Двата средни инжектора не работят както трябва,би трябвало да са запушени.След като я подкарам на 1ва до 4500-5000 оборота и започнат да работят горе долу нормално.Преди това колата все едно е на 2-3 цилиндъра.Проблема го реших временно с 1 изпарител и дюзите работят на празен ход.Понеже разбрах,че новите са около 200 кинта парчето.Свързан е професионално и всичко минава през компютъра на колата(пак прехвърля автоматично колата като преди,без палчета по купето и разни датчици) .Каза ми като си реша проблема с дюзите,че има 5-10 мин работа да разкачи изпарителя и 2-3 жички и колата започва да си работи като преди.Mежду другото оборотите на тази кола са доста високички(100 км - 3100 ,3200 оборота).По принцип бързооборотни ли са тези коли или?Предварително Благодаря за съдействието.

                    Коментар


                      Направих малко километри магистрално напоследък и установих, че ми каталясва десния крак да натискам газта.Явно Мултито е замислено предимно за градска кола. Поразрових и не намерих за метановите круиз контрол фабрично не се предлага.Заврях се като прасе в тикви в мрежата и от няколко марки се спрях на круиз контрол на Waeco.Хубаво ама немога да реша MS-400 или MS-700?Някакви идеи актуатора (серво механизма) по-добре да е електрически или вакуумен?
                      MULTIPLA 286.77D.3.0

                      Коментар


                        Здравейте!Днес огледах подробно табелата при двигателя и нещо доста се пообърках По документи и в действителност колата е G power, което предполага- 76 KWНо по табелата в моторния отсек Версия: 186AGB1A . Където и да го напиша излиза че е 70KWМного ще се зарадвам, ако в действителност е по-малката мощност - знаете защо :D Ако в действителност е така, то как да процедирам? Ето и снимка на самата табела:Поздрави!

                        Коментар


                          Ами зависи как е записано в големия талон от КАТ.А те го гледат от документите с които колата е влязла в страната, спецификациите според производителя в БГ няма кой да ги гледа.И моята има Евро 3, ама познай дали са го отбелязали в Пловдиския КАТ. Хем миналото лято е регистрирана и е тяхно задължение да го отбележат.Нали трябва да напълнят гушите на някой фирми.Ако по табела излиза друго и искаш да е както го пише те чака дълго и неприятно преживяване.
                          MULTIPLA 286.77D.3.0

                          Коментар


                            Ако по табела излиза друго и искаш да е както го пише те чака дълго и неприятно преживяване.Абсолютен филм те чака(по законния начин)иначе става лесно.
                            Kара фиат стило 1.2..16v.2002г.Преди Фиат пунто 1.2 8V,2001г,Опел кадет 1.6i(газ)1988г.Лада 1500 чиста!1977г.

                            Коментар


                              ако някой си мисли,че дори в кат да са писали евро3,няма да го огрее с намаляване на данъка.Мултиплата е 76кв-103коня
                              ГРИЖА СЕ ЗА ФИАТА

                              Коментар


                                nikos1954 написа:
                                ако някой си мисли,че дори в кат да са писали евро3,няма да го огрее с намаляване на данъка.Мултиплата е 76кв-103коня
                                Не всички са 76kW, но това е друга тема.А, че в БГ единственото за което има значение днес е данъка, не означава, че догодина няма да направят зони както в останалите Европейски страни.Преди няколко дни точно коментираха, че сме на чело в Европа по замърсяване с частици в големите градове и трябвало да се направи нещо.
                                MULTIPLA 286.77D.3.0

                                Коментар

                                Working...
                                X