Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Мултипла

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ами тъпата 405-ца (Peugeot) с нефабричен метан при 140 км/ч ми харчи 8,50 лв/100 км., а тоя змей направи 13,50Доста й станаха годинките на пържолината та реших да я сменям, иначе торсиона вози друго и не ми се разделя.Явно високите обороти на двигателчето при Мулти не прощават.Ще я видим тая работа, то ще си каже как ще се отразят някой интервенции, само да остане време.
    MULTIPLA 286.77D.3.0

    Коментар


      kik73bg написа:
      Какво и е на тази скорост
      Това ако го питаш в колата през това време, просто няма кой да те чуе, за да ти отговори. п.п. А в тази връзка искам да спомена нещо невероятно (за мен), което се случи на Италфеста тази година.Нарочно колата за първи път я карахме по магистралата със скорост между 120 и 130км/ч, за да засека така колко харчи.За мое огромно учудване, сметките показаха краен резултат от точно 4.94кг/100км.Общо изминатото разстояние беше 495.3км изминати с 24.46кг метан. Средната скорост в крайна сметка по борд излезе точно 83км/ч.Друг път пак ще го направя този тест, за да видя наистина ли гори около 5кг/100км при тази скорост, защото за мен е малко невероятно това нещо. :D
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        BO написа:
        kik73bg написа:
        Какво и е на тази скорост
        Това ако го питаш в колата през това време, просто няма кой да те чуе, за да ти отговори. п.п. А в тази връзка искам да спомена нещо невероятно (за мен), което се случи на Италфеста тази година.Нарочно колата за първи път я карахме по магистралата със скорост между 120 и 130км/ч, за да засека така колко харчи.За мое огромно учудване, сметките показаха краен резултат от точно 4.94кг/100км.Общо изминатото разстояние беше 495.3км изминати с 24.46кг метан. Средната скорост в крайна сметка по борд излезе точно 83км/ч.Друг път пак ще го направя този тест, за да видя наистина ли гори около 5кг/100км при тази скорост, защото за мен е малко невероятно това нещо. :D
        Здравей колега,разхода ти е напълно реален и нормален,аз имам подобен разход на извънградско като последния пробег на който я засякох беше Пловдив-Банско- качване до х.Вихрен-Банско-Пловдив,точно 390км. зареден метан 18,75кг. това е 4.8кг./100км.
        Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

        Коментар


          kik73bg написа:
          Какво и е на тази скорост
          5200 rpmи МНОГО ШУМ и друс-друсBO добре го е казал
          BO написа:
          kik73bg написа:
          Какво и е на тази скорост
          Това ако го питаш в колата през това време, просто няма кой да те чуе, за да ти отговори. ...

          Коментар


            Quietmadness написа:
            Ами тъпата 405-ца (Peugeot) с нефабричен метан при 140 км/ч ми харчи 8,50 лв/100 км., а тоя змей направи 13,50Доста й станаха годинките на пържолината та реших да я сменям, иначе торсиона вози друго и не ми се разделя.Явно високите обороти на двигателчето при Мулти не прощават.Ще я видим тая работа, то ще си каже как ще се отразят някой интервенции, само да остане време.
            На мен толкова ми дава в града при това не я и гася. Пълен догоре София-Варна изминах 471 км. при средна скорост по борда 103 км/ч. В отсечките наречени магистрала не съм падал под 140 . Проста сметка:27кг. *1.83=49,50лв. / 471км.=0.1051, т.е 10.50/100км.
            MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
            "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
            R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

            Коментар


              kik73bg написа:
              Пълен догоре София-Варна изминах 471 км. при средна скорост по борда 103 км/ч. В отсечките наречени магистрала не съм падал под 140 . Проста сметка:27кг. *1.83=49,50лв. / 471км.=0.1051, т.е 10.50/100км.
              На такъв разход кандисвам, ама още 3 лв. на 100 км. отгоре дето ми ги демострира моята не ми харесват.Ще трябва да си поговорим с онова дето бръмчи под капака, само да разкарам гадния вирус дето съм лепнал.
              MULTIPLA 286.77D.3.0

              Коментар


                На Калин мултиплата е след фейслифта и метановата му има по още един датчик за налягането и температурата на метана на самата рейка , което води до по-добо смесообразуване особенно в променливите режими на градско каране.
                FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                Коментар


                  Някой знае ли някъде да правят или как сам да го сътворя това "гумирано" покритие, което е върху част от пластмасите по таблото на Мултиплата?Бутоните са с такова например.Не че е проблем да го разкарам и да го пръсна с някакъв спрей и пак да стане "джиджано", ама ей така за "спорта" :D Може да е писано по темата, но неможах да го нацеля.
                  MULTIPLA 286.77D.3.0

                  Коментар


                    От няколко дена возилото има странен симптом.Карам си и всичко е Ок, по някое време като настъпя съединителя при смяна на предавките и вземе, че угасне.Взех да я наблюдавам и забелязах, че понякога оборотите падат почти до 0. В някой случаи се нормализират, в други, ако не пусна съединителя за това време замисля се и гасне.Някакви идеи
                    MULTIPLA 286.77D.3.0

                    Коментар


                      Най-вероятно стъпковия мотор се бъзика. И при мен по някога го има .
                      MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                      "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                      R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                      Коментар


                        Quietmadness написа:
                        От няколко дена возилото има странен симптом.Карам си и всичко е Ок, по някое време като настъпя съединителя при смяна на предавките и вземе, че угасне.Взех да я наблюдавам и забелязах, че понякога оборотите падат почти до 0. В някой случаи се нормализират, в други, ако не пусна съединителя за това време замисля се и гасне.Някакви идеи
                        Погледни дали педала на съединителя не е протъркал някой кабел - и като го натиснеш да го омасява.

                        Коментар


                          u_bo написа:
                          Quietmadness написа:
                          От няколко дена возилото има странен симптом.Карам си и всичко е Ок, по някое време като настъпя съединителя при смяна на предавките и вземе, че угасне.Взех да я наблюдавам и забелязах, че понякога оборотите падат почти до 0. В някой случаи се нормализират, в други, ако не пусна съединителя за това време замисля се и гасне.Някакви идеи
                          Погледни дали педала на съединителя не е протъркал някой кабел - и като го натиснеш да го омасява.
                          Къде има кабели покрай педала,за да ги протърка ,че и да ги омаси
                          MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                          "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                          R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                          Коментар


                            Re: Да опознаем Фиат Мултипла

                            nikos1954 написа:
                            Отдавна ми се искаше да си пуснем тема за Фиат Мултипла.Има вече много коли от този модел.Моля, всички притежаващи или притежавали от тези коли да бъдат съпричастни с темата.Има дизели,бензинови,на Метан,пропан-бутан.Вероятно всеки се е сблъсквал с някакъв проблем.Тук и сега му е времето да започнем да споделяме опит,знания,да си задаваме въпроси.Или пък да даваме отговори.Ще се радвам ако темата се развие.Понеже няма официален внос на тази марка в България,то и автосервизите нямат необходимия софтуер за диагностика.Та идеята е да си помагаме доколкото можем сами.Здраве на всички участници в нашия форум с уважение nikos.
                            Здравейте колеги, доста неща изчетох за този автомобил и съм се спрял на това - http://www.carmarket.bg/fiat-multipl...ересува ме нещо повече за подръжката на този мотор, разход, окачване, слаби места какво да гледам, тъй като в неделя мисля да отида да я огледам. За дизайна няма да говорим, мисля че има доста писано за това , но колата ми се струва доста практична за моите нужди а и не на последно място на жената много и харесва. Какъв е разхода на този автомобил, заводския вече го видях, интересува ме на хора които карат с нашта нафта, ускорение , евентуални изненади, ей такива работи. Благодаря на всички.
                            Огън в цилиндрите и яко гаражен тунинг

                            Коментар


                              Ако на жена ти това и харесва, представям си какви са ви мебелите в къщи шегичкам се ама не се удържах
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                              Коментар


                                Slavi_Lancia написа:
                                Ако на жена ти това и харесва, представям си какви са ви мебелите в къщи шегичкам се ама не се удържах
                                Не виждам с изказването си с какво си ми полезен, но ако искаш да ми видиш мебелите заповядай.
                                Огън в цилиндрите и яко гаражен тунинг

                                Коментар

                                Working...
                                X