Ами тъпата 405-ца (Peugeot) с нефабричен метан при 140 км/ч ми харчи 8,50 лв/100 км., а тоя змей направи 13,50Доста й станаха годинките на пържолината та реших да я сменям, иначе торсиона вози друго и не ми се разделя.Явно високите обороти на двигателчето при Мулти не прощават.Ще я видим тая работа, то ще си каже как ще се отразят някой интервенции, само да остане време.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Мултипла
Collapse
Заключена тема
X
X
-
kik73bg написа:Какво и е на тази скоростп.п. А в тази връзка искам да спомена нещо невероятно (за мен), което се случи на Италфеста тази година.Нарочно колата за първи път я карахме по магистралата със скорост между 120 и 130км/ч, за да засека така колко харчи.За мое огромно учудване, сметките показаха краен резултат от точно 4.94кг/100км.Общо изминатото разстояние беше 495.3км изминати с 24.46кг метан. Средната скорост в крайна сметка по борд излезе точно 83км/ч.Друг път пак ще го направя този тест, за да видя наистина ли гори около 5кг/100км при тази скорост, защото за мен е малко невероятно това нещо. :D
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:kik73bg написа:Какво и е на тази скоростп.п. А в тази връзка искам да спомена нещо невероятно (за мен), което се случи на Италфеста тази година.Нарочно колата за първи път я карахме по магистралата със скорост между 120 и 130км/ч, за да засека така колко харчи.За мое огромно учудване, сметките показаха краен резултат от точно 4.94кг/100км.Общо изминатото разстояние беше 495.3км изминати с 24.46кг метан. Средната скорост в крайна сметка по борд излезе точно 83км/ч.Друг път пак ще го направя този тест, за да видя наистина ли гори около 5кг/100км при тази скорост, защото за мен е малко невероятно това нещо. :D
Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
Коментар
-
u_bo
kik73bg написа:Какво и е на тази скоростBO написа:kik73bg написа:Какво и е на тази скорост...
Коментар
-
Quietmadness написа:Ами тъпата 405-ца (Peugeot) с нефабричен метан при 140 км/ч ми харчи 8,50 лв/100 км., а тоя змей направи 13,50Доста й станаха годинките на пържолината та реших да я сменям, иначе торсиона вози друго и не ми се разделя.Явно високите обороти на двигателчето при Мулти не прощават.Ще я видим тая работа, то ще си каже как ще се отразят някой интервенции, само да остане време.MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
kik73bg написа:Пълен догоре София-Варна изминах 471 км. при средна скорост по борда 103 км/ч. В отсечките наречени магистрала не съм падал под 140 . Проста сметка:27кг. *1.83=49,50лв. / 471км.=0.1051, т.е 10.50/100км.MULTIPLA 286.77D.3.0
Коментар
-
Някой знае ли някъде да правят или как сам да го сътворя това "гумирано" покритие, което е върху част от пластмасите по таблото на Мултиплата?Бутоните са с такова например.Не че е проблем да го разкарам и да го пръсна с някакъв спрей и пак да стане "джиджано", ама ей така за "спорта" :D Може да е писано по темата, но неможах да го нацеля.MULTIPLA 286.77D.3.0
Коментар
-
От няколко дена возилото има странен симптом.Карам си и всичко е Ок, по някое време като настъпя съединителя при смяна на предавките и вземе, че угасне.Взех да я наблюдавам и забелязах, че понякога оборотите падат почти до 0. В някой случаи се нормализират, в други, ако не пусна съединителя за това време замисля се и гасне.Някакви идеиMULTIPLA 286.77D.3.0
Коментар
-
Най-вероятно стъпковия мотор се бъзика. И при мен по някога го има .MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
u_bo
Quietmadness написа:От няколко дена возилото има странен симптом.Карам си и всичко е Ок, по някое време като настъпя съединителя при смяна на предавките и вземе, че угасне.Взех да я наблюдавам и забелязах, че понякога оборотите падат почти до 0. В някой случаи се нормализират, в други, ако не пусна съединителя за това време замисля се и гасне.Някакви идеи
Коментар
-
u_bo написа:Quietmadness написа:От няколко дена возилото има странен симптом.Карам си и всичко е Ок, по някое време като настъпя съединителя при смяна на предавките и вземе, че угасне.Взех да я наблюдавам и забелязах, че понякога оборотите падат почти до 0. В някой случаи се нормализират, в други, ако не пусна съединителя за това време замисля се и гасне.Някакви идеиMULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Re: Да опознаем Фиат Мултипла
nikos1954 написа:Отдавна ми се искаше да си пуснем тема за Фиат Мултипла.Има вече много коли от този модел.Моля, всички притежаващи или притежавали от тези коли да бъдат съпричастни с темата.Има дизели,бензинови,на Метан,пропан-бутан.Вероятно всеки се е сблъсквал с някакъв проблем.Тук и сега му е времето да започнем да споделяме опит,знания,да си задаваме въпроси.Или пък да даваме отговори.Ще се радвам ако темата се развие.Понеже няма официален внос на тази марка в България,то и автосервизите нямат необходимия софтуер за диагностика.Та идеята е да си помагаме доколкото можем сами.Здраве на всички участници в нашия форум с уважение nikos.Огън в цилиндрите и яко гаражен тунинг
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар