Здр., по стъкла е 2001г., но се води 2003г. с новата емблема и аз не съм сигурен коя е. Знам че е течна фаза, защото е с някакъв разпределител, няма изпарител и е Виале. Ходох и до един сервиз за течна фаза, ама неможаха да намерят букса за диагностика и мисля да ходя до сервиза на Фиат за диагностика. Там казаха че могат да я закачат на комп., но не могат да ми кажат, ако е ниско налягането дали е от помпата или от разпеделителя. А за още не смея да пипам, това ми е първата кола с газ и с метан не съм имал. За новия модел ми казаха, че и на моята мога да да и сложа такава маска. Всичко било на болчета . Доколкото разбирам от вас във форома, метана и течната фаза са доста сходни или бъркам?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Мултипла
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Бронята може и да пасне ама за фаровете трябва да смениш и калниците и става безмислено упражнението.След един бърз поглед на мануала видях че:-помпата ти е при бутилката , трябва да подава минимум 5 бара;-регулатора за налягането на газта трябва да дава 5 бара постоянно налягане към дюзите;-филтъра за газта трябва да е някъде зад зареждачката;Коригирах се леко ,че не бях превел внимателно.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Здр., значи от филтъра не може да е. В сервиза за газовите (течна фаза) казаха, че 90% е от помпата. Ама ми се искаше да чуя и още едно, две мнения. Чудя се какъв е процента да е от дюзите или разпределителя. А за новата маска трябва и калници и капак и маска, цяла предница , а и няма да е същата . Новата маска е хубава, ама не е за Мултипла :D . Някои боядисвал ли е пластмасите, ще държи ли боята на тая пластмаса
Коментар
-
Никакви процедуи не са правили, но аз днеска им се обадих и отидох да свалят бутилките и да видят помпата. Ще чакам да се обадят и дакажат какво е положението. Но наистина най-много дефектират помпите, лошото е че не им дават много живот с нашите горива. Така че ще видим с какво ще се сблъскам.
Коментар
-
pincho написа:Пoздрави на феновете на Multipla.От доста време съм хвърлил око на возилото и по специално метановото (карам 8 години на метан и съм доволен). Даже съм решил да похарча пари за по-новата, че все взимам коли над 10г. Терзае ме следното: Има ли съществени разлики м/у старата версия и тази с фейслифта?Имам предвид само ламарините ли са опънати или има разлики по двигател, ходова част?Вълнува ме като подръжка дали имат разлика. Смятам, че разходите за гориво и подръжка са по важни от цената на колата.Дали има гадни номера дето производителите ги обичат, нещо уникално за модела, което само те си го произвеждат и са му тряснали една хубава цена. Намират ми се разни познати по сервизи и магазини, но по стара българска традиция ми отговориха сещате се "За к’во ти е това ... и т.н."Реших, че тук е мястото за тези въпроси, както казва българския народ "... питай патило".Предварително благодарности на отзовалите сеMULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Здравейте :D от година и половина карам мултипла на метан и съм много доволна, преди месец обаче ми се прецака двигателя и ми го ремонтира приятел. До тук добре но за да настрои правилно двигателя ми трябват пети за зацепване на ангренажен ремък. Знаете ли в София някъде дали биха ми услужили за един ден или да и ги дадът под наем или нещо от сорта
Коментар
-
moni-300 написа:Здр., има ли вариант 195/65/15ц. и джатите са метални да не закача отзад в подкалника, без да се слагат фланци.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
u_bo
дясната предна пружина се търка в пластмасовия подкалник - нищо работа, но създава гаден шум при минаване през неравности.Някой да е решавал подобен проблем?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар