Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Мултипла

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Здр., по стъкла е 2001г., но се води 2003г. с новата емблема и аз не съм сигурен коя е. Знам че е течна фаза, защото е с някакъв разпределител, няма изпарител и е Виале. Ходох и до един сервиз за течна фаза, ама неможаха да намерят букса за диагностика и мисля да ходя до сервиза на Фиат за диагностика. Там казаха че могат да я закачат на комп., но не могат да ми кажат, ако е ниско налягането дали е от помпата или от разпеделителя. А за още не смея да пипам, това ми е първата кола с газ и с метан не съм имал. За новия модел ми казаха, че и на моята мога да да и сложа такава маска. Всичко било на болчета . Доколкото разбирам от вас във форома, метана и течната фаза са доста сходни или бъркам?

    Коментар


      ААА забравих да напиша за разхода. Още не знам, не съм я засичал. Не е в релси и сипвам по малко, ако е наложи да я свалям. А и много често превключва на бензин, което е отговора и на други въпрос (бензин / газ)

      Коментар


        Бронята може и да пасне ама за фаровете трябва да смениш и калниците и става безмислено упражнението.След един бърз поглед на мануала видях че:-помпата ти е при бутилката , трябва да подава минимум 5 бара;-регулатора за налягането на газта трябва да дава 5 бара постоянно налягане към дюзите;-филтъра за газта трябва да е някъде зад зареждачката;Коригирах се леко ,че не бях превел внимателно.
        FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

        Коментар


          Здр., значи от филтъра не може да е. В сервиза за газовите (течна фаза) казаха, че 90% е от помпата. Ама ми се искаше да чуя и още едно, две мнения. Чудя се какъв е процента да е от дюзите или разпределителя. А за новата маска трябва и калници и капак и маска, цяла предница , а и няма да е същата . Новата маска е хубава, ама не е за Мултипла :D . Някои боядисвал ли е пластмасите, ще държи ли боята на тая пластмаса

          Коментар


            Освен да се "чудят" в сервиза , някаква друга процедура не направиха ли ?
            FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

            Коментар


              Никакви процедуи не са правили, но аз днеска им се обадих и отидох да свалят бутилките и да видят помпата. Ще чакам да се обадят и дакажат какво е положението. Но наистина най-много дефектират помпите, лошото е че не им дават много живот с нашите горива. Така че ще видим с какво ще се сблъскам.

              Коментар


                pincho написа:
                Пoздрави на феновете на Multipla.От доста време съм хвърлил око на возилото и по специално метановото (карам 8 години на метан и съм доволен). Даже съм решил да похарча пари за по-новата, че все взимам коли над 10г. Терзае ме следното: Има ли съществени разлики м/у старата версия и тази с фейслифта?Имам предвид само ламарините ли са опънати или има разлики по двигател, ходова част?Вълнува ме като подръжка дали имат разлика. Смятам, че разходите за гориво и подръжка са по важни от цената на колата.Дали има гадни номера дето производителите ги обичат, нещо уникално за модела, което само те си го произвеждат и са му тряснали една хубава цена. Намират ми се разни познати по сервизи и магазини, но по стара българска традиция ми отговориха сещате се "За к’во ти е това ... и т.н."Реших, че тук е мястото за тези въпроси, както казва българския народ "... питай патило".Предварително благодарности на отзовалите се
                Мисля да продавам моята ,но май ще ти дойде новичка 2005 год.,ама тя новата от тогава започва.Иначе няма никаква разлика по ходова част и мотор,освен във фейса.
                MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                Коментар


                  Здравейте :D от година и половина карам мултипла на метан и съм много доволна, преди месец обаче ми се прецака двигателя и ми го ремонтира приятел. До тук добре но за да настрои правилно двигателя ми трябват пети за зацепване на ангренажен ремък. Знаете ли в София някъде дали биха ми услужили за един ден или да и ги дадът под наем или нещо от сорта

                  Коментар


                    Ами знам един майстор, ама незнам дали ще ги даде, утре ще го питам какви са вариантите. Мултиплата в движение ли е или не сте я зацепили изобщо.

                    Коментар


                      Да в движение е, но не работи на 100 процента. Карам я така поне месец, но не е същата. Ако не ги дава ще те помоля за някаква връзка с него.

                      Коментар


                        Здр., Дружба в Тих Труд. Ще търсиш Дани 0888990894

                        Коментар


                          Здр., има ли вариант 195/65/15ц. и джатите са метални да не закача отзад в подкалника, без да се слагат фланци.

                          Коментар


                            moni-300 написа:
                            Здр., има ли вариант 195/65/15ц. и джатите са метални да не закача отзад в подкалника, без да се слагат фланци.
                            Да. Миналата година карах с такива гуми и не закача.Най-вероятно джантите не са от Мултипла и за това имаш проблем.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              дясната предна пружина се търка в пластмасовия подкалник - нищо работа, но създава гаден шум при минаване през неравности.Някой да е решавал подобен проблем?

                              Коментар


                                Значи или подкалника е от друг модел или не е захванат правилно.Търсиш ли още джанти от мултипла?
                                FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                                Коментар

                                Working...
                                X