Здравейте,така или иначе вече поръчах съединител комплект,днес го получих и утре съм на сервис.Няма промяна в усилието с старото и новото жило все е тежко.Колкото до педала на него самия няма хищо освен самата кука,която е закревена в горния край като на "Г".Утре най-много в други ден ще пиша за резолтата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Мултипла
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Shadowandust написа:Здравейте,така или иначе вече поръчах съединител комплект,днес го получих и утре съм на сервис.Няма промяна в усилието с старото и новото жило все е тежко.Колкото до педала на него самия няма хищо освен самата кука,която е закревена в горния край като на "Г".Утре най-много в други ден ще пиша за резолтата.MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Nikolow написа:Я сподели колко пaри съединителя и от къде ?Оборудвaх се вече и с индикaторен чaсовник . Нaпрaвих и стойкa която се нaвивa нa мястото нa свещa.Плaнките зa фиксирaне нa зъбните колелетa и петите сa нaлични , сaмо трябвa дa нaмеря време.MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Голям майтап в събота.Ходих на автопазара в село Труд, Пловдивско. Идеята беше да открия читава Мултипла или Добло. След няколко автокъщи взе да ми спада ентусиазма. Не бях открил нито една Мултипла, а видях цели седем РТ Круйзъра, които считах за много по-рядко срещани и екзотични автомобили. Накрая влизам в поредната автокъща и О, чудо - пред мен Мултипла. Залепнах на прозорците да надничам като палестинско сираче. В този момент идва собственика и с усмихната физиономия ми казва "А, тази е моята, не се продава при никакви обстоятелства". Същото нещо се повтори в още две автокъщи. В следваща автокъща, почти без желание, разглеждах едно изстрадало Добло, но ми казаха да изчакам собственика, че бил някъде. След десетина минути спира поредната Мултипла, от нея слиза човек, пак усмихнат и ме пита какво желая. Идеше ми да му кажа, че желая единствено ключовете от неговата кола и да не ме занимава повече. Та, така. Четирима от автоджамбазите в село Труд, които могат да карат каквато си поискат кола, бяха избрали да карат Мултипла и не си продават колите, колкото и да се пазариш.Стискайте палци. Утре ще ходя да гледам една Мултипла, която е в автокъща, но не е на собственика, а просто СЕ ПРОДВА! :D
Коментар
-
Здравейте,от днес съм с нов съединител комплект на ЛУК,няма нищо общо с стария,педала е като откачен минимално усилие на натискане.За цена на части и труд няма да споменавам,но съм доволен.Койтоиска подробности на лични.Мисля да си ремонтирам старото жилопо съвет на майстора,защото е по качествено.Поздрави!Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
Коментар
-
biker_81 написа:Колеги и аз си търся читава метанова мултипла.Ако някой реши да продава неговата или мерне някъде хубава такава моля да пише едно л.с.MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
popov308 написа:Голям майтап в събота.Ходих на автопазара в село Труд, Пловдивско. Идеята беше да открия читава Мултипла или Добло. След няколко автокъщи взе да ми спада ентусиазма. Не бях открил нито една Мултипла, а видях цели седем РТ Круйзъра, които считах за много по-рядко срещани и екзотични автомобили. Накрая влизам в поредната автокъща и О, чудо - пред мен Мултипла. Залепнах на прозорците да надничам като палестинско сираче. В този момент идва собственика и с усмихната физиономия ми казва "А, тази е моята, не се продава при никакви обстоятелства". Същото нещо се повтори в още две автокъщи. В следваща автокъща, почти без желание, разглеждах едно изстрадало Добло, но ми казаха да изчакам собственика, че бил някъде. След десетина минути спира поредната Мултипла, от нея слиза човек, пак усмихнат и ме пита какво желая. Идеше ми да му кажа, че желая единствено ключовете от неговата кола и да не ме занимава повече. Та, така. Четирима от автоджамбазите в село Труд, които могат да карат каквато си поискат кола, бяха избрали да карат Мултипла и не си продават колите, колкото и да се пазариш.Стискайте палци. Утре ще ходя да гледам една Мултипла, която е в автокъща, но не е на собственика, а просто СЕ ПРОДВА! :D
Коментар
-
popov308 написа:popov308 написа:Голям майтап в събота.Ходих на автопазара в село Труд, Пловдивско. Идеята беше да открия читава Мултипла или Добло. След няколко автокъщи взе да ми спада ентусиазма. Не бях открил нито една Мултипла, а видях цели седем РТ Круйзъра, които считах за много по-рядко срещани и екзотични автомобили. Накрая влизам в поредната автокъща и О, чудо - пред мен Мултипла. Залепнах на прозорците да надничам като палестинско сираче. В този момент идва собственика и с усмихната физиономия ми казва "А, тази е моята, не се продава при никакви обстоятелства". Същото нещо се повтори в още две автокъщи. В следваща автокъща, почти без желание, разглеждах едно изстрадало Добло, но ми казаха да изчакам собственика, че бил някъде. След десетина минути спира поредната Мултипла, от нея слиза човек, пак усмихнат и ме пита какво желая. Идеше ми да му кажа, че желая единствено ключовете от неговата кола и да не ме занимава повече. Та, така. Четирима от автоджамбазите в село Труд, които могат да карат каквато си поискат кола, бяха избрали да карат Мултипла и не си продават колите, колкото и да се пазариш.Стискайте палци. Утре ще ходя да гледам една Мултипла, която е в автокъща, но не е на собственика, а просто СЕ ПРОДВА! :DMULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Преди кризата трудно се намираше добре поддържан автомобил , а сега пък съвсем.Поята я вземах 2009г. карана 6 години .Състояние:-никаква ръжда и досега;-свършили носачи;-свършили тампони на стабилизиращата;-скъсани тампони на макферсона;всички накладки , дискове и барабани и маркучи по спирачната система бяха за смяна;-скъсан тампон на двигателя;- ремъци и ролки за смяна , бяха оригиналните от завода както е излязла;-гуми като на болид от Ф1;-всички течности и масла за смяна;-лагер на съединителя който си вие леко и досега, съединителя обаче е добре и до днес.Италианеца я е карал докато му е дошло първото скъпо обслужване и ремонт и се е отказал от нея за да си купи нещо друго.Ако я беше обслужил и ремонтирал щеше да я ползва поне още 4 години или около 120К километра до следващото голямо обслужване и ремонти.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Току що направих извадка за Мултиплата.До този момент всички разходи по поправка/обслужване/обгрижване след покупката - демек първоначалното обслужване (включвам регистрацията в КАТ) ми възлизат на точно 2.708,30лвA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар