lhglubo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Мултипла
Collapse
Заключена тема
X
X
-
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
-
lhglubo написа:peio написа:здравейте колеги отскоро съм собственик на Multipla 1.9 jtd уникална кола. днеска се сблъсках със следния проблем до сега не бях пускал пръскалката на задната чистачка при проба вместо да пръсне на задния прозорец водата изтече долу до педала на съединителя моля някой ако се е сблъскал със същия проблем да сподели как е оправил проблема благодаря предварително.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Nikolow написа:ВО дaй фaйловете дa видя къде ги дaвaт деветте бaрa!Колегите с LPG версиятa ще кaжaт ли кaкъв рaзход имaт.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Въобще не става дискусия в темата , говорим си с ВО само.Да ,наистина метановия редуктор при различните налягания в бутилките дава работно налягане към рейката в диапазона 6 - 9.5 бара.Явно аз съм сбъркал като мерихме налягането , защото очаквах налягане един бар според дюзата , и 100 psi съм ги вземал за една атмосфера.Много хора даваха акъл тогава.Като му дойде времето ще го мерна пак с уреда за мерене на компресия в цилиндрите.Данни за редуктора пройзвеждан в сегашния му вид има тук:http://www.metatron.it/fileadmin/tem...tasheet_en.pdf Поразчетох се из фиатските форуми и се оказа че доста хора имат същия проблем с неравномерна работа на метан при студен двигател.В повечето случаи се оказва омаслени дюзи.Говори се за цена на оригинален филтър в порядъка на 60-80 евро.Заместител се оказва филтрон PM 999/7 . Препоръчват смяна на месец , два максимум.http://www.filtron.pl/ru/index.php?idp=35Косер внасят филтрон , ще им звъня да видим имат ли го.Намерил съм и един промишлен филтър от пневматична машина , отделя масло и конденз, ама не съм измислил как и къде да го монтирам и е краен вариант.Другото което ми направи впечетление е , че има много оплаквания от електрониката на генератора, и аз съм сменял , явно е "детска болест" на модела.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Интересувах се от смяната на филтъра в редуктора и ми заявиха, в една от фирмите, които монтират газови системи Фобус, че могат да сменят филтъра и го имат на склад. Не съм се интересувал повече колко пари струва и т.н.Филтърът по оригинален номер струва 40 Евро. Не ми се вярва все пак да е чак толкова скъп. За сега нямам никакви аномалии при работата на метан и за това нищо няма да пипам. А да се препоръчва смяната на месец-два е много пресилено, мега пресилено. По сервизно ръководство редуктора се води необслужваем. Демек няма въобще изискване на определен километър да сменяш въпросния филтър, още повече пък на 1-2 месеца.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Необслужваем и несменяем са две различни неща.Оригиналния филтър е съвсем друг тип в сравнение с хартиения на филтрон.Оригиналния е подобен на тези които се слагат на стоматологичните компресори,хваща един микрон частици и други ала бала извънземни технологии.За тях има практика да ги мият в бензин ама няма голям ефект.Питай някой стоматолог познат дали не сменя филтъра на компресора си !Филтронския не трябва да се оставя дълго време защото при това налягане има вероятност да се надроби и да иде всичко в дюзите,не че му свършва живота.Все пак всеки сам си решава с какво да кара.Моята от както я вземах е с махнат филтър , защото се беше полуразпаднал и омаслен.Нищо фатално не се е случило досега.Проблема с омаслените дюзи идва от това ,че маслото за компресорите на метанстанциите е специфично и много скъпо.И както може да се очаква родния гений го е заменил с друго не толкова подходящо но затова пък по-евтино.Дефекта на ефекта е ,че освен метан ни наливат и по малко масълце в бутилките.Косер го имат филтрона pm 999/7 на цена 1,5 лв.Ще го взема тези дни и ще видя пасва ли.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Тук:http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=2783208 (иска регистрация)има още едно eLearn ръководство за Мултипла.От едно бързо преглеждане:-Минималното налягане на бутилките при които работи метановата е 14 бара.-Налягане след редуктора около 10 бара.-Характеристики на соленоидите на клапаните по метановото трасе.-Характеристики на датчика за високо налягане 250(200)-0 бара.-Характеристика на температурен и датчик за налягане монтирани на рейката (които ги имат тези датчици , след май месец 2004г)-Характеристика на метановите дюзи.На първо четене това е по метановата уредба.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
И това ръководство го знам наизуст вече. Няма секция която да не съм прочел. :D Само не си спомням за числата за датчика за налагането в рейла.Дай път към характеристиката му.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Test > 10 ENGINE UNIT > 1058 GAS CIRCUIT > 1058OF METHANE TEMPERATURE AND PRESSURE SENSOR CHECK Другия въпрос , гледам фазите на газоразпределението при 185В6 (евро 3) двигателя са променени с 4 градуса.Пройзводителите на фиксатори за коляновия вал дават в описанието , че се ползват за 178В3 , 182А4 , 182А6 и182В6 двигатели.Дали е така или са ги осреднили градусите за да може да се ползват и за четирите модела ?FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Кое е еднакво , фиксаторите ли?Може и да не е точно така защото в някои сайтове има скици на такива пети и има разминавания.Аз имам струговани фиксатори обаче все още не съм им сложил шпонки точно пради тази причина , никъде не намерих достоверни данни за това на колко градуса трябва да са.Има и друг вариант ама трябва да се виждат валовете.Смукателния почва да отваря точно в ГМТ , а изпускателния затваря точно в ДМТ.Тук са описани градусите:Technical Data > PROJECT DESCRIPTION AND S... > ENGINE > Timing anglesFIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Добре де, ако фиксаторите са еднави за четирите модела ДВГ това означава , че шпонковия канал на разпределителния вал е направен според модела на двигателя. Което ме съмнява.Трябва да се види EPER какво дава за разпределителните валове на А6 и В6 двигателите!Видях вече:http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...аловете са еднакви , така че трябват различни пети за CF2 и CF3 двигателя.Както и да го мисля все така излиза.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар