Този уикенд имах възможност да се повозя на въпросния автомобил малко извънградско и да събера още впечатления.Та накратко бъдещите собственици да се съобразяват с няколко детайла.- Доста тромав автомобил. Разчитах на прословутия 1.6 двигател но въпреки това едвам се движи колата. Аз не искам нещо кой знае какво от нея. Ясно е, че ще трябва да се въобразяваш с наклона на пътя спрямо изпреварването. Ама на магистралата по едно изкачване около Вакарел, както си карах с 95км/ч настигнах два камиона, каращи с около 1-2км/ч по-ниска скорост от мен и се наложи да ги изпреварвам.Върнах 4-та и оборотомера около 4000 оборота. Газ до долу. Да ама тази пущина не мърда. След 3-4 секунди зад мен се наредиха още 3-4 коли, които ме чакат да изпреваря. Аз държа газта докрай около 4000 оборота, а това нещо си е променило скоростта от преди изпреварването до този момент (след 10 секунди) с има няма 2-3км/ч) Натоварена кола с убит двигател = на горното изживяване.След това се катерихме по планини около Боровец. По ония наклони ако спадна от 70 на 50км/ч ме хващаше яд, защото след това ми трябваше не малко път, за да вдигна 60-70км/ч. :D - Няма багажник. За 5-6 човека, колкото седалки има в тази кола, няма къде да им съберете багажа. Багажника е горе долу на половината на Пунтото сигурно. Имайте го предвид, ако някой се е заблудил, че може да сложи кой знае какво в този багажник. Дефакто 6 човека се събират, ама техните 3 куфара не може :P Иначе в крайна сметка на хартия разходката излезе с около 60% по-евтина, смятайки парите за горивото, в сравнение с дизелово БМВ.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Мултипла
Collapse
Заключена тема
X
X
-
emzo написа:BO написа:разходката излезе с около 60% по-евтина, смятайки парите за горивото, в сравнение с дизелово БМВ.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Както ти е писал ЕМЦО -пълно щастие НЯМА. И аз като се метнах от дизела на нея много ме нервеше тази тромавост,но се свиква.Сменяш предавки и повечко газ и стават нещата.Относно багажника-не знам как не си събрал 3 куфара. Аз събирам 2 големи куфара,сак,количка и още много торби с джунджурии.MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
u_bo
Коментар
-
u_bo
-
Едно въпросче и от новака във форума: След като отдавна харасвам Мултипла, като красив /а не грозен/ и авангарден автомобил, най-накрая седнах да го покарам. Сега вече съм влюбен в него. Единствено ми направи впечатление, че спира малко по-слабо от моя Фиат Пунто 1995 г. Но все пак Мултиплата, която карах, беше със съвсем нови и нелегнали накладки. Въпросът ми е - Мит ли са по-слабите спирачки на Мултипла и някой има ли проблеми в тази насока. За сравнение, пикапа ми Нисан Навара също спираше много мудно, но той беше с барабани отзад. За съжаление го продадох....
Коментар
-
Барабаните отзад нямат такова отношение чак към това как усещаш колата при нормално спиране.По-скоро при теб е било важно това, че колата е с нови дискове и/или накладки. Като слегнат, тогава ще спира нормално.Дири бих казал, че си спира относително добре, като за нормално каране на такъв вид автомобил.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
u_bo написа:с МЕС 1.1 се вързахме последно, с ЕЛМ-асамо с горното ЕКУ има връзка, но когато се превключи на метан - не отчита времената на дюзите.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
u_bo
Nikolow написа:u_bo написа:с МЕС 1.1 се вързахме последно, с ЕЛМ-асамо с горното ЕКУ има връзка, но когато се превключи на метан - не отчита времената на дюзите.
Коментар
-
В една яхоу група в която се обсъждаше маетанката мултипла бяха пуснали дефиниции за метатрона за унидиаг софтуера.Та там имаше изказвания , че са се свързали и дефинициите са точни.С ККL кабел.В коя предишна версия на фес или мес има дефиниции за метатрона, аз видях само в мес 1,0 и 1,1 , във фес 3,6 няма .Отделен е въпроса че самия мес иска само платена версия за метановия комп , а на цената на мес и кабела мога да си взема нов датчик.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Метан компа ми е 5D0 Metatron.Датчика отпред на редуктора е 0-200 бара.Може аз някъде да не съм се изразил правилно но досега метановия комп не съм успял да го вържа.Първо за FES , там до последната 3,6 версия дефиниции за метановите компове няма.На MES 1.0 вече има за 5D0/EOBD.Обаче с ELM кабел и MES връзка не става.Отделно да спомена че се иска платена версия а не FREE за този комп,но така или иначе първо прави връзката и после ви казва ,че ви трябва платената версия.Според мен е по лесно да се намерят характеристиките на датчика който е на редуктора и да се замери с мултицет.Единственото което не можем да видим в менюто за бензиновия комп са точно налягането и температурата на метана и времената на метановите дюзи.Това което почна да прави моята сега като застуди е че като запаля и е студена, няма мощност на метан , от паркинга излизам на полусъединител с много газ, след 100 метра на права отсечка на втора с много газ колата се оправя,все едно се отпушва.Съмнява ме датчика за температурата на газта или другото което ме каза Янко е , че може да е масло по дюзите , което им пречи. Като потракат малко се стоплят и маслото се разкарва.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар