Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Мултипла

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Този уикенд имах възможност да се повозя на въпросния автомобил малко извънградско и да събера още впечатления.Та накратко бъдещите собственици да се съобразяват с няколко детайла.- Доста тромав автомобил. Разчитах на прословутия 1.6 двигател но въпреки това едвам се движи колата. Аз не искам нещо кой знае какво от нея. Ясно е, че ще трябва да се въобразяваш с наклона на пътя спрямо изпреварването. Ама на магистралата по едно изкачване около Вакарел, както си карах с 95км/ч настигнах два камиона, каращи с около 1-2км/ч по-ниска скорост от мен и се наложи да ги изпреварвам.Върнах 4-та и оборотомера около 4000 оборота. Газ до долу. Да ама тази пущина не мърда. След 3-4 секунди зад мен се наредиха още 3-4 коли, които ме чакат да изпреваря. Аз държа газта докрай около 4000 оборота, а това нещо си е променило скоростта от преди изпреварването до този момент (след 10 секунди) с има няма 2-3км/ч) Натоварена кола с убит двигател = на горното изживяване.След това се катерихме по планини около Боровец. По ония наклони ако спадна от 70 на 50км/ч ме хващаше яд, защото след това ми трябваше не малко път, за да вдигна 60-70км/ч. :D - Няма багажник. За 5-6 човека, колкото седалки има в тази кола, няма къде да им съберете багажа. Багажника е горе долу на половината на Пунтото сигурно. Имайте го предвид, ако някой се е заблудил, че може да сложи кой знае какво в този багажник. Дефакто 6 човека се събират, ама техните 3 куфара не може :P Иначе в крайна сметка на хартия разходката излезе с около 60% по-евтина, смятайки парите за горивото, в сравнение с дизелово БМВ.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      BO написа:
      разходката излезе с около 60% по-евтина, смятайки парите за горивото, в сравнение с дизелово БМВ.
      Еми няма пълно щастие. Ама % икономия си заслужава минуса.п.с. 3та, 2ра, кво я мъчиш на 4та , това да не ти е дизел
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        emzo написа:
        BO написа:
        разходката излезе с около 60% по-евтина, смятайки парите за горивото, в сравнение с дизелово БМВ.
        Еми няма пълно щастие. Ама % икономия си заслужава минуса.п.с. 3та, 2ра, кво я мъчиш на 4та , това да не ти е дизел
        Че аз ако на 100км/ч и ръгна 3-та тя ще влезне в лютеницата, която я няма де Ма тази кола дали ще е на 4000 или на 6000 оборота е все тая. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05Качи се в едно такова "чудо" и ще ме разбереш, че освен да бръмчи, фокус не става
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          Както ти е писал ЕМЦО -пълно щастие НЯМА. И аз като се метнах от дизела на нея много ме нервеше тази тромавост,но се свиква.Сменяш предавки и повечко газ и стават нещата.Относно багажника-не знам как не си събрал 3 куфара. Аз събирам 2 големи куфара,сак,количка и още много торби с джунджурии.
          MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
          "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
          R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

          Коментар


            с МЕС 1.1 се вързахме последно, с ЕЛМ-асамо с горното ЕКУ има връзка, но когато се превключи на метан - не отчита времената на дюзите.
            Прикачени файлове

            Коментар


              МЕС 1.1 наследника на FES ли е?
              FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

              Коментар


                Nikolow написа:
                МЕС 1.1 наследника на FES ли е?
                Multi Ecu Scan - да

                Коментар


                  Ново впечатление - по-лесно сменяване на крушка на къс фар от преди фейс лифотва Мултипла не знам да има. :D
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    Едно въпросче и от новака във форума: След като отдавна харасвам Мултипла, като красив /а не грозен/ и авангарден автомобил, най-накрая седнах да го покарам. Сега вече съм влюбен в него. Единствено ми направи впечатление, че спира малко по-слабо от моя Фиат Пунто 1995 г. Но все пак Мултиплата, която карах, беше със съвсем нови и нелегнали накладки. Въпросът ми е - Мит ли са по-слабите спирачки на Мултипла и някой има ли проблеми в тази насока. За сравнение, пикапа ми Нисан Навара също спираше много мудно, но той беше с барабани отзад. За съжаление го продадох....

                    Коментар


                      Барабаните отзад нямат такова отношение чак към това как усещаш колата при нормално спиране.По-скоро при теб е било важно това, че колата е с нови дискове и/или накладки. Като слегнат, тогава ще спира нормално.Дири бих казал, че си спира относително добре, като за нормално каране на такъв вид автомобил.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        u_bo написа:
                        с МЕС 1.1 се вързахме последно, с ЕЛМ-асамо с горното ЕКУ има връзка, но когато се превключи на метан - не отчита времената на дюзите.
                        С ELM кабел и аз се връзвам с бензиновия комп, но не прави връзка с метановия.Из англоезичните сайтове четох ,че метатрона иска KKL кабел.Някой пробвал ли е вече, да не купувам напразно кабел?Бензиновите дюзи не ги отчита като мине на метан защото те спират да работят и почват метановите,ама за тях си отговаря вече другия комп явно и времената не се показват.Някой знае ли датчика който е на метановия редуктор само за налягане ли е или и за температура. Като гледам буксата му е с три крачета така че е възможно да е комбиниран.Датчика за температурата на входящия въздух къде се намира може ли да каже някой ?
                        FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                        Коментар


                          Nikolow написа:
                          u_bo написа:
                          с МЕС 1.1 се вързахме последно, с ЕЛМ-асамо с горното ЕКУ има връзка, но когато се превключи на метан - не отчита времената на дюзите.
                          С ELM кабел и аз се връзвам с бензиновия комп, но не прави връзка с метановия.Из англоезичните сайтове четох ,че метатрона иска KKL кабел.Някой пробвал ли е вече, да не купувам напразно кабел?Бензиновите дюзи не ги отчита като мине на метан защото те спират да работят и почват метановите,ама за тях си отговаря вече другия комп явно и времената не се показват.Някой знае ли датчика който е на метановия редуктор само за налягане ли е или и за температура. Като гледам буксата му е с три крачета така че е възможно да е комбиниран.Датчика за температурата на входящия въздух къде се намира може ли да каже някой ?
                          Къде го чете това за ККЛ? Пробвах но тогава не се върза с нищо, но пък бях с по-стари версии на софт-а.

                          Коментар


                            В една яхоу група в която се обсъждаше маетанката мултипла бяха пуснали дефиниции за метатрона за унидиаг софтуера.Та там имаше изказвания , че са се свързали и дефинициите са точни.С ККL кабел.В коя предишна версия на фес или мес има дефиниции за метатрона, аз видях само в мес 1,0 и 1,1 , във фес 3,6 няма .Отделен е въпроса че самия мес иска само платена версия за метановия комп , а на цената на мес и кабела мога да си взема нов датчик.
                            FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                            Коментар


                              Добре де, нали казахте по-рано, че се връзвате за метана?С ФЕС-а не може да се върже за метан-а. Пробвано. Също така и с Унидиаг-а. Поне не не Е3.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                Метан компа ми е 5D0 Metatron.Датчика отпред на редуктора е 0-200 бара.Може аз някъде да не съм се изразил правилно но досега метановия комп не съм успял да го вържа.Първо за FES , там до последната 3,6 версия дефиниции за метановите компове няма.На MES 1.0 вече има за 5D0/EOBD.Обаче с ELM кабел и MES връзка не става.Отделно да спомена че се иска платена версия а не FREE за този комп,но така или иначе първо прави връзката и после ви казва ,че ви трябва платената версия.Според мен е по лесно да се намерят характеристиките на датчика който е на редуктора и да се замери с мултицет.Единственото което не можем да видим в менюто за бензиновия комп са точно налягането и температурата на метана и времената на метановите дюзи.Това което почна да прави моята сега като застуди е че като запаля и е студена, няма мощност на метан , от паркинга излизам на полусъединител с много газ, след 100 метра на права отсечка на втора с много газ колата се оправя,все едно се отпушва.Съмнява ме датчика за температурата на газта или другото което ме каза Янко е , че може да е масло по дюзите , което им пречи. Като потракат малко се стоплят и маслото се разкарва.
                                FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                                Коментар

                                Working...
                                X