Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Мултипла

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    развитие по темата

    Здравейте.Преди 2 дена огледах колата и останах ужасен Първо ,че беше ужасно ръждясала,и то чак по тавана.И второ,салона беше потънал в мухъл.Не бях виждал преди такова нещо.Както и да е.Това се преживява.Обаче в района няма други прилични Мултипли.Оставам с впечетлението,че ги карат до откат ,и като дойде време за якия ремонт ги продават.Ще поогледам още малко,може пък да ми излезе късмета.

    Коментар


      #92
      Мухъла се оправя лесно,ръждата ако е само повърхностна и тя не е проблем.Другите неща гледай и бутай цената надолу.За едни хиляда евро ако я дадат......
      FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

      Коментар


        #93
        инжектори

        Резултата от почистване на дюзите на метановия инжекцион по съвета на колегата Николов със спирт е изключително добър.Само,че е необходимо да се свали налягането в рейката от холендровата връзка.
        ГРИЖА СЕ ЗА ФИАТА

        Коментар


          #94
          Re: инжектори

          nikos1954 написа:
          Резултата от почистване на дюзите на метановия инжекцион по съвета на колегата Николов със спирт е изключително добър.Само,че е необходимо да се свали налягането в рейката от холендровата връзка.
          Да не отнесе капака с глава като гръмна рейката
          FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

          Коментар


            #95
            Re: инжектори

            Nikolow написа:
            nikos1954 написа:
            Резултата от почистване на дюзите на метановия инжекцион по съвета на колегата Николов със спирт е изключително добър.Само,че е необходимо да се свали налягането в рейката от холендровата връзка.
            Да не отнесе капака с глава като гръмна рейката
            Продавам Bluetooth OBD II ELM327 автодиагностика с HTC TyTN Kaiser 200 лв. ?

            Коментар


              #96
              Мултипла

              По професия се занимавам с газови инсталаций.Трябва да се развие внимателно контра гайката на холендровата връзка и да се изпусне налягането в рейката.
              ГРИЖА СЕ ЗА ФИАТА

              Коментар


                #97
                ГРИЖА СЕ ЗА ФИАТА

                Коментар


                  #98
                  колега, може би е правилно а се напише, че оригиналните джанти са ET-29.5 , а ти караш с ET-49.5защото ако е съответно ET29.5 --> ET49.5 - би следвало джантите ти да са с 2 сантиметра навън! Нали ?/ за справки /
                  Nikolow написа:
                  Оригиналното ЕТ на джантите е 29,5 .Никой друг фиат не е с такова ЕТ.Гадно нали!В книжката за посочени размери за гуми 185/65/15 или 195/60/15.На мойта отпред съм с джанти с ЕТ 49,5 ,тоест два сантиметра навътре.Гумите са 196/65/15.Проблеми няма,не опира никъде.Одзад джантите са също 49,5 гумите са 195/60/15 но без фланци опира на калобраните като пада в дупки.Сложих фланци 9мм от Купе и всичко заспа.Другото важно нещо е ,че оригиналните болтове за стоманените джанти идват къси.Болта трябва да държи поне с 5 навивки.
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    #99
                    Дублиран пост!
                    FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                    Коментар


                      Да и в книжката на Мултиплата пише ЕТ31,5 ама на колата си дойде с 29.5Не вярвам да се вземати от някакъв друг модел фиат,алфа или ланча защото нищо не излиза серийно на това ЕТ.Освен да са поръчкови някакви.А за офсета не си прав http://www.avtogumi.com/pictures/dja...агледай се и ще видиш логиката.
                      FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                      Коментар


                        ако си с ЕТ49.5 , това е поожителен офсет, лявата картинкано ако си с ЕТ -49. е отрицателен офсет - дясната картинка. Мисля,че ти грешиш.

                        Коментар


                          u_bo написа:
                          ако си с ЕТ49.5 , това е поожителен офсет, лявата картинкано ако си с ЕТ -49. е отрицателен офсет - дясната картинка. Мисля,че ти грешиш.
                          Делителната равнина която разделя гумата на лява и дясна част е приета за нула,когато равнината която ляга на главината е в посока извън купето спрямо нулата офсета е положителен.Колкото този офсет става по голям гумата толкова по навътре към купето(подкалника) се прибира.На по спортни автомобили се търси обратния ефект и се поставя джанта с отрицателно ЕТ за да се увеличи широчината на гумите и/или стабилноста на колата.
                          FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                          Коментар


                            След дълго търсене най-накрая сме собственици на Фиат Мултипла бензин/метан и сега имам въпроси.1. колата е от 2000 г. , къде има читав сервиз за проверка на метановите бутилки в София ?2. колата видимо е с аларма/ предполага се фабрична, но е изключена, как се включва като нямаме ключе?3. свети червена лампа airbag, какво означава това?

                            Коментар


                              ravi написа:
                              След дълго търсене най-накрая сме собственици на Фиат Мултипла бензин/метан и сега имам въпроси.1. колата е от 2000 г. , къде има читав сервиз за проверка на метановите бутилки в София ?2. колата видимо е с аларма/ предполага се фабрична, но е изключена, как се включва като нямаме ключе?3. свети червена лампа airbag, какво означава това?
                              2. Мултипла е със централно заключване с контролер разположен под средата на таблото отпред...предния път ми отне повече от час да стигна до него. Поправете ме ако греша но фабрична аларма не съм чувал дори като опция(99-05). Винаги има вариант да си сложиш купешка аларма и да сложиш дистанционното и в ключа.3. Означава, че контролера на Мултипла е регистрирал грешка свързана с работата на Airbag-а. Най-често причината е лош контакт на конектора разположен под шофьорската седалка, конектора на ключа за вкл/изкл. в жабката на шофьорското място... всяко прекъсване на верига от системата на Airbag-a и последващо завъртане на ключа на контакт води до регистиране на грешка в компютъра на колата. Лечението е да отидеш на диагностика.

                              Коментар


                                Благодаря за отговора.2.Проблема с алармата е решен.Не вярвам да е монтирана допълнително. Централното и алармата се управляват от копчето на ключа.3. Ще ходим на диагностика.

                                Коментар

                                Working...
                                X