И аз да напиша за съединителя с малко закъснение :D .Поръчах го от колегата Митака71,комплект на Лук с доставката 170 и 80 за работа при Жоро,който го смени за три часа.От тогава 20хил.км.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Мултипла
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Здравейте, от няколко дни съм собственик на "грозното пате" и аз. Не отбирам от механика, предупреждавам, за това не ми се подигравайте, моля ви.На третия ден ми се скъса пистов ремък заради ролка на климатика, която е блокирала. Сега ми изолираха тази ролка и карам без климатик. В сервиза обаче ми казаха за друг проблем. Рейка, която е свързана нещо с волана и новата струвала хиляди лева. Дайте съвет, нормално ли е това да се ремонтира, а да не се купува нова? И каква цена е нормална за ремонта?
САМО ПИРИН!
Коментар
-
Рейките нови са скъпи, правилно са ти казали.Решението е или втора употреба или рециклирана за около 150-200 лв.Не съм сигурен дали рейката е еднаква с тази при Мареа 1.6, понеже те са по-масови.А я кажи какво й е на твоята?Аз имам едно чукане във волана при леко въртене на място.Вчера опипвах рейката и накрайниците на канал. Когато изпука, най-силно се усеща на вътрешните накрайници, а по корпуса на рейката няма вибрации.Тея накрайници какви са им симптомите при износване?"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Ами точните думи на майстора бяха "плюва масло". По принцип не усещам никакъв проблем при шофирането към момента. То той ми каза, че няма и да имам, освен че може да ми харчи масло повече. Аз естествено искам да си го отстраня този проблем, щом го има. А и цената е такава явно, каквато ми казаха. И 100 лв. труди честито поне 300 значи. Но нищо, харесвам си го лебеда.САМО ПИРИН!
Коментар
-
Преобладаващи са мненията, че рециклираните рейки са по-стегнати и трудно се върти волана, та по-добре втора ръка да вземеш за 30-40-50 лв. пък колкото изтрае-толкова."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:Преобладаващи са мненията, че рециклираните рейки са по-стегнати и трудно се върти волана, та по-добре втора ръка да вземеш за 30-40-50 лв. пък колкото изтрае-толкова.MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
u_bo
Колеги - гледам в Полва ветробраните на Мултипла са по 35 лв. като в БГ са по 60 лв.само трябва да се вземат от Варшава? Някой да има възможност? Може да направим групова поръчка.
Коментар
-
Колегите, как се прави адаптация на тоя компютър?Снощи уж я правих, ама не съм сигурен дали всичко е ок.Направих следното:1. Ресет с МЕС3. Паля на бензин4. Чакам да загрее5. Изфорсирах 3 пъти до ~4500 оборота за по 3 секунди и врътнах ключа.Нещо друго трябва ли да правя? Каране на бензин някакви километри?"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:Колегите, как се прави адаптация на тоя компютър?Снощи уж я правих, ама не съм сигурен дали всичко е ок.Направих следното:1. Ресет с МЕС3. Паля на бензин4. Чакам да загрее5. Изфорсирах 3 пъти до ~4500 оборота за по 3 секунди и врътнах ключа.Нещо друго трябва ли да правя? Каране на бензин някакви километри?MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
u_bo написа:Колеги - гледам в Полва ветробраните на Мултипла са по 35 лв. като в БГ са по 60 лв.само трябва да се вземат от Варшава? Някой да има възможност? Може да направим групова поръчка.
преди - TIPO
сега - VOLVO XC60
Коментар
-
Nikolow написа:Колеги , температурния ми датчик започна да се бъзика нещо , някой сменял ли е и може ли да каже от къде и за колко го е вземал ?В AXM не е наличен за мултипла , датчика е с 4 крачета.
Коментар
-
ferryman написа:Nikolow написа:Колеги , температурния ми датчик започна да се бъзика нещо , някой сменял ли е и може ли да каже от къде и за колко го е вземал ?В AXM не е наличен за мултипла , датчика е с 4 крачета.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Здравейте на всички. Наскоро открих темата и я следя с голям интерес понеже баща ми е горд собственик на Multipla BiPower 2001г. Ако искате ще прикача няколко снимки да изкажете мнение. Та исках да споделя един особен проблем. Както предполагам знаете,че страничният продукт от горенето на метана е вода.Така де,в изпускателната система се събира конденз. Една декемврийска сутрин решаваме,че искаме да отидем на село.Приготвяме се всички,качваме се в колата и нищо.Само припалване.Един бакшиш ни каза да си купим спирт за горене и да го сипем в резервоара.След около 5-10 минути колата запали и започна да работи що-годе добре.Викаме си каквото е било се е оправило и тръгваме.На пътя за Казанлък,точно до Lidl и езерото се чу ужасяващо ПРАС. Все едно че някой беше хвърлил граната в колата.След това започна да звучи като онези смешни ауспуси където можеш да си пъхнеш главата вътре.Баща ми спира колата и двамата с него слизаме от колата и поглеждаме отдолу,УЖАС. Гърнето точно под шофъорското място така гръмнало,че формата му се беше изгубила. Така де,вече е заварено и не сме имали проблеми от тогава. Отчасти и защото в Стара Загора не беше много студено последните години. Съжалявам за дългия пост,но просто исках да споделя с вас.[/img]
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар