Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Мултипла

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Би трябвало.Но тези джанти са с много голям офсет и ще стои много грозно.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      BO написа:
      ... ще стои много грозно.
      На кое? На Мултиплата? Опитвам да скалъпя един бартер за едни мои 14" и ако се навие пичагата май ще ги взема.Грозно/красиво не ме бърка, че не ми се дават още 25-30 лв. за сняма на гуми
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        Такааа, проблема още не е решен Yellow_Flash_Colorz_PDT_29Смених стъпковия мотор с нов, вярно че не намерих точно Magneti Marelli, но мисля, че Мeat & Doria не е чак толкова зле.Направих адаптация, обучение и т.н., разлика за сега няма. Е не е угасвала поне за сега, ама и не съм я карал толкова. Празните оборотите като и кефне пак си ги клати 1200 - 1600 Yellow_Flash_Colorz_PDT_21
        MULTIPLA 286.77D.3.0

        Коментар


          M5kov написа:
          BO написа:
          ... ще стои много грозно.
          На кое? На Мултиплата? Опитвам да скалъпя един бартер за едни мои 14" и ако се навие пичагата май ще ги взема.Грозно/красиво не ме бърка, че не ми се дават още 25-30 лв. за сняма на гуми
          Ами да бе. :D Представи си ѝ сега ходилата вкарани с по 2 сантиметра навътре.Хем ще оголи калниците и ще стои като детска количка, хем на завоите направо ще ги взимаш по таван.Всеки път като тръгна да взимам завой се държа за волана и си мисля, че ще се претърколя всеки момент.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            Quietmadness написа:
            Такааа, проблема още не е решен Yellow_Flash_Colorz_PDT_29Смених стъпковия мотор с нов, вярно че не намерих точно Magneti Marelli, но мисля, че Мeat & Doria не е чак толкова зле.Направих адаптация, обучение и т.н., разлика за сега няма. Е не е угасвала поне за сега, ама и не съм я карал толкова. Празните оборотите като и кефне пак си ги клати 1200 - 1600 Yellow_Flash_Colorz_PDT_21
            Брееей големи мъки - обади се да я закачим на компютъра - може нещо да покаже.

            Коментар


              Да не би да е датчика на скоростта. При мен поне само той даваше ,че се движа ,а всъщност бях спрял.
              MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
              "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
              R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

              Коментар


                kik73bg написа:
                Да не би да е датчика на скоростта. При мен поне само той даваше ,че се движа ,а всъщност бях спрял.
                Не би трябвало да е това, дава си кръгла 0 на място (на диагностиката).u_bo, имаш ли нещо различно от MultiEcu и AlfaOBD?Аз с това я гледам моята.Сега смятам да проверя (но не софтуерно), дали всички датчици имащи отношение към работата на двигателя, дават това, което пише в документацията.Вече съм проверил някой, само да остане време тия дни и се надявам да пипна гадината. Не ми се стреля повече в тъмното като със стъпковото моторче.Между другото документацията, която съм събрал досега е доста не пълна на места.
                MULTIPLA 286.77D.3.0

                Коментар


                  Някой свързвал ли се е към метанова мултипла, или към нещо друго с двигател 182B6.000с bluetooth адаптор и android софт , например като ALFAOBD ?

                  Коментар


                    u_bo написа:
                    Някой свързвал ли се е към метанова мултипла, или към нещо друго с двигател 182B6.000с bluetooth адаптор и android софт , например като ALFAOBD ?
                    С АлфаОБД-то става към бензиновото ЕКУ, няма проблем.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      BO написа:
                      u_bo написа:
                      Някой свързвал ли се е към метанова мултипла, или към нещо друго с двигател 182B6.000с bluetooth адаптор и android софт , например като ALFAOBD ?
                      С АлфаОБД-то става към бензиновото ЕКУ, няма проблем.
                      Потвърждавам

                      Коментар


                        ПОЛЕЗНО:http://www.celi-cars.be/CNGcleaning/..._cleaning.html

                        Коментар


                          Такааа да докладвам до къде го докарах с моя проблем.След проверката на всички датчици се оказа, че всички са наред.Проблема с играенето на оборотите на празен ход на моменти, въпреки смяната на стъпковия мотор си остана.Реших, че ще е нещо, което се става случайно на моменти. Почнах да свалям датчиците един по един за преглед и почистване, а не само да ги проверявам дали показват вярно.Накрая стигнах до ламбда сондата. Като я свалих набързо си видях проблема, както и разбрах защо не мога да го локализирам. Ламбда сондата има кожух на дупки и през една от дупките стърчеше някакво парченце бяло като котлен камък. Въпросното парченце се мотаеше в пространството между кожуха и работния елемент, толкова време споменавах родата му, че въздух не ми остана. Предполагам че при определени обстоятелства обърква количеството газове които преминават и ламбдата почва да дава криви данни.Като се прибера докато закача компа, гадинката вече се е разместила и няма хващане.Пообразовах се малко на тема ламбда сонда и без да го мисля повече я смених с нова (и без това имат определен живот).И оборотите на празен ход се "заковаха". Е играят малко, но е в рамките на 50 оборота и не е постоянно. Пък и дзверо има и втора лабда сонда може и нейния ред да е дошъл, но това ще го гледам като останат време и финанси.Проблема с внезапното гаснене остана, но на метан, на бензин всичко е Ок.След като вече проблема е при едното гориво кръга се стесни. Останаха инжектори, редуктор, някой вентил, метановото ECU или букси.Последните ми се видяха най-подозрителни на фона на това което прочетох по разни чуждо езични форуми и буксата на ламбда сондата дето смених.Грабнах един контактен спрей (неагресивен задължително) и като се развъртях, де що букса и клема имаше здраво пръскане. До момента за 550 км едно угасване на празен ход.Има два варианта или е било букса, или е от времето, което рязко стана по-топло. Последното е в резултат от съмнения, че "иглата" в редуктора може да се е омазнила пак и да се движела по-мудно когато е било студено и от там проблемите при преминаване от работни към празни обороти. Това са предположения, които могат да се проверят само, ако стане по-студено отново.Това е.Малко дълго се получи за което се извинявам.
                          MULTIPLA 286.77D.3.0

                          Коментар


                            След първото ми каране с пуснат климатик да споделя нещо, което много ме зарадва:Климатика не влияе осезаемо на вървежа и съответно на разхода, както при старата ми Брава.
                            "Без сърца, сме просто машини"
                            Toyota Prius 1.5 Hybrid
                            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                            Коментар


                              M5kov написа:
                              След първото ми каране с пуснат климатик да споделя нещо, което много ме зарадва:Климатика не влияе осезаемо на вървежа и съответно на разхода, както при старата ми Брава.
                              Ходи си го напълни колкото пише и да спреш след това.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                Здравейте колеги!Най после и аз съм "горд" собственик на Мултипла газ/бензин :D Още когато я видях преди десетина години, аз знаех, че ще взема такава. Но няма пълно щастие. С взимането и и започнаха проблемите Карайки я към Бургас, в нищото, по средата на отсечката Карнобат- Бургас колата придърпа и спря. Изсмука всичкия бензин! Кой да гледа какво става по таблото! :D Ясно ви е в какъв филм влязох докато ми донесат живото спасяващата течност. 2 часа се правих че пикая край колата На онези с другите коли няма да им доставя удоволствието да се подиграват на патето ми я :D И сега към проблема. Когато стартирам двигателя Преминава на газ и след няколко минути си превключва на бензин. Забелязах че когато съм почивал повече, тоест е поизстинал двигателя, си работи по-дълго на газ. Казвайте къде е проблема и читав майстор в Бургас. Помагайте да махна кавичките от "горд" А също така ми предстои регистрация и ми трябва номера на двигателя. Де да го търся и него? Поздрави на всички! :D

                                Коментар

                                Working...
                                X