Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Мултипла

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Забрвяш и вятъра, който в едната посока те бута а в другата те спира

    Коментар


      u_bo написа:
      Забрвяш и вятъра, който в едната посока те бута а в другата те спира
      А вятъра по какво познава винаги да ме бута когато карам без климатик и да ме спира когато съм на климатик? п.п. Вече се отплесваме от същината на темата. Просто споделям фактите каквито са при този автомобил. И пак да кажа - нямам нито едно зареждане на този автомобил, на който да не съм записал стриктно информацията от всякъде. Ако имаш и ти наблюдения, споделяй. Но не съм се сещал пък да погледна синоптичната прогноза, за да запиша дали вятъра е бил в моя полза или срещу мен. :D
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        BO написа:
        Малко технически характеристики....Метан (Е3) - 11,3м3 (7,7кг) градско; 7,3м3 (5кг) извънградско- Максимална скорост = 157км/ч на метан и 168км/ч на бензин....
        Така, понеже съм давал тези цифри, искам да споделя днешните факти.Мултиплата при средна скорост от 83км/ч по борд, това прави на извънградски път с около 100км/ч, а на магистралата със 130км/ч (около 4500 оборота), ми даде разход от точно 4,94кг/100км (София->Хасково->София)До тук добре.Но реших да пробвам за първи път колко километра ще вдигне на метан. Мъчих я, суках я и взе, че закова точно.... 157км/ч. Не можа да направи 160км/ч. До 150км/ч горе долу вървеше, ама като застана на 157км/ч и така изкарах 2-3 минута без да мръдне ни нагоре, ни надолу. Точно 157км/ч (5300 оборота) и това е.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          BO,Моят филтър за метановия редуктор е този на сниката.Доста рових, но не намерих информация в "документацията" ( в брошурата на редуктора има само проценти и микрони ).Google при търсене като изображение ми извади какво ли не, но не и подобен филтър.Може ли инфо къде да го видя този номер или производител и номер на изделието? Не издържах на неравномерната работа и гасненето, та я разфасовахме с брата. Чистенето на инжекторите е ясно, но с филтъра направо се предадох.Обикалям из реалния и виртуалния свят и
          Прикачени файлове
          MULTIPLA 286.77D.3.0

          Коментар


            Вътрешната мрежа е част 60657347 и струва около 10лв.Филтъра е част 60657348 и струва около 80лв.Но в крайна сметка назад в темата е писано точно номер на алтернативен филтър, който става и струва левчета. Просто чети.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              ВНИМАНИЕ !!! За всички с МЕТАНОВИ Мултипли, моля другите да не четат !!Неравномерната работа на МЕТАН, /АКО Е САМО НА МЕТАН А НА БЕНЗИН Е ОК/ ,се дължи на ’бай Ганьовщината’ на собственика на метан-станцията в която зареждате.Когато използват по-евтино масло за компресорите си - МНОГО повече масло влиза в бутилките при зареждане на метани инжекторите не работят добре от това масло.Таксиждиите ще ви кажат, че метана на тази станция е супер, но не им вярвайте - всички те карат ’обикновенни’ газови,коирто са с плочка , а не с инжектори.Така че, не си ’разфасовайте’ колите напразно - просто сменете метан-станцията.В Пловдив специално има една, на която сякаш зареждат повече масло отколкото метан... но няма да кажа коя е

              Коментар


                Благодаря за инфото!Чел съм темата и знам за Филтрон PM 999/7 , който е цитиран, но Косер го сложиха до моя и казаха: "Според нас има разлика"Филтъра на редуктора се оказа че го слагат и на някакви бусове Пежо на метан (получих информацията след като постнах), само дето е 50 кинта в момента, а преди време е бил 2-3 лева. Утре ще издиря, под какво означение се подвизава и дали е абс. същия, че го карахме само на визуални обяснения. За съжаление 8 години карах автомобил с "не фабричен" метан и изобщо не съм се сблъсквал с този проблем.Ако на около 2 месеца сменям само филтър не ме притеснява, не е голяма галимация, но ако си играя да свалям инжекторите всеки път вече е неприятно занимание.Пообиколих Пловдивския панаир с някаква надежда, други години е пълно с фирми предлагащи метанови и газови уредби и аксесоари (знае ли човек може да си изпроси някоя мостра :D ). Обаче тази година умряла работа - само 2-3 щанда със редовното "такова не сме виждали".
                MULTIPLA 286.77D.3.0

                Коментар


                  Да докладвам до къде го докарах Въпросният филтър го намерих в Евро 07 с крайно клиентска цена под 14 лева.В Косер по OEM номера, като ми казаха цената първо ме заболя в ляво гръдния кош, после ниско зад гърба.До Пежо днес не стигнах.Засега съм си взел, но ако намеря по-тънко някъде пак ще пиша по въпроса.
                  MULTIPLA 286.77D.3.0

                  Коментар


                    Quietmadness написа:
                    Да докладвам до къде го докарах Въпросният филтър го намерих в Евро 07 с крайно клиентска цена под 14 лева.В Косер по OEM номера, като ми казаха цената първо ме заболя в ляво гръдния кош, после ниско зад гърба.До Пежо днес не стигнах.Засега съм си взел, но ако намеря по-тънко някъде пак ще пиша по въпроса.
                    Я дай една снимка де

                    Коментар


                      За снимка няма проблем стига да сваля още един път редуктора днес, че сега отварям форума.От 10 до 16 часа в такъв филм се вкарах, че не е истина.Почистени инжектори, сменен филтър - паля, минава на метан, излючвам я, паля и като мине на метан гасне. Преди го правеше от време на време в движение като натисна съединителя и си мислех че проблема са филтър и дюзи. Сега проблема стана постоянен.Редуктора днес 6 пъти сваляне и качване докато хванем точно какво става.При преминаване на метан, ел. винтила на редуктора отваря и всичко е Ок. Загасиш ли обаче втори път не отваря, няма "цък" и толкоз. Изпускам му налягането, развивам капачката на клапана, "сръчквам" котвата и пак първи път работим, втори път забрави. Почиствах я, смазвах с финно масло и същия резултат. Иначе без налягане клапана си щрака.Явно датчика отчита, че има налягане и опитва да мине на метан, но вентила неуспява да отвори и колата гасне.Има ли някой който да е наясно с устройството на редуктора или пък някави схеми, че ми се взе акъла защо го прави.То с този редуктор на Метатрон незнам и къде да намеря специалист. Великите газ специалисти пак ще има да ми казват "не е ’ХХХХХ’ не го знаем".ПОМООООЩ
                      MULTIPLA 286.77D.3.0

                      Коментар


                        Нещо си сгафил при сглобяването на редуктора.Колко бара налягане имаш след него?
                        FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                        Коментар


                          Аз не разбрах защо изобщо е разглобяван, ако е разглобяван редуктора?И струва ми се, че дюзите се свалят по-лесно от филтъра на редуктора

                          Коментар


                            Разглобявах го защото след като смених филтърчето и почистих дюзите, електрическия винтил на редуктора като е под налягане отваря един път и после неще.Nikolow вероятно е прав за налягането и трябва да проверя какво става.М/у другото филтъра се сменя за 5 мин. - развиваш капачката, сменяш и завиваш (е и налягането трябва да се изпусне).Дано днес да остане време за "тихи" занимания, че от вчера подхванах един планиран строителен ремонт и майстора само реве: "Дай вар, дай киреч".
                            MULTIPLA 286.77D.3.0

                            Коментар


                              Здравейте, Предварително се извинявам ако въпросът ми дублира предишен пост, но по-рано днес претърпях авария с мултипла-то по път, в момента съм извън София и се чудя какво да правя. По време на движение светна лампата на бензиновата помпа (индикацията за впръскването на горивото) докато колата вървеше на газ. Отбих и изчаха да се поохлади двигателя. Тръгнах отново, но двигателят работеше по различен начин и на бензин и на газ. На място се тресеше доста повече от нормалното, а по време на движение липсваше ряз при подаване на газ и с повече от 50-60 не можех да се движа, лампата така и не изгасна. Колата е купена преди 2 месеца, но досега не е давала тази индикация. Прегледах във форума и за сега открих, че евентуално проблемът може да е в бубина, ламбда сондата, или нещо по газовата, поради неправилно свързване. Въпросът ми е може ли да ми препоръчате хубава диагностика в София, колата е от по-стария модел преди 2001.

                              Коментар


                                steven98426 написа:
                                Здравейте, Предварително се извинявам ако въпросът ми дублира предишен пост, но по-рано днес претърпях авария с мултипла-то по път, в момента съм извън София и се чудя какво да правя. По време на движение светна лампата на бензиновата помпа (индикацията за впръскването на горивото) докато колата вървеше на газ. Отбих и изчаха да се поохлади двигателя. Тръгнах отново, но двигателят работеше по различен начин и на бензин и на газ. На място се тресеше доста повече от нормалното, а по време на движение липсваше ряз при подаване на газ и с повече от 50-60 не можех да се движа, лампата така и не изгасна. Колата е купена преди 2 месеца, но досега не е давала тази индикация. Прегледах във форума и за сега открих, че евентуално проблемът може да е в бубина, ламбда сондата, или нещо по газовата, поради неправилно свързване. Въпросът ми е може ли да ми препоръчате хубава диагностика в София, колата е от по-стария модел преди 2001.
                                Така ,както го обясняваш според мен започваш :1. Свещи2. Кабели3. Бобина Аз залагам на номер 3 Иначе диагностика тукhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=67317
                                MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                                "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                                R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                                Коментар

                                Working...
                                X