Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Мултипла

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    като направи проблема - вадиш букса по букса на метан - намираш проблемния цилиндър и от там лесно.

    Коментар


      имаш предвид кабела на дюзите ли
      стария глиган

      Коментар


        u_bo написа:
        като направи проблема - вадиш букса по букса на метан - намираш проблемния цилиндър и от там лесно.
        Не стaвa тaкa ,още първaтa буксa кaто извaдиш и минaвa нa бензин.Сервизa го е кaзaл Кaлин.Според мен някой дaтчик се скaпвa.
        FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

        Коментар


          Nikolow написа:
          u_bo написа:
          като направи проблема - вадиш букса по букса на метан - намираш проблемния цилиндър и от там лесно.
          Не стaвa тaкa ,още първaтa буксa кaто извaдиш и минaвa нa бензин.Сервизa го е кaзaл Кaлин.Според мен някой дaтчик се скaпвa.
          прав си - НО с кабела на свеща става.... това с дюзата беше на една друга АГУ , за мултипла BiPower беше с кабела на свеща

          Коментар


            Валентине , защо не монтираш едно манометърче на рейката (8лв. е).Магнита монтиран на редуктора проверен ли е?Датчика за налягане ?
            FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

            Коментар


              метановия комп. е в купето отдясно под таблото
              ГРИЖА СЕ ЗА ФИАТА

              Коментар


                Днес свърши обтяжната ролка , някой ако иска да ми спести ровенето , как се поставя и обтяга новата?На старата е счупен зъбът който зацепва пружината и нещо не схващам принципа.
                FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                Коментар


                  Зравейте колеги,имам нужда от пети за зацепване на ангренажа някой ако може да миослужи ще съм много благодарен,срещу наемане за определена сума естествено.
                  Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

                  Коментар


                    Shadowandust написа:
                    Зравейте колеги,имам нужда от пети за зацепване на ангренажа някой ако може да миослужи ще съм много благодарен,срещу наемане за определена сума естествено.
                    gal76 май имаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=656470#656470

                    Коментар


                      Колеги , някой има ли на представа Мултипла GPower , тази която е на бензин и пропан-бутан , дали впръскването на газта е в течна фаза или си е със стандартен изпарител ?И горе долу какъв разход има ?
                      FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                      Коментар


                        Преди се запознах с един човечец ,който имаше такава.Ако тези дни го мерна ще попитам,но се съмнявам и почти съм убеден ,че не е с течна фаза.За разхода сигурно е около 12-13/100. Но най-добре като питам да кажа.
                        MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                        "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                        R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                        Коментар


                          Здравей те, Аз съм един от новите собственици на Мултипла и аз си имам няколко проблемчета, но мога да отговоря и на няколко ваши(може би ). Моята е с течна фаза, това е единия отговор. Обтяжната ролка се обтяга с един инстромент, които е в комплекта за смяна на ангренажа(като манивела). Ако го няма, може и д двама човека , единия с широка отверка напъва оптегача от долната страна, а другия стяга ролката отгоре. Незнам дали ме разбрахте, при натегнато полужение се вижда една точка(белег). А аз имам следния проблем, трябва ми мнение или добър газаджия за Мултипла. При високи обороти ми прекъсва и минава на бензин. Някои път и на ниски. Четох цялия фором и нищо неоткрих, само за метанки се пише .

                          Коментар


                            Здравей колега, доколкото знам ти си единствения във форма с пропан-бутанова заводска мултипла.Сподели коя година е колата , как разбра ,че е течна фаза ибжекциона и какъв разход ти дава. Само на газ или има и бензин?Янко от гр Септември ги "лекува" газовите уредби.Така на първо четене може да си видиш филтъра за газта да не е задръстен.
                            FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                            Коментар


                              Пoздрави на феновете на Multipla.От доста време съм хвърлил око на возилото и по специално метановото (карам 8 години на метан и съм доволен). Даже съм решил да похарча пари за по-новата, че все взимам коли над 10г. Терзае ме следното: Има ли съществени разлики м/у старата версия и тази с фейслифта?Имам предвид само ламарините ли са опънати или има разлики по двигател, ходова част?Вълнува ме като подръжка дали имат разлика. Смятам, че разходите за гориво и подръжка са по важни от цената на колата.Дали има гадни номера дето производителите ги обичат, нещо уникално за модела, което само те си го произвеждат и са му тряснали една хубава цена. Намират ми се разни познати по сервизи и магазини, но по стара българска традиция ми отговориха сещате се "За к’во ти е това ... и т.н."Реших, че тук е мястото за тези въпроси, както казва българския народ "... питай патило".Предварително благодарности на отзовалите се

                              Коментар


                                Единственото "уникално" е самата метанова уредба.Дюзите съм ги гледал на около 330лв нови , за нов редуктор не съм срещал цена.За комп също.Всичко останало си е стандартното на стандартни цени.Разликата преди и след фейслифта е само в ламарините, вътре си е същото , което обезмисля 2-3000лв. повече за новата визия.В случай ,че си вземеш такава внимавай къде и как ще ти обслужат агренажа , да не излезне че ти гори два пъти повече от сегашната метанова кола.
                                FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                                Коментар

                                Working...
                                X