като направи проблема - вадиш букса по букса на метан - намираш проблемния цилиндър и от там лесно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Мултипла
Collapse
Заключена тема
X
X
-
u_bo
-
u_bo
Nikolow написа:u_bo написа:като направи проблема - вадиш букса по букса на метан - намираш проблемния цилиндър и от там лесно., за мултипла BiPower беше с кабела на свеща
Коментар
-
u_bo
Shadowandust написа:Зравейте колеги,имам нужда от пети за зацепване на ангренажа някой ако може да миослужи ще съм много благодарен,срещу наемане за определена сума естествено.
Коментар
-
Преди се запознах с един човечец ,който имаше такава.Ако тези дни го мерна ще попитам,но се съмнявам и почти съм убеден ,че не е с течна фаза.За разхода сигурно е около 12-13/100. Но най-добре като питам да кажа.MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Здравей те, Аз съм един от новите собственици на Мултиплаи аз си имам няколко проблемчета, но мога да отговоря и на няколко ваши(може би
). Моята е с течна фаза, това е единия отговор. Обтяжната ролка се обтяга с един инстромент, които е в комплекта за смяна на ангренажа(като манивела). Ако го няма, може и д двама човека
, единия с широка отверка напъва оптегача от долната страна, а другия стяга ролката отгоре. Незнам дали ме разбрахте, при натегнато полужение се вижда една точка(белег). А аз имам следния проблем, трябва ми мнение или добър газаджия за Мултипла. При високи обороти ми прекъсва и минава на бензин. Някои път и на ниски. Четох цялия фором и нищо неоткрих, само за метанки се пише
.
Коментар
-
Здравей колега, доколкото знам ти си единствения във форма с пропан-бутанова заводска мултипла.Сподели коя година е колата , как разбра ,че е течна фаза ибжекциона и какъв разход ти дава. Само на газ или има и бензин?Янко от гр Септември ги "лекува" газовите уредби.Така на първо четене може да си видиш филтъра за газта да не е задръстен.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Пoздрави на феновете на Multipla.От доста време съм хвърлил око на возилото и по специално метановото (карам 8 години на метан и съм доволен). Даже съм решил да похарча пари за по-новата, че все взимам коли над 10г. Терзае ме следното: Има ли съществени разлики м/у старата версия и тази с фейслифта?Имам предвид само ламарините ли са опънати или има разлики по двигател, ходова част?Вълнува ме като подръжка дали имат разлика. Смятам, че разходите за гориво и подръжка са по важни от цената на колата.Дали има гадни номера дето производителите ги обичат, нещо уникално за модела, което само те си го произвеждат и са му тряснали една хубава цена. Намират ми се разни познати по сервизи и магазини, но по стара българска традиция ми отговориха сещате се "За к’во ти е това ... и т.н."Реших, че тук е мястото за тези въпроси, както казва българския народ "... питай патило".Предварително благодарности на отзовалите се
Коментар
-
Единственото "уникално" е самата метанова уредба.Дюзите съм ги гледал на около 330лв нови , за нов редуктор не съм срещал цена.За комп също.Всичко останало си е стандартното на стандартни цени.Разликата преди и след фейслифта е само в ламарините, вътре си е същото , което обезмисля 2-3000лв. повече за новата визия.В случай ,че си вземеш такава внимавай къде и как ще ти обслужат агренажа , да не излезне че ти гори два пъти повече от сегашната метанова кола.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар