Сериознa сумa си донaдил към първончaлнaтa ценa.Гледaйки тaзи цифрa 7,7 в подписa си мисля ,че още имa дa дaвaш.
Въобще не е сериозна. Ако си обслужиш автомобила с добри неща и да смениш всички "коснумативи", това е нормалната цена.Нещо различно, което е сменено извънредно към тази цена, то това е едно каре, воден радиатор, десен носач и биалетка, бединкс (общо около 433лв са частите). Всичко останало е обслужване, за да тръгне колата на пътя така, както аз искам да бъде.А и цифрата в подписа си е съвсем добра. Там за сега всичко е наред. До този момент всички разходи за Мултиплата възлизат на точно 7.179,53лв. В тази цена влиза и застраховката. Демек като я купиш, регистрираш, застраховаш, обслужиш, за да я пуснеш напътя, това ми е цената на колата към днешна дата.
С 4 вида кабели и с една диагностика, която си е за тази работа. На ’кабелите" много вяра нямам. :D По спомен и ти беше с Евро-3 двигател - 182B6.000,Може ли да измериш точно колко ти е дълга пръчката за нивото на маслото - от опората горе до най-долната й част?
По въпроса за щеката , 565мм от щеката влизат в тръбичката , мерени с рулетка а не шублер.Има добра новина за софиянци , колегата kik73bg ползва услугите на сервиз който успешно се свързва с метановия комп и като цяло е много доволен от сервиза.Да не става реклама , драскайте ЛС на kik73bg или на мен.
По въпроса за щеката , 565мм от щеката влизат в тръбичката , мерени с рулетка а не шублер.Има добра новина за софиянци , колегата kik73bg ползва услугите на сервиз който успешно се свързва с метановия комп и като цяло е много доволен от сервиза.Да не става реклама , драскайте ЛС на kik73bg или на мен.
Не става въпрос за реклама. Сервиза е "Лисан сервиз" и собственика е член на СФФБ и си има платен раздел в сервизния форум,така че ракламата си я има.
MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!! R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Разхода се вдига с 1кг ако средната скорост спадне от 21км/ч на 19км/ч. Доказано 3 пъти.Големите разходи започват като свалиш скоростта под 18км/ч.На 14км/ч вече стават неблагоприятни.За щастие или не под 14км/ч нямаме зареждане, за да имам наблюдение.Или по-просто казано разхода на метанките варира от 4.5кг/100км до 10.5кг/100км. Всичко е доста относително.
колеги прочетох всички коментари за метанките и тъй като никога не съм се занимавал с ремонти (до сега)шапка ви свалям за информираноста ви и компетнтноста.Аз смея да заява че съм един от първита собственици на "грозното жабе" карам мултипла от 2000г.първата втората и третата ми бяха дизеларки .карах ги по 120-130000км и ги продавах.е нема такава готина кола и здрава.освен масло филтри и накладки,нищо друго не съм правил по тях.ААА.. и адин два пъти носачи.това е.От 2007г съм с метанки .смених 3 броя на по 280-300000км.Пак само масла и филтри.абе направо бяха бетон.ИИИИ.....хоп последната която купих от Пловдив с.труд преди година и половина вървейки идеално харчейки 5кг на сто,изведнъж започна да дава гаден проблем.Започва да работи при позагрял (50-60)градуса,предполагам ,че моята е само с лампа.(2000г) на 2-3 цилиндъра и няма тяга сякаш не и достига метан.Добре ама само изключвам контакта и паля на ново и колата заработва като котарак ако не спирам някъде в този момент мога да мина и 300км без да се появи това прекъсване.Но ако спра да изпуша една цигара паля тръгвам и след 200м ситен кец .Смених; кабели;свещи;бубина;стъпков мотор;дроселова клапа.;Един майстор ми отвори редуктора и го почисти идеално(той си беше чист де);махнах филтерчето дето е като от картон пресован;почистих дюзите на ултра звук и още нещо си.Ами нищо не се подобри.записах час в ауто италиа сервиз казаха че колата е ток!!!!!!!!!.Ток-ток ама не.пак така прави.вече не знам каво да правя.един колега от форума ми писа да чистя масите по купето.И това направих и пак нищо.имам чувството че компа се е бъгнал и като загася колата се рестартира ама а де на тестовете няма грешки. нали компа е един и за метан и бензин? защото аз втори не виждам в коша на мотора.Колеги дайте съвети какво да права че без жабока съм с вързани ръце.При кой да ходя за диагностика на метана защото не ви казах че на бензин е като котарак(никакви ядове).ПОМАГАЙТЕ че се побърках.
Коментар