Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Мултипла

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колеги, има ли някой който може да ми даде ел. схемите на Multipla bipower, че нещо ми окъсява и ми гори предпазителя на бензиновата помпа, а не ми се ровят кабелите един по един да търся кой е точния кабел.
    Fiat Brava 1.4 12v. 75hp

    Коментар


      sexyboy1914 написа:
      Колеги, има ли някой който може да ми даде ел. схемите на Multipla bipower, че нещо ми окъсява и ми гори предпазителя на бензиновата помпа, а не ми се ровят кабелите един по един да търся кой е точния кабел.
      Виж във второто ръководство към което съм дал линк , в случай че и 15А предпазител ти гори.
      FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

      Коментар


        Тез мултипли хич не се чупят и никаква активност няма в темата. Понеже реших да се оправям сам с ремъците и ролките вземах едни пети zimber , и поръчах фиксиращи планки за разпределителните и коляновия вал. Обаче се чудя какво да взема за определяне на ГМТ . Предлагат ми едни тръбички с М14 резба и една щека в тях и после отгоре да се натъмани един индикаторен часовник с магитна сойка , ама нещо не ми вдъхват доверие. Ако някой е срещал нещо подходящо да сподели!Поръчах днес и един комплект метанов инжекцион - дюзи , рейка , редуктор и комп . Редуктора е за мен , другите неща - ако на някой му трябва нещо да драсне .Някой ако е сменял средно гърне и е намерил нещо заводско което става без преправяне и рязане също да драсне два реда.
        FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

        Коментар


          За какво ти е този редуктор,проблем с твоя ли имаш ? Няма ли само редуктор,та цял комплект си поръчал. Там в Зимбер има и такова за ГМТ,но според мен ако си караш по белезите не трябва имаш проблем,но ти си знаеш.Колко излиза този инжекцион като цена ,ако не е тайна.
          MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
          "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
          R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

          Коментар


            Aко някой беше нaпрaвил белези нa двигaтеля кaто нов , може и по тях.Имa много писaно по темaтa.Имaм идея дa я пуснa и нa пропaн-бутaн със същите дюзи и комп , но ще ми трябвa редукторa препрaвен дa пускa около 1,5 бaрa.Вторa ръкa е инжекционa и тaкa го продaвaхa , инaче и aз искaх сaмо редукторa.
            FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

            Коментар


              Навремето когато бяха резнали метана и аз имах такава идея. Обсъждах я с Янко и той каза че само бутилка и изпарител трябва.Така ,че не виждам смисъл да се преправя такъв редуктор,вместо да се купи един газов,но ти си знаеш.
              MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
              "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
              R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

              Коментар


                Идеята е да се избегне пропан-бутановия изпарител в който има мембрани , гумички и пружинки които искат обслужване и настройка. Един прост топлообменник поставен преди преправения метанов редуктор , колкото да изпари пропан-бутана.Изпарентата газ влиза в преправения метанов редуктор на минимум 16 атмосфери (докато има течна фаза в бутилката) и излиза на около 1,5 атмосфери и от там в рейката и дюзите.От там на нататък екуто да се оправя като сменя времената на дюзите за да докара горивната смес.Това ако метана поскъпне а газта поевтинее , ако имат същото отнощение на цената хич не ми се занимава.Сега на най-гадното градско ми стига 8кг x 1,85лв =14,80лв.На пропан-бутан под 12 литра няма да падне в същите условия което по 1,4лв е 16.8лв.
                FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                Коментар


                  Кой ще ти напълни бутилките с газ на 16 бара, както си го написал?
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    С нарастването на температурата нараства и налягането.Налягането на газовата фаза на бутана при 15°С е около 1,7 bar или 0,17 MPa, при 50°С е около 4,7 bar или 0,47 MPa.Налягането на газовата фаза на пропана при 15 °С е около 7,5 bar или 0,75 MPa, при 50°С е около 16 bar или 1,6 MPa.(Копнато от нета)При 89 градуса температура на антифриза все ще ги докара 16 бара.Иначе газта в самата бутилка е на по-малко налягание , но аз в предния пост съм написал ,че изпарената вече газ вслиза в преправения редуктор с 16 бара.
                    FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                    Коментар


                      Nikolow написа:
                      С нарастването на температурата нараства и налягането.Налягането на газовата фаза на бутана при 15°С е около 1,7 bar или 0,17 MPa, при 50°С е около 4,7 bar или 0,47 MPa.Налягането на газовата фаза на пропана при 15 °С е около 7,5 bar или 0,75 MPa, при 50°С е около 16 bar или 1,6 MPa.(Копнато от нета)При 89 градуса температура на антифриза все ще ги докара 16 бара.Иначе газта в самата бутилка е на по-малко налягание , но аз в предния пост съм написал ,че изпарената вече газ вслиза в преправения редуктор с 16 бара.
                      Сега разбрах каква ти е идеята.Теоретично като отвориш и пуснеш газта от бутилката до топлообменника, ти отваряш целия път.Самия топлообменник трябва да нагрее газта, тя да се разшири и съответно да се увеличи налягането. Но трябва толкова газ да се разшири, че цялата система да стане на поне 16 бара. Демек и бутилката по твоята идея да я надуеш до минимум 16 бара. Това разбирам от "прост" топлообменник - серпентина във водна риза.Газта до топлообменника е винаги изпарена. До самия топлообменник няма да получиш течна фаза на пропан-бутан, а само газообразна фаза.Поне не си го представям с прост топлообменник как ще стане това, което си го намислил.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        Здравейте колеги,имам нужда от малко помощ,закъсах с колата,счупи се часта която захваща жилото за педала на съединителя.Ако някои е сменял жило на съединител и има някакъв проблем да се смени самото жило на паркинг или трябва в сервиз. Другото което ме интересува,понеже нямам кука за теглене и в последствие се оказа че от Браво също не ставазащото на мен ми трябва с вътрешна резба,каква е резбата и евентуално от кои модели става за Мултипла.
                        Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

                        Коментар


                          купуваш си ново около 40лв мисля беше,и си сваляш старото и то на пътя ако трябва и го сменяш, не е необходим канал само трябва да е достатъчно светло за да виждаш,необходими са около 10 мин. за смяната.
                          ГРИЖА СЕ ЗА ФИАТА

                          Коментар


                            nikos1954 написа:
                            купуваш си ново около 40лв мисля беше,и си сваляш старото и то на пътя ако трябва и го сменяш, не е необходим канал само трябва да е достатъчно светло за да виждаш,необходими са около 10 мин. за смяната.
                            Благодаря за бързия отговор.Колата е в движение вече с ново жило на съединителя.Снощи закъсах в Асеновград и там и пренощува колата,днес я прибрах на ход.
                            Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

                            Коментар


                              Аз бих ти препоръчал да дадеш старото жило да ти го направят с метален накрайник,защото тези ,които ги продават малко като потърка и започва да затяга,или ако съединителя ти е на свършване. Като потърка малко затяга ,и после се чупи тази пластмаса. Погледни също и самия педал,там където се закача тази пластмаса трябва да има една уширителна пластинка.Ако я няма нея,ще ти чупи много често ,защото без нея педала става като резачка. Не знам дали ме разбра.Исках да ти го покажа нагледно,но на епера е показан само такъв с хидравлика.Ако има въпроси питай смело.
                              MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                              "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                              R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                              Коментар


                                Да споделя тук.Разхода на бензин за 6 месеца употреба на метанизираната Мултипла се равнява на ~12лв. Както се каза малко по-рано не сипвайте повече бензин, защото преседява и изветрява.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X