Колеги, има ли някой който може да ми даде ел. схемите на Multipla bipower, че нещо ми окъсява и ми гори предпазителя на бензиновата помпа, а не ми се ровят кабелите един по един да търся кой е точния кабел.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да опознаем Фиат Мултипла
Collapse
Заключена тема
X
X
-
sexyboy1914 написа:Колеги, има ли някой който може да ми даде ел. схемите на Multipla bipower, че нещо ми окъсява и ми гори предпазителя на бензиновата помпа, а не ми се ровят кабелите един по един да търся кой е точния кабел.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Тез мултипли хич не се чупят и никаква активност няма в темата.Понеже реших да се оправям сам с ремъците и ролките вземах едни пети zimber , и поръчах фиксиращи планки за разпределителните и коляновия вал. Обаче се чудя какво да взема за определяне на ГМТ . Предлагат ми едни тръбички с М14 резба и една щека в тях и после отгоре да се натъмани един индикаторен часовник с магитна сойка , ама нещо не ми вдъхват доверие. Ако някой е срещал нещо подходящо да сподели!Поръчах днес и един комплект метанов инжекцион - дюзи , рейка , редуктор и комп . Редуктора е за мен , другите неща - ако на някой му трябва нещо да драсне .Някой ако е сменял средно гърне и е намерил нещо заводско което става без преправяне и рязане също да драсне два реда.
FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
За какво ти е този редуктор,проблем с твоя ли имаш ? Няма ли само редуктор,та цял комплект си поръчал. Там в Зимбер има и такова за ГМТ,но според мен ако си караш по белезите не трябва имаш проблем,но ти си знаеш.Колко излиза този инжекцион като цена ,ако не е тайна.MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Aко някой беше нaпрaвил белези нa двигaтеля кaто нов , може и по тях.Имa много писaно по темaтa.Имaм идея дa я пуснa и нa пропaн-бутaн със същите дюзи и комп , но ще ми трябвa редукторa препрaвен дa пускa около 1,5 бaрa.Вторa ръкa е инжекционa и тaкa го продaвaхa , инaче и aз искaх сaмо редукторa.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Навремето когато бяха резнали метана и аз имах такава идея. Обсъждах я с Янко и той каза че само бутилка и изпарител трябва.Така ,че не виждам смисъл да се преправя такъв редуктор,вместо да се купи един газов,но ти си знаеш.MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Идеята е да се избегне пропан-бутановия изпарител в който има мембрани , гумички и пружинки които искат обслужване и настройка. Един прост топлообменник поставен преди преправения метанов редуктор , колкото да изпари пропан-бутана.Изпарентата газ влиза в преправения метанов редуктор на минимум 16 атмосфери (докато има течна фаза в бутилката) и излиза на около 1,5 атмосфери и от там в рейката и дюзите.От там на нататък екуто да се оправя като сменя времената на дюзите за да докара горивната смес.Това ако метана поскъпне а газта поевтинее , ако имат същото отнощение на цената хич не ми се занимава.Сега на най-гадното градско ми стига 8кг x 1,85лв =14,80лв.На пропан-бутан под 12 литра няма да падне в същите условия което по 1,4лв е 16.8лв.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
С нарастването на температурата нараства и налягането.Налягането на газовата фаза на бутана при 15°С е около 1,7 bar или 0,17 MPa, при 50°С е около 4,7 bar или 0,47 MPa.Налягането на газовата фаза на пропана при 15 °С е около 7,5 bar или 0,75 MPa, при 50°С е около 16 bar или 1,6 MPa.(Копнато от нета)При 89 градуса температура на антифриза все ще ги докара 16 бара.Иначе газта в самата бутилка е на по-малко налягание , но аз в предния пост съм написал ,че изпарената вече газ вслиза в преправения редуктор с 16 бара.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Nikolow написа:С нарастването на температурата нараства и налягането.Налягането на газовата фаза на бутана при 15°С е около 1,7 bar или 0,17 MPa, при 50°С е около 4,7 bar или 0,47 MPa.Налягането на газовата фаза на пропана при 15 °С е около 7,5 bar или 0,75 MPa, при 50°С е около 16 bar или 1,6 MPa.(Копнато от нета)При 89 градуса температура на антифриза все ще ги докара 16 бара.Иначе газта в самата бутилка е на по-малко налягание , но аз в предния пост съм написал ,че изпарената вече газ вслиза в преправения редуктор с 16 бара.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Здравейте колеги,имам нужда от малко помощ,закъсах с колата,счупи се часта която захваща жилото за педала на съединителя.Ако някои е сменял жило на съединител и има някакъв проблем да се смени самото жило на паркинг или трябва в сервиз. Другото което ме интересува,понеже нямам кука за теглене и в последствие се оказа че от Браво също не ставазащото на мен ми трябва с вътрешна резба,каква е резбата и евентуално от кои модели става за Мултипла.Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
Коментар
-
nikos1954 написа:купуваш си ново около 40лв мисля беше,и си сваляш старото и то на пътя ако трябва и го сменяш, не е необходим канал само трябва да е достатъчно светло за да виждаш,необходими са около 10 мин. за смяната.Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
Коментар
-
Аз бих ти препоръчал да дадеш старото жило да ти го направят с метален накрайник,защото тези ,които ги продават малко като потърка и започва да затяга,или ако съединителя ти е на свършване. Като потърка малко затяга ,и после се чупи тази пластмаса. Погледни също и самия педал,там където се закача тази пластмаса трябва да има една уширителна пластинка.Ако я няма нея,ще ти чупи много често ,защото без нея педала става като резачка. Не знам дали ме разбра.Исках да ти го покажа нагледно,но на епера е показан само такъв с хидравлика.Ако има въпроси питай смело.MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Да споделя тук.Разхода на бензин за 6 месеца употреба на метанизираната Мултипла се равнява на ~12лв. Както се каза малко по-рано не сипвайте повече бензин, защото преседява и изветрява.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар