Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да опознаем Фиат Мултипла

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    От няколко дена имам странен проблем.Наблюдавам ,че температурата ми се покачва почти постоянно с едно квадратче нагоре.Гледах ,че перката си работи и на двете степени.Преди това ми се е случвало в големите жеги ,с включен климатик и градско каране в задръстванията,но сега е почти постоянно.Другото е ,че като се качи едно деление нагоре и се вдигат оборотите на двигателя до 1400-1500.Някой има ли идея дали е от термостата или е от нещо друго.
    MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
    "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
    R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

    Коментар


      Случайно когато вдигне оборотите да си забелязал със сигурност перката за охлаждане дали върти или не?
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        BO написа:
        Случайно когато вдигне оборотите да си забелязал със сигурност перката за охлаждане дали върти или не?
        Върти,или поне в случаите, когато съм гледал.Каква ти е идеята?[/b]
        MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
        "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
        R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

        Коментар


          kik73bg написа:
          BO написа:
          Случайно когато вдигне оборотите да си забелязал със сигурност перката за охлаждане дали върти или не?
          Върти,или поне в случаите, когато съм гледал.Каква ти е идеята?[/b]
          Това изглежда на проблем с датчика за температура на антифриза. Но няма да въртят перките, когато вдигне обороти.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            Февруари или март смених термостата и датчика. Струва ми се,че отваря по-късно,но не знам.
            MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
            "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
            R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

            Коментар


              kik73bg написа:
              От няколко дена имам странен проблем.Наблюдавам ,че температурата ми се покачва почти постоянно с едно квадратче нагоре.Гледах ,че перката си работи и на двете степени.Преди това ми се е случвало в големите жеги ,с включен климатик и градско каране в задръстванията,но сега е почти постоянно.Другото е ,че като се качи едно деление нагоре и се вдигат оборотите на двигателя до 1400-1500.Някой има ли идея дали е от термостата или е от нещо друго.
              Течност?
              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
              Нека Силата на бъде с Нас...

              Коментар


                Трудно ще падна под 25км. обикнивено ми се върти 26-30 средната скорост за тия 6-7хил.км. дето съм минал до сега.Също така забелязах различен разход от различните метан станции. Колеги за какъв размер зимни гуми да се орентирам,летните с които съм в момента са 195-60-15.
                Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

                Коментар


                  kiro_of_the_day написа:
                  kik73bg написа:
                  От няколко дена имам странен проблем.Наблюдавам ,че температурата ми се покачва почти постоянно с едно квадратче нагоре.Гледах ,че перката си работи и на двете степени.Преди това ми се е случвало в големите жеги ,с включен климатик и градско каране в задръстванията,но сега е почти постоянно.Другото е ,че като се качи едно деление нагоре и се вдигат оборотите на двигателя до 1400-1500.Някой има ли идея дали е от термостата или е от нещо друго.
                  Течност?
                  Червена и е между мин. и макс.
                  MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                  "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                  R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                  Коментар


                    Малко технически характеристики да сложа на метанизираните би-пауър екземпляри, които са по-важни за потребителите.- Количество метан, събирано в бутилките:164 литра или 38.9 кубични метра при 15 градуса на околната среда или при 0.68 кг/м3, което в крайна сметка важното за нас на колонката е равно на 26,4 кг, метан при около 200 бара.- Количество на резервоара за бензин = 38 литра, резервата светва при 5 оставащи литра в резервоара- Разход на гориво:Бензин (Е3) - 11.5 градско; 7,5 извънградскоМетан (Е3) - 11,3м3 (7,7кг) градско; 7,3м3 (5кг) извънградско- Максимална скорост = 157км/ч на метан и 168км/ч на бензин- Максимална мощност / въртящ момент: - Необходимо количество двигателно масло при смяната му - 3.8 литра- Количество на течност за стъклото - 2.5 литра- Тегло на автомобила без водач на борда = 1470кг.- Джанти (модел само за Мултипла) - 15" (по-малки не може), 6J, ET 31.5- Гуми (стандартни) - 185/65/15- Налягане на гумите - 2.3 бара при леко натоварена кола; 2.5 бара при средно натоварена кола; 2.5 отпред и 3.0 отзад при 100% товар на автомобила (1 човек + 500 килограма товар отзад)- Акумулатор - 50АчОбщо взето това са повечето технически характеристики на метанизираните Мултипли
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      Засякох разхода,но ти писах в твоята тема. Днес ще сложа стария датчик,да видя дали ще има ефект. Ако не е от него ,остава да е термостат ,и ако е така май ще мина на вариант преработка. Николов пусни ми на лично как и какво си направил.[/b]
                      MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                      "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                      R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                      Коментар


                        Днешно зареждане на метан = 7.2кг/100км само градско. Или в пари - 13.10лв/100км.Колата изминава точно 30 километра само на оранжевия диод, демек на резерва
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          колега,провери си кабел масата на скоростната кутия и на мен ми се случваше същото докато не я отвих и завих няколко пъти за да се претрие и самопочисти/
                          ГРИЖА СЕ ЗА ФИАТА

                          Коментар


                            BO написа:
                            ....Метан (Е3) - 11,3м3 (7,7кг) градско......
                            Да се самоцитирам Та както винаги съм казвал, че градския разход по каталог се постига при около 21км/ч средна скорост, пак го доказвамЗареждането от преди 10 минути при 20км/ч средна скорост даде резултат от точно 7,66кг/100км п.п. Добре, че беше Италфеста, че да вземе да си вдигне драстично средната скорост на движение
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              А знаете ли, че всичко по конзолата на колата не е симетрично.Да речем плафона за светлините, дори и огледалото за обратно виждане не е разположено по средата на колата.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                Наблюдавам за нови мнения защото съм потенциален бъдещ собственик на "грозницата".Днес даже се осмелих да поразгледам една ,външният дизайн даже взе да ми харесва(щото е нещо различно!)!Интерсно ми беше как са събрали 3 седалки,останах приятно изненадан...Понадникнах и по окачването,почти е като на Добло-но отзад е с винтова пружина..абе видя ми се "яко".Екземпляра беше в отвратителен вътрешен вид,като че ли там е бесувало едро куче...Мисля да се разделя с едни пари за такова ванче,ще бъде дизел -известният 1.9mj.Сега остава да издиря бял или черен на цвят и без кърваво-червени седалки.Забелязах и разлика в таблата-някои имат интегриран оборотомер,не знам връзка с годините...хем по-стар(2000г)-ама има,друг 2001-няма,при еднакви моторетки.Карайки над 5 години Добло,нямам нито един ремонт,освен консумативи,хем е 1.3,дано случа на читав екземпляр...Особено ме очарова ръчната спирачка,изнесена отляво на водача...Мерих,колелото може да влезне отзад(без седалките)-в готов за ползване вид,багаж не го плаши.Направи ми впечатление масивният заден мост,предницата е елементарна-с изключение на пресования в носача шарнир.Въпреки окаяният вид,разгледаният екземпляр не "скръцна" никъде..а явно е мародерствана.P.S.коригирах малко ,защото първоначално ми излезнаха само страници от 2010г.,после като пуснах мнението си .."изскочиха" още няколко странициПрочетох и за неволите по тампоните на заден мост,който е сменял на "здравите" Голф-3..това не би го уплашило,стига да се намери тампон.На снимковия материал си личи яка корозия,това си е изпитание за ремонтиращия.
                                "Науката започва с измерването..."

                                Коментар

                                Working...
                                X