Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ: Fiat Bravo 1.4 12V - няма мощност и гори много

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Проблема е ,че тук в София дерат мн за диагностика, да не говорим, че досега съм ходил 2 пъти тази година, за други проблеми... единият ми беше за датчик разпределителен вал , а другия ей така профилактично.Не вярвам да отида 3-ти път и да им кажа , абе я вижте дали е ламбда и те да ми кажат ми да , дай тука едни 130лв + 50лв. смяна + 50лв. диагностика и после да няма ефект и всичко да е както преди с разхода.Това ми е притеснението и затова питам първо във форума , за по-сигурно.Ако има начин да си я проверя сам...или ако е сте сигурни ,че е от нея направо да ходя да я сменям, без да давам излишните 50 кинта за диагностика.
    И се чу рев във тъмнината ,заблестяха ксенонови светлини, огледах се, какво ли в мрака ще се приближи ?
    Попитах се откъде дойде ,от кой ли свят ,
    И за миг в мрака блесна емблема на ФИАТ . Сега въпроса просто бе , това Браво/Брава ли е или Купе ?

    Коментар


      #17
      кола

      има вече доста хора от Форума който могат да направят диагностика поне сега хпо лесно става с колко жички е буксата за диагностика 2или 3 а то няма какво да му настройваш на ECU то взима информация от датчиците
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #18
        Несъм сигурен, мисля ,че с 2 жички ми е буксата, че един майстор преди време ме лъжеше ,че едва ли не трябвало да имам повече жички, някой бил ми откъснал едната , че да немогат да й правят диагностика на колата :D хаха.Добре, колеги , ако някой има такова животно за диагностика на фиатката, ще се разберем за цената и да се срещаме събота, неделя и да видим какво и колко
        И се чу рев във тъмнината ,заблестяха ксенонови светлини, огледах се, какво ли в мрака ще се приближи ?
        Попитах се откъде дойде ,от кой ли свят ,
        И за миг в мрака блесна емблема на ФИАТ . Сега въпроса просто бе , това Браво/Брава ли е или Купе ?

        Коментар


          #19
          Поне мааааалко да беше попрегледал разделите на форума....Диагностика на автомобилиОсвен това е хубаво да използваш вече съществуващите си теми, а не да пускаш нови и нови. Сливам тази със същюествуващата вече.

          Коментар


            #20
            Нов симптом:Преди да си сменя маслото ’менте’ миришеше на бензин - самото масло. Майстора каза, няма проблем, това е от самото масло, не си мисли, че меси масло и бензин...Е...след смяната му(набутване със 100тина лева за нищо) и изминаване на няма и 500км. сега проблема е същия - маслото мирише на бензин...Какъв може да е проблема ... свещите са ок, няма нагар , не са бели, просто са си супер, което говори ,че ДВГ-то работи добре, не прекъсва, върви си колата.Незнам вече кво да я правя тая кола, заради нея ще взема да намразя марката.(Баща ми караше 7 години Уно и 5 години Типо и никога не е имал проблеми с тях, само масло и филтри сменяше, а аз с тая кола вече ... аман)
            И се чу рев във тъмнината ,заблестяха ксенонови светлини, огледах се, какво ли в мрака ще се приближи ?
            Попитах се откъде дойде ,от кой ли свят ,
            И за миг в мрака блесна емблема на ФИАТ . Сега въпроса просто бе , това Браво/Брава ли е или Купе ?

            Коментар


              #21
              ogi28b написа:
              Поне мааааалко да беше попрегледал разделите на форума....Диагностика на автомобилиОсвен това е хубаво да използваш вече съществуващите си теми, а не да пускаш нови и нови. Сливам тази със същюествуващата вече.
              Какво да търся вече съществуващи теми, като всяка тема е индивидуална за себе си!?!Всички теми са пълни със спам от знаещи и не толкова знаещи "колеги".Регистрирал съм се във форума, да задавам въпроси, за които майсторите ме лъжат защото и хабер си нямам от коли.Като използвам търсачката не намирам подобни теми, да не говорим, че търсачката нестава.Ако Ти е проблем, че пускам теми, защото имате малко място на сървъра - на мен това не ми е проблем.Престанете да се правите на БОГОВЕ - какво като си модератор?Най-културно си пускам тема и си чакам отговори.Ходи се сопай на хората дето спамят темите с глупости..Без лоши чуства ама аман от модератори вече...
              И се чу рев във тъмнината ,заблестяха ксенонови светлини, огледах се, какво ли в мрака ще се приближи ?
              Попитах се откъде дойде ,от кой ли свят ,
              И за миг в мрака блесна емблема на ФИАТ . Сега въпроса просто бе , това Браво/Брава ли е или Купе ?

              Коментар


                #22
                Днес бях на диагностика...проблема ... май е ТПС потренциометър.Ламба-та си е ок, дюзата и тя.Взеха ми 130лв. за смяна на ТПС-а и за диагностиката. Ще следя и ще проверявам маслото и дано нямам повече проблеми.Благодаря на всички отговорили.
                И се чу рев във тъмнината ,заблестяха ксенонови светлини, огледах се, какво ли в мрака ще се приближи ?
                Попитах се откъде дойде ,от кой ли свят ,
                И за миг в мрака блесна емблема на ФИАТ . Сега въпроса просто бе , това Браво/Брава ли е или Купе ?

                Коментар


                  #23
                  Здравейте..Цяла нощ карах моята кола,парното си вървеше супер,не загряваше прибрах се.Сутринта отварям капака да направя проверка и останових,че нямам антифриз останало е савсем малко в казанчето..огледах за течове нямаше...имаше леко доло по радиаторчето на колата..Долях и отново потеглих цял ден се шматка из града и дойдох нощна смяна на работа..погледнах под капака и забелязах,че пак ми се губи 2см под минимума...от какво може да бъде това... и евентуално възможна ли е гарнитура или нещо по сериозно от това?! Фиат Брава 1.4 12в 1996г
                  Здравейте...ще бъда благодарен ако понауча това,онова

                  Коментар


                    #24
                    щом си намерил антифриз по предния радиатор, най-логично проблема да е от него. Преди няколко зими сменях радиатор в най-големия цепенак. Оказа се че гумичките които уплътняват връзката между хоризонталните тръби и вертикалните елементи на радиатора са заминали и от там губи антифриз. Най-осезаемо е ако колата се остави повечко време на студа, тогава гумите допълнително се свиват и изтърват. Огледай си радиатора добре. Моя го хванах по време на каране в града. На напълно загряла кола като спреш някъде и навън е студено се виждат изпаренията на антифриза които е оливал радиатоа.
                    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                    Коментар

                    Working...
                    X