След дълги обиколки намерих сервиз където успяха да прочетат ЕКУ-то на моето Типо 1.6i.e.’92.Проблема е че при отпускане на педала на газтта примерно на кръстовище,оборотите на двигателя падат до към 600 и понякога направо гасне.В сервиза локализираха проблема,TPS сензора (потенциометъра на дроселната клапа) е износен,от сервиза заявиха че потензиометъра се продава заедно с цялата плоча на дроселната клапа,тъй като били фабрино настроени,до тук добре,но отидох в една морга да проверя и ми извадиха дин кашон само с потенциометри и заявиха,че не вървят заедно с плочата,хората си ги сменяли на място,свалчш търсиш същия в кашона слагаш,не затягаш 4-те винта до край,върти се до максимални обороти,затяга се и това е.В сервиза питах дали може да се смени само потенциометъра,но ми казаха че после настройката била много трудна.Кое твърдение е правилното,на хортата от сервиза или от моргата?Някой сменял ли е,че да ме насочи правилно...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за TPS сензор...
Collapse
X
-
и вчера писах ТПС сензора е за подаване на гориво при високи обороти. при празен ход има регулатор, който е стъпково моторче отварящо и затварящо една клапа. в него влиза средно голям маркуч за въздух тръгващ преди всмукателния колектор и излиза от другата му страна /то е нещо като цилиндър/ същия по размер маркуч отиващ към горивната система. това е най-общо и принципно. на него има и букса с кабел тя командва отв./затв. това е за оборотите. преди да пипате и да пълните гушите на некадърните чепкачи наблюдавайте по-дълго колите си. много често те си се оправят сами.TEMPRA 2.0 i.e. SW Suite 159A6046
Коментар
-
Re: Въпрос за TPS сензор...
Vlado написа:След дълги обиколки намерих сервиз където успяха да прочетат ЕКУ-то на моето Типо 1.6i.e.’92.Проблема е че при отпускане на педала на газтта примерно на кръстовище,оборотите на двигателя падат до към 600 и понякога направо гасне.В сервиза локализираха проблема,TPS сензора (потенциометъра на дроселната клапа) е износен ... но отидох в една морга да проверя и ми извадиха дин кашон само с потенциометри ...Fiat Tipo 1.6 AGT
Коментар
-
Всеки официален сервиз на Бош трябва да може да ти прочете ЕКУ-то.След доста обиколки вкл. и на оторизирани на Фиат не бях ходил само в Бош-а,а ме изпратиха там именно от Фиат.Пича избра само версията на ижекцията А2.2,компа помисли малко и си изкара цялото меню за диагностика......бях приятно изненадан..А за моргата...ами тя е в Бургас,едва ли ще ти свърши работа.....поне се убедих че цените са им много над тези в София,а там има всичко.....по-лесно ще ти е.....Fiat Tipo 1.6i.e,159A3.046
Коментар
-
Vlado написа:Всеки официален сервиз на Бош трябва да може да ти прочете ЕКУ-то.Fiat Tipo 1.6 AGT
Коментар
-
mark72
[quote="Vlado"]Всеки официален сервиз на Бош трябва да може да ти прочете ЕКУ-то. Ще дадеш ли адрес и телефон на този в Бургас.
Коментар
-
Намира се до околовръсното покрай езерото.Като караш в посока центъра завиваш вдясно преди сервиза на Хонда,има си табела,веднага от дясно има един портал,влизаш и ще го намериш.Фирмата се казва Рош,тел/факс 056845899,0887209096Пък аз още търся TPS и акъл как да го сменя.....Fiat Tipo 1.6i.e,159A3.046
Коментар
-
mark72
Vlado написа:Намира се до околовръсното покрай езерото.Като караш в посока центъра завиваш вдясно преди сервиза на Хонда,има си табела,веднага от дясно има един портал,влизаш и ще го намериш.Фирмата се казва Рош,тел/факс 056845899,0887209096Пък аз още търся TPS и акъл как да го сменя.....
Коментар
-
Vlado написа:Пък аз още търся TPS и акъл как да го сменя.....Fiat Tipo 1.6 AGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар