Дойде и моят момент да избирам Fiat . Видях едно много "хубавичко" Tipo модел ’92 1.6 бензин с АГУ. Има обаче някои неща, които "ме безпокоят" извън предписанията, дадени при оглед на автомобила - 1) Таблото е дигитално... значи ли това много главоболия?; 2) Автомобила си е "чист карбуратор"... е... дали карбуратора си е "pain in the ***" и има ли евентуално проблеми с центровка или нещо по-специфично относно АГУ-то. Сега по по-сериозните въпроси: прегледах автомобила според максимално много от възможните "предписания". Единият цилиндър се оказа "по-слаб", т.е. при откачане на кабела на свещта по време на работа двигателя промени начина му на работа доста "по-слабо" спрямо другите 3 цилиндъра (съжалявам, че нямах възможност да разменя 2 свещи и да видя дали е свещ или направо да бягам от колата). Това може ли да е от свещта и ако не е... има ли оправия и до какво може да доведе евентуално? А в сервиз чрез замерване на компресията може ли да се установи 100% дали е цилиндъра или свещ? Другото, което ми направи впечатление беше, че мотора беше измит (чистичък), но не прясно измит... било е карано след това. Та... ако евентуално по този начин човека се е опитал да скрие някакъв теч колко приблизително километра трябва да се покара автомобила след като е сменено да речем маслото и преди сервиза, за да се види? Или всичко това е относително. Друго също така (все пак колата си е модел 92) - имаше сълзене около сервото (мисля че това за спирачките... а дали има серво на волана в този модел?) и около гайката на тръбичката... това май не е толкова фатално. По капачката за маслото имаше бяло-кафеникаво наслояване. Значи ли това, че маслото се смесва с антифриз? А как може да се оправи, скъпо ли излиза, до какво може да довете? Моля, дайте съвет... възможно най-скоро.Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Tipo - моля, дайте съвет/консултация
Collapse
X
-
Re: Tipo - моля, дайте съвет/консултация
newbie написа:Дойде и моят момент да избирам Fiat . Видях едно много "хубавичко" Tipo модел ’92 1.6 бензин с АГУ. Има обаче някои неща, които "ме безпокоят" извън предписанията, дадени при оглед на автомобила - 1) Таблото е дигитално... значи ли това много главоболия?; 2) Автомобила си е "чист карбуратор"... е... дали карбуратора си е "pain in the ***" и има ли евентуално проблеми с центровка или нещо по-специфично относно АГУ-то. Сега по по-сериозните въпроси: прегледах автомобила според максимално много от възможните "предписания". Единият цилиндър се оказа "по-слаб", т.е. при откачане на кабела на свещта по време на работа двигателя промени начина му на работа доста "по-слабо" спрямо другите 3 цилиндъра (съжалявам, че нямах възможност да разменя 2 свещи и да видя дали е свещ или направо да бягам от колата). Това може ли да е от свещта и ако не е... има ли оправия и до какво може да доведе евентуално? А в сервиз чрез замерване на компресията може ли да се установи 100% дали е цилиндъра или свещ? Другото, което ми направи впечатление беше, че мотора беше измит (чистичък), но не прясно измит... било е карано след това. Та... ако евентуално по този начин човека се е опитал да скрие някакъв теч колко приблизително километра трябва да се покара автомобила след като е сменено да речем маслото и преди сервиза, за да се види? Или всичко това е относително. Друго също така (все пак колата си е модел 92) - имаше сълзене около сервото (мисля че това за спирачките... а дали има серво на волана в този модел?) и около гайката на тръбичката... това май не е толкова фатално. По капачката за маслото имаше бяло-кафеникаво наслояване. Значи ли това, че маслото се смесва с антифриз? А как може да се оправи, скъпо ли излиза, до какво може да довете? Моля, дайте съвет... възможно най-скоро.Благодаря предварително.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Наистина не разбирам от автомобили ... Та къде мога да видя VIN кода? Извинявам се че питам като първолаче, ама относно автомобилите съм си горе-долу такъв. Относно цилиндъра - мисля че е трети... не е смешно :P - беше третият отляво надясно? Доколко фатално е ако влиза антифриз в маслото? И има ли и друг начин (по-сигурен) да се познае ако е така?Lancia Delta 2, 1.6 i.e., 75hp, 835.C1.000- the nephrite green beauty
Коментар
-
newbie написа:Наистина не разбирам от автомобили ... Та къде мога да видя VIN кода? Извинявам се че питам като първолаче, ама относно автомобилите съм си горе-долу такъв. Относно цилиндъра - мисля че е трети... не е смешно :P - беше третият отляво надясно? Доколко фатално е ако влиза антифриз в маслото? И има ли и друг начин (по-сигурен) да се познае ако е така?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Благодаря още веднъж за бързата намеса. Наистина без сервиз няма да се мине... задължително! Но там дали ще ми кажат за такова нещо и дали изобщо ще погледнат...? А има ли още нещо, на което трябва да обърна внимание? Някакви слаби места типични за този модел? Нещо по-специфично?Lancia Delta 2, 1.6 i.e., 75hp, 835.C1.000- the nephrite green beauty
Коментар
-
Orcinus
pakumba написа:че продавача 1 седмица купон ще вдига дето се е оттървал пък ти ще подкараш кола 92 година струваща 5-6 бона
Коментар
-
Paparac написа:pakumba написа:че продавача 1 седмица купон ще вдига дето се е оттървал пък ти ще подкараш кола 92 година струваща 5-6 бонаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Самп да кажа нещо и аз, виждам че много съвети, но според мене най-правилния съвет е - зае*и го това типо и търси друго, това е скапано. Тия наслоявания около капачката за маслото - бегай далече ще се наиграеш яко.Окачване, крушки - това се прави рано или късно, но защо трябва да започваш с тегави ремонти на двигател мама му стара :о)Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
Колега бягаи от това Типо по-надалече!Не бързай, не се хвърляй на първата кола която ти хареса!отвънка я гледаш лъщинелка, а току-виж се окаже че всичко и е за смяна...по-добре огледаи добре, аз като си купувах Типо-то почти 3 месеца обикалях автокъщите...е вярно е че и без ремонтче не може,все пак стара кола си е, но въпросът е не да си вземеш просто кола, а кола която няма да удвои цената си в сервиза!Успех!N.Y. State of Mind
Коментар
-
това което го пишете по нагоре че около капачката на маслото щом има" майонеза " мотора меши вода с масло въобще не е вярно но 100% това може да се получи и от каране на къси разстояния и мотора не загрява добре а ако е омесила вода и масло самото масло на щеката си променя цвета и стои като "боза" така че човека нека да види какво е състоянието на маслото в картера/щеката/TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар