Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Tipo - моля, дайте съвет/консултация

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Tipo - моля, дайте съвет/консултация

    Дойде и моят момент да избирам Fiat . Видях едно много "хубавичко" Tipo модел ’92 1.6 бензин с АГУ. Има обаче някои неща, които "ме безпокоят" извън предписанията, дадени при оглед на автомобила - 1) Таблото е дигитално... значи ли това много главоболия?; 2) Автомобила си е "чист карбуратор"... е... дали карбуратора си е "pain in the ***" и има ли евентуално проблеми с центровка или нещо по-специфично относно АГУ-то. Сега по по-сериозните въпроси: прегледах автомобила според максимално много от възможните "предписания". Единият цилиндър се оказа "по-слаб", т.е. при откачане на кабела на свещта по време на работа двигателя промени начина му на работа доста "по-слабо" спрямо другите 3 цилиндъра (съжалявам, че нямах възможност да разменя 2 свещи и да видя дали е свещ или направо да бягам от колата). Това може ли да е от свещта и ако не е... има ли оправия и до какво може да доведе евентуално? А в сервиз чрез замерване на компресията може ли да се установи 100% дали е цилиндъра или свещ? Другото, което ми направи впечатление беше, че мотора беше измит (чистичък), но не прясно измит... било е карано след това. Та... ако евентуално по този начин човека се е опитал да скрие някакъв теч колко приблизително километра трябва да се покара автомобила след като е сменено да речем маслото и преди сервиза, за да се види? Или всичко това е относително. Друго също така (все пак колата си е модел 92) - имаше сълзене около сервото (мисля че това за спирачките... а дали има серво на волана в този модел?) и около гайката на тръбичката... това май не е толкова фатално. По капачката за маслото имаше бяло-кафеникаво наслояване. Значи ли това, че маслото се смесва с антифриз? А как може да се оправи, скъпо ли излиза, до какво може да довете? Моля, дайте съвет... възможно най-скоро.Благодаря предварително.
    Lancia Delta 2, 1.6 i.e., 75hp, 835.C1.000- the nephrite green beauty

    #2
    Re: Tipo - моля, дайте съвет/консултация

    newbie написа:
    Дойде и моят момент да избирам Fiat . Видях едно много "хубавичко" Tipo модел ’92 1.6 бензин с АГУ. Има обаче някои неща, които "ме безпокоят" извън предписанията, дадени при оглед на автомобила - 1) Таблото е дигитално... значи ли това много главоболия?; 2) Автомобила си е "чист карбуратор"... е... дали карбуратора си е "pain in the ***" и има ли евентуално проблеми с центровка или нещо по-специфично относно АГУ-то. Сега по по-сериозните въпроси: прегледах автомобила според максимално много от възможните "предписания". Единият цилиндър се оказа "по-слаб", т.е. при откачане на кабела на свещта по време на работа двигателя промени начина му на работа доста "по-слабо" спрямо другите 3 цилиндъра (съжалявам, че нямах възможност да разменя 2 свещи и да видя дали е свещ или направо да бягам от колата). Това може ли да е от свещта и ако не е... има ли оправия и до какво може да доведе евентуално? А в сервиз чрез замерване на компресията може ли да се установи 100% дали е цилиндъра или свещ? Другото, което ми направи впечатление беше, че мотора беше измит (чистичък), но не прясно измит... било е карано след това. Та... ако евентуално по този начин човека се е опитал да скрие някакъв теч колко приблизително километра трябва да се покара автомобила след като е сменено да речем маслото и преди сервиза, за да се види? Или всичко това е относително. Друго също така (все пак колата си е модел 92) - имаше сълзене около сервото (мисля че това за спирачките... а дали има серво на волана в този модел?) и около гайката на тръбичката... това май не е толкова фатално. По капачката за маслото имаше бяло-кафеникаво наслояване. Значи ли това, че маслото се смесва с антифриз? А как може да се оправи, скъпо ли излиза, до какво може да довете? Моля, дайте съвет... възможно най-скоро.Благодаря предварително.
    1. вече имам темпра и мога да споделя от кратък опит с нея, дигиталното табло е ужас, не че не знаех преди да я взема де, но единственото вярно показание на него е температурата/надявам се/ мисля, че и бензина е верен ама не съм сигурен. въобще не ми работи километража/колко километра съм минал/, скоростомера е горе-долу в час ама ми се струва че послъгва чат-пат, над 100 няма нищо общо с истината-онзи ден ми показа че карам със 240 . цялото табло премигва постоянно и е дискотека. иначе борд компютъра си покава всичко точно. 2. това, че е карбуратор само може да те радва. поне мен би ме зарадвало. колкото е по-просто толкова по-евтино и по-лесно за ремонт, да не говорим, че можеш и сам да го оправяш. освен това с карбуратора е по-мощна, но може би малко повече харчи, не мога точно да ти кажа колко. агуто м,у пасва перфект и се настройва нормално, за настройката му няма значение дали е инекция или карб. има значение ако си инжекция че ще трябва разни емулатори глупости да слагаш, а тук си цар на пътя и никога няма да ти гръмне колата на газ. дори и да гръмне палиш и заминаваш харесай си колата, след това отиди да я прегледат в сервиз. не можеш да разбереш какво й е с просто око. можеш, но трябва много опит, от това че си извадил свещта и се отразило по-малко нищо не можеш да съдиш. може да е свещ, кабел, капачка абе има много неща. разбира се може да е компресия, но това можеш да го разбереш само с манометър. по принцип най-износен е 3 цилиндър. да не би да си извадил на 3 и да не се е отразило? ако идеш в сервиз и ти измерят компресията и кажат добре е значи е от друго. работи ли стабилно на празен ход? този ти въпрос за колко км трябва да минат та да си проличи теча е мисля моежш сам да си отговориш. не знам защо си е мил двигателя. ако тече спирачно масло от помпата където е закачена на сервото-лошо няма грам спирачка и мисля ще го усетиш като направиш 2 метра с нея. сигурно е било от хидравликата на волана, някой имат други не не знам за това типо. аз мисля за толкова стари коли е нормално да тече хидравликата и моята тече ама засега си карам и си доливам като потрябва. не е кой знае какъв проблем стига да не с езадълбочи де. иначе ремонта е 110 кинта. иди на сервиз след като си харесаш някоя кола, като гледам не разбираш достатъчно и ще се прецакаш. успех
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Наистина не разбирам от автомобили ... Та къде мога да видя VIN кода? Извинявам се че питам като първолаче, ама относно автомобилите съм си горе-долу такъв. Относно цилиндъра - мисля че е трети... не е смешно :P - беше третият отляво надясно? Доколко фатално е ако влиза антифриз в маслото? И има ли и друг начин (по-сигурен) да се познае ако е така?
      Lancia Delta 2, 1.6 i.e., 75hp, 835.C1.000- the nephrite green beauty

      Коментар


        #4
        newbie написа:
        Наистина не разбирам от автомобили ... Та къде мога да видя VIN кода? Извинявам се че питам като първолаче, ама относно автомобилите съм си горе-долу такъв. Относно цилиндъра - мисля че е трети... не е смешно :P - беше третият отляво надясно? Доколко фатално е ако влиза антифриз в маслото? И има ли и друг начин (по-сигурен) да се познае ако е така?
        :D вин кода от талона можеш да видиш или от рамата отпред. номер на мотора. ако влиза онтифриз в маслото е много сериозно. за последен път ти казвам, колега, по-добре отиди да я прегледат с апаратура или поне някой приятел дето разбира да я види. така ше се пре...еш, че продавача 1 седмица купон ще вдига дето се е оттървал пък ти ще подкараш кола 92 година струваща 5-6 бона
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Благодаря още веднъж за бързата намеса. Наистина без сервиз няма да се мине... задължително! Но там дали ще ми кажат за такова нещо и дали изобщо ще погледнат...? А има ли още нещо, на което трябва да обърна внимание? Някакви слаби места типични за този модел? Нещо по-специфично?
          Lancia Delta 2, 1.6 i.e., 75hp, 835.C1.000- the nephrite green beauty

          Коментар


            #6
            pakumba написа:
            че продавача 1 седмица купон ще вдига дето се е оттървал пък ти ще подкараш кола 92 година струваща 5-6 бона
            Где го бе тва Типо, което струва толкова пари?

            Коментар


              #7
              Това, което казвате за мехурчетата е добре... но ако не излизат такива? А и къде точно да гледам? Да развия капачката на радиатора или си има отделно разширителен съд?
              Lancia Delta 2, 1.6 i.e., 75hp, 835.C1.000- the nephrite green beauty

              Коментар


                #8
                Paparac написа:
                pakumba написа:
                че продавача 1 седмица купон ще вдига дето се е оттървал пък ти ще подкараш кола 92 година струваща 5-6 бона
                Где го бе тва Типо, което струва толкова пари?
                имах предвид че като му спретне едно хууубаво основно ремонтче, понеже изглежда колегата не разбира, а иска сам да си купи кола ще го цакнат яко и после дай 1000 за основен ремонт, дай ..... дай..... и айде ще му стъпи на толкова
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Самп да кажа нещо и аз, виждам че много съвети, но според мене най-правилния съвет е - зае*и го това типо и търси друго, това е скапано. Тия наслоявания около капачката за маслото - бегай далече ще се наиграеш яко.Окачване, крушки - това се прави рано или късно, но защо трябва да започваш с тегави ремонти на двигател мама му стара :о)
                  Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp

                  Коментар


                    #10
                    Колега бягаи от това Типо по-надалече!Не бързай, не се хвърляй на първата кола която ти хареса!отвънка я гледаш лъщинелка, а току-виж се окаже че всичко и е за смяна...по-добре огледаи добре, аз като си купувах Типо-то почти 3 месеца обикалях автокъщите...е вярно е че и без ремонтче не може,все пак стара кола си е, но въпросът е не да си вземеш просто кола, а кола която няма да удвои цената си в сервиза!Успех!
                    N.Y. State of Mind

                    Коментар


                      #11
                      това което го пишете по нагоре че около капачката на маслото щом има" майонеза " мотора меши вода с масло въобще не е вярно но 100% това може да се получи и от каране на къси разстояния и мотора не загрява добре а ако е омесила вода и масло самото масло на щеката си променя цвета и стои като "боза" така че човека нека да види какво е състоянието на маслото в картера/щеката/
                      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                      UNO 1.0 FIRE

                      Коментар

                      Working...
                      X