Дойде и моят момент да избирам Fiat
. Видях едно много "хубавичко" Tipo модел ’92 1.6 бензин с АГУ. Има обаче някои неща, които "ме безпокоят" извън предписанията, дадени при оглед на автомобила - 1) Таблото е дигитално... значи ли това много главоболия?; 2) Автомобила си е "чист карбуратор"... е... дали карбуратора си е "pain in the ***" и има ли евентуално проблеми с центровка или нещо по-специфично относно АГУ-то. Сега по по-сериозните въпроси: прегледах автомобила според максимално много от възможните "предписания". Единият цилиндър се оказа "по-слаб", т.е. при откачане на кабела на свещта по време на работа двигателя промени начина му на работа доста "по-слабо" спрямо другите 3 цилиндъра (съжалявам, че нямах възможност да разменя 2 свещи и да видя дали е свещ или направо да бягам от колата). Това може ли да е от свещта и ако не е... има ли оправия и до какво може да доведе евентуално? А в сервиз чрез замерване на компресията може ли да се установи 100% дали е цилиндъра или свещ? Другото, което ми направи впечатление беше, че мотора беше измит (чистичък), но не прясно измит... било е карано след това. Та... ако евентуално по този начин човека се е опитал да скрие някакъв теч колко приблизително километра трябва да се покара автомобила след като е сменено да речем маслото и преди сервиза, за да се види? Или всичко това е относително. Друго също така (все пак колата си е модел 92) - имаше сълзене около сервото (мисля че това за спирачките... а дали има серво на волана в този модел?) и около гайката на тръбичката... това май не е толкова фатално. По капачката за маслото имаше бяло-кафеникаво наслояване. Значи ли това, че маслото се смесва с антифриз? А как може да се оправи, скъпо ли излиза, до какво може да довете? Моля, дайте съвет... възможно най-скоро.Благодаря предварително.

Коментар